Vuosia sitten huomasin että ihmissuhdepiirini koostuu kokonaisuudessaan mielenterveyshäiriöisistä ihmisistä. Kaikilla oli vähintään ADHD. Useimmilla pibolaari tai masennus, ahdistuneisuushäiriö, syömishäiriö. Kaikilla traumoja. Koko ajan piti altistua kaikenlaisille "oireille". Oli tosi väsyttävää. Vähitellen aloin karsia ystäväpiiristäni pahimpia uuvuttajia. Ei vaan jaksa. Lopulta olin karistanut käytännössä kaikki ihmiset elämästäni. Vaihtanut asuinpaikkaa. Siivonnut kaiken vanhan pois. Aloittanut puhtaalta pöydältä.
Nyt huomaan että elämässäni on jäljellä enää muutama sukulainen joista kaikilla mielenterveyshäiriöitä. On skitsofreniaa, on autismin kirjoa, syömishäiriötä...
Orpo olo. Olenkohan minä ainoa terve ihminen maailmassa?
Haluaisin terveitä ystävyyssuhteita. Mutta missä kaikki terveet ihmiset ovat?
En tiedä kumpi on pelottavampaa, jäädä kokonaan yksin, vai elää kuin eläisi mielisairaalassa ainoana terveenä ihmisenä.
Missä kaikki terveet ihmiset ovat?
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742922
- 642773
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241647
- 201590
- 191508
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249