https://youtu.be/58BpsV0nN8s?si=sUtbNfTyQGT3dqb1
Mitä tekisit jos sinun talossa asuisi ilmielävä metsäman?
Jos sinun talossa asuisi metsäman
15
148
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Itse ainakin masentuisin ja menettäisin elämänuskoni.
Tätäkö tämä hynttäsijän seuraamista koko loppuelämä tulee olemaan, ei päivän eikä yön rauhaa.
Minne menet, mistä tulet vastassa on aina metsäman. - AnonyymiUUSI
Sieltä se taas tulee roikottaen kameran jalustaa kuin kuollutta kalkkunaa, hirveää.
- AnonyymiUUSI
Köyttäisin auton perälle ja kiikuttaisin niin kauas ettei osaisi takaisin.
- AnonyymiUUSI
Tuolla se taas mennä kaaputtaa, joku kuppi välkkää pitkän seipään nokassa ja valo vihreässä pipossa.
Purpattaa jotakin josta en selvää saa ja pälyilee puiden latvoja.
Mitähän se meinaa?
Ei vi##u tätä selvinpäin kestä, minnehän se jemmasi sen lonkero laatikon.
Jos löydän niin juon perskännin.
Kyllä tästä on pakko ainakin järvelle lähteä, jos muuta niin hukuttautumaan. - AnonyymiUUSI
Ei mestarin tarvi asua aloittajan talossa,ok.
- AnonyymiUUSI
Kenen talossa hän asuu?
- AnonyymiUUSI
Ottaisin avosylin vastaan, koska hänellä on "mun luonto"! Tunnen hänet paremmin kuin moni täällä kiukutteleva vänisijä! On ilo katsella jokapäivä hänen touhujaan ja ajatella, miten moni suorastaan puhkuu kiukusta, kun huomaa taas kerran uuden videon ilmestyneen..😆
- AnonyymiUUSI
Metsaman muuttaisi varmasti aika pian pois, koska tuskinpa viihtyy kaupunki asunnossa, jossa ei ole suurta tonttia, eikä omia metsiä ympärillä, eikä pihalla tilaa kaikille traktoreille, ponsseille ja koneille.
- AnonyymiUUSI
Asun maalla ja pihapiiri on takuulla suurempi kuin manilla! Mahtuis vielä monta länkkäriä tai taavettia entisten lisäksi. Lampi puuttuu, mutta äkkiäkös mani sen länkkärillä kaivaa! Oma Ponsse vois olla jatkuvasti pihassa. Sekametsää yli 10 hehtaaria, eikä tuholaiset vaivaa puita; ei oo mäntypistiäistä, kirjanpainajaa, eikä juurilahoa.
- AnonyymiUUSI
"Ei mestarin tarvi asua aloittajan talossa,ok."
Ei sinulle ole edes lusikalla annettu. - AnonyymiUUSI
Onko metsäman koskaan kysynyt naapureilta, voisinko olla jotenkin avuksi ilman kiitoksia ja kumarruksia kun olen tällä kylällä vain tämmöinen käypäläisukko jolla ei ole muuta huollettavaa kuin oma turpa?
Vai eikö siellä kylällä ole muita kuin nuo tubettajat.- AnonyymiUUSI
Heittäisin ulos koko ukon.
- AnonyymiUUSI
Hyvä kysymys. Tai onko osallistunut mihinkään järjestötoimintaan. Maatalous seuraan kyläyhdistykseen, tiekuntien kokouksiin, nuorisoseuraan, osakaskunnan kokouksiin yms.
- AnonyymiUUSI
Opettaisin pöytätapoja ens töikseen. Loppua sais mässytys ja veitsen kärjellä syönti ja piereskelyt.
- AnonyymiUUSI
Miksi mestari asuisi talossani,onhan hällä taloja omiin tarpeisiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743002
- 712881
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241667
- 261632
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279