mutta Trumpista ei voi kertoa totuuksia. Mikä keskustelukanava se sellainen on?
Olen pettynyt tähän mediaan. Putinia voi moittia, Orpoa ja Purraa voi haukkua vapaasti,
2
66
Vastaukset
- Anonyymi
Trummppi tuntuu täs oikeisto keskustelu palstalla olevan pyhä kuin paavi .
- Anonyymi
Mielestäni Trumpista voi ja pitää kertoa totuuksia. Kun vaan tiedettäisi ne kaikki totuudet. Minusta hän on hyvin arvaamaton henkilö, joka saattaa tehdä tuhoisiakin ratkaisuja koko maailmalle. Parasta olisi, että Ukrainan sodan rauhanneuvotteluissa Eurooppa ottaisi vetovastuun ja tukisi Ukrainaa niin paljon, että se kestää siihen saakka kun Amerikka saa viisaamman presidentin tai Trump tulee järkiinsä. Luulisi, että ei Trumppikaan halua jäädä maailman historiaan presidenttinä, joka antoi Venäjälle valtuudet tuhota Ukraina ja alistaa muita Euroopan kansoja Putinin fasistisen hallinnon alaisuuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244