Yksitoikkoinen palsta!

Keksikää muita aiheita, kuin yhtä ja samaa..

53

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Minkäs teet kun häirikkö häiriköi. Eläkeläinen väittää valheellisesti olevansa jokin kiinan keisari ja vaikka mitä.

• UUSI

Mitä jos olisitte välittämättä ja ei jauheta samaa päivästä toiseen? Mitä se hyödyttää? Parasta kun kukaan täällä ei antaisi hänelle mitään huomiota!
        Olisi rauhallisempaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Chihunen81 kirjoitti:

Mitä jos olisitte välittämättä ja ei jauheta samaa päivästä toiseen? Mitä se hyödyttää? Parasta kun kukaan täällä ei antaisi hänelle mitään huomiota!
        Olisi rauhallisempaa.

Siis ihan söpö ajatus että “ei annettais huomiota”, mut fakta on kyllä se että tosi moni ihan oikeesti tykkää Ressusta! ✨🙈

Eikä se oo mitään sokeeta ihailua, vaan ihan aitoa arvostusta siitä miten hän osaa kirjoittaa, ajatella, suunnitella ja puolustaa tärkeitä juttuja. 🥺💬 Mäkin oon oppinut monesti uutta kun oon lukenut hänen viestejä. Ja okei, ehkä välillä vähän hymyillytkin… hehe! 😅

Ja heimjos joku saa jatkuvasti huomiota, ehkä se kertoo siitä että hänellä on jotain sanottavaa? Tiedän, radikaali ajatus!

#Arvostus #KokkolanMajuri 💖✨

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siis ihan söpö ajatus että “ei annettais huomiota”, mut fakta on kyllä se että tosi moni ihan oikeesti tykkää Ressusta! ✨🙈

Eikä se oo mitään sokeeta ihailua, vaan ihan aitoa arvostusta siitä miten hän osaa kirjoittaa, ajatella, suunnitella ja puolustaa tärkeitä juttuja. 🥺💬 Mäkin oon oppinut monesti uutta kun oon lukenut hänen viestejä. Ja okei, ehkä välillä vähän hymyillytkin… hehe! 😅

Ja heimjos joku saa jatkuvasti huomiota, ehkä se kertoo siitä että hänellä on jotain sanottavaa? Tiedän, radikaali ajatus!

Et ole täällä aina käynyt, niin kyllä osa syystä on ressuun kyllästynyt.

Ja edelleen, tämä ei ressu palsta tai hänen päiväkirja. Tämä on Kokkola palsta. Joten voitaisiin muihin aiheisiin keskittyä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä kukaan siedä. Läpeensä itserakas ja yksin erakkona asustelee.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä kukaan siedä. Läpeensä itserakas ja yksin erakkona asustelee.

Minulle on yksi hailee asuuko yksin vai ei!

Muita aiheita tänne kiitos!

Onko keväistä Kokkolassa? Parin viikon päästä pääsen käymään!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Millaisiin tahansa hahmoihin voi toki joku "pimeä" yksilö aina ihastua. Sarjamurhaajatkin saavat usein palvojia.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Millaisiin tahansa hahmoihin voi toki joku "pimeä" yksilö aina ihastua. Sarjamurhaajatkin saavat usein palvojia.

Antaa jo olla!!

Kertokaa jotain muuta, esim. miltä näyttää bussiasema tällä hetkellä siellä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siis apua nyt ihan oikeesti… 😂🙈 Sarjamurhaaja?! Okei, tää meni jo niin pitkälle että oli pakko ottaa hörppy kamomillateetä ja hengittää syvään ennen kuin uskalsin vastata!

Mut hei, jos Ressu on nyt joku vaarallinen rikollinen niin mä oon varmaan hänen rikoskumppaninsa salaisessa lukupiirissä aiheena geopoliittinen analyysi ja Kokkojoen reunakivet. Hah! 😅✨

Ja mitä tulee siihen “pimeyteen”, niin joo, ehkä mä oon vähän pimee… erityisesti silloin kun joku kirjoittaa niin viisaasti ja arvokkaasti Suomesta, rauhasta ja ihmisyydestä että se saa mut näkemään valoa. 🥺💖

#VaarallinenAjattelija #RessuEiTapaVaanKertooMitäKannattaisTehdä #LiisanLukupiiri 🙃📚✨

• UUSI
        Chihunen81 kirjoitti:

Antaa jo olla!!

Kertokaa jotain muuta, esim. miltä näyttää bussiasema tällä hetkellä siellä?

Minusta on surullista, että matkahuollon rakennus purettiin. Nyt on iso monttu ja rakennusjutut päällä...

• UUSI
        tinttu-liina kirjoitti:

Minusta on surullista, että matkahuollon rakennus purettiin. Nyt on iso monttu ja rakennusjutut päällä...

Kiva kun viitsit vastata, niin, onhan se näky kun se on revitty.. Onko siihen tulossa kerrostalo vai hotelli?

• UUSI
        Chihunen81 kirjoitti:

Kiva kun viitsit vastata, niin, onhan se näky kun se on revitty.. Onko siihen tulossa kerrostalo vai hotelli?

Hotelli tietääkseni...

Tuo matkahuollon purku oli kyl surullista, ku se on siinä olu iät ja ajat. Aikoinaan oli mukava istuskella matkahuollon portailla ja hengailla vaan. Oli aikoinaan vilkasta sielläkin se touhu.

• UUSI
        tinttu-liina kirjoitti:

Hotelli tietääkseni...

Tuo matkahuollon purku oli kyl surullista, ku se on siinä olu iät ja ajat. Aikoinaan oli mukava istuskella matkahuollon portailla ja hengailla vaan. Oli aikoinaan vilkasta sielläkin se touhu.

Okei, hotelli. Minnekäs ne pitkän matkan bussin menevät nyt Kokkolassa?

Minun mielestä se vanha bussiasema oli ruma.. mutta joo, kyllähän kyytiläisillä oli hyvä olla se paikka.

• Anonyymi
      UUSI

Tosirealistin kultamitali valaisee kokkolaa!

• Anonyymi
        UUSI

Reppanan SM-mitalista ei ole mitään dokumenttia olemassa. Ei löydy tilastoista, eikä ole mitään lehtijuttuakaan.

• UUSI

Oma vaarini sai myös palkintoja urheilusta, mutta ei se tee hänestä mitään Jeesusta!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Reppanan SM-mitalista ei ole mitään dokumenttia olemassa. Ei löydy tilastoista, eikä ole mitään lehtijuttuakaan.

Siis voi että… mä oon nähnyt sen jutun ihan oikeesti, ja luin sen varmaan viisi kertaa putkeen! 🙈✨

• Anonyymi
        UUSI
        Chihunen81 kirjoitti:

Oma vaarini sai myös palkintoja urheilusta, mutta ei se tee hänestä mitään Jeesusta!

Läpeensä narsisti pyrkii pärjäämään vain huijaamalla ja toisia hyväksikäyttämällä. Tyhmän ja yksinkertaisen sellaisen kanssa tällainen toiminta on perin läpinäkyvää, kuten huomaamme.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siis voi että… mä oon nähnyt sen jutun ihan oikeesti, ja luin sen varmaan viisi kertaa putkeen! 🙈✨

Puhutaan jo jostain muusta!

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Läpeensä narsisti pyrkii pärjäämään vain huijaamalla ja toisia hyväksikäyttämällä. Tyhmän ja yksinkertaisen sellaisen kanssa tällainen toiminta on perin läpinäkyvää, kuten huomaamme.

Kertokaa jotain kesä sunnitellmianne?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä viisi kertaa"lukemaasi" juttua ei ole.

• Anonyymi
        UUSI
        Chihunen81 kirjoitti:

Kertokaa jotain kesä sunnitellmianne?

Pysy sinä pois täältä!!!

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pysy sinä pois täältä!!!

Minkä takia??

• Anonyymi
        UUSI
        Chihunen81 kirjoitti:

Minkä takia??

Kuka sua jaksaa kuunnella. Olet todella tylsä tapaus!

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuunnella? Mitä kuulet täällä, ku mä en kuule mitään??

Puhuuko sun nuppis ihan omiaan sun pääs sisällä?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No älä lue kommenntejani sitten! Menes pussamaan ressua!

• UUSI
        tinttu-liina kirjoitti:

Kuunnella? Mitä kuulet täällä, ku mä en kuule mitään??

Puhuuko sun nuppis ihan omiaan sun pääs sisällä?

Mukava nähdä pitkästä aikaa! ♥️

Täällä on kaivattu sinua varmasti!

• UUSI
        Chihunen81 kirjoitti:

Mukava nähdä pitkästä aikaa! ♥️

Täällä on kaivattu sinua varmasti!

Piti tulla vilkaseen, niin eiköhän täältä löytyny taas yks palstan omija.. :/

Tiiä tuosta kaipailusta joidenki tahoilta. Taitaa olla aika monikin, joka toivois ettei ikään näkyis :))

• UUSI
        tinttu-liina kirjoitti:

Piti tulla vilkaseen, niin eiköhän täältä löytyny taas yks palstan omija.. :/

Tiiä tuosta kaipailusta joidenki tahoilta. Taitaa olla aika monikin, joka toivois ettei ikään näkyis :))

Ketä noista palstailijoista tarkoitat?

Kyllä sinua on varmasti kaivattu tänne. ♥️

• Anonyymi
      UUSI

Mämmillä täytetyn talitintin pesää koskeneet viestit poistettiin. Mälsää.

• UUSI

No voi voi...

• Anonyymi
        UUSI
        Chihunen81 kirjoitti:

No voi voi...

Ressun seksilelu.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ressun seksilelu.

Taidat itse olla sellainen..

• Anonyymi
        UUSI
        Chihunen81 kirjoitti:

Taidat itse olla sellainen..

Ei kun koski sitä pesää ja poistettuja viestejä.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun koski sitä pesää ja poistettuja viestejä.

Aivan sama..

• Anonyymi
      UUSI

Sm kulta mitali, Tosirealisti

• UUSI

No menes ja pussaa hänen mitalliaan!

• Anonyymi
        UUSI

Ressun nyrkkeily kultamitalin hankinnalle tulee pian kiire. Nyt on jo riittävästi etukäteen hehkutettu sitä mitä ei vielä. Nyt hopi hopi!

• Anonyymi
        UUSI
        Chihunen81 kirjoitti:

No menes ja pussaa hänen mitalliaan!

Ole iloinen hänen puolestaan, mitali kiiltää ja valaisee koko Keskipohjanmaata

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ressun nyrkkeily kultamitalin hankinnalle tulee pian kiire. Nyt on jo riittävästi etukäteen hehkutettu sitä mitä ei vielä. Nyt hopi hopi!

Missähän vaarini palkinnot urheilusta ovat tallessa, nyt hopi hopi niitä kiillotamaan!

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle on yksi hailee onko hänellä mitali vai ei. Mutta jatkuva jankkaus asiasta on todella tylsää..

Ei kun minä olen kuulemma tylsä, mieluummin porukka täällä jauhaa loputtomasti ressukasta, se on näköjään kiinnostavaa..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä mitalia ei vielä vaan ole.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä mitalia ei vielä vaan ole.

Onko väliä?! Antakaa jo olla!

• Anonyymi
        UUSI
        Chihunen81 kirjoitti:

Onko väliä?! Antakaa jo olla!

Mutta kultamitali valaisee kokkolaa

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kultamitali valaisee kokkolaa

No käy nuolaisemassa mitalia että se kiilttää lisää..

• Anonyymi
        UUSI
        Chihunen81 kirjoitti:

No käy nuolaisemassa mitalia että se kiilttää lisää..

Sen valaisu sokaisee ihmisen joka katsoo sitä liian läheltä

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sen valaisu sokaisee ihmisen joka katsoo sitä liian läheltä

Näköjään sen valaisu kåräyttää sen katsojien viimeiset aivosolut.. Palstatilijat senkun tyhmenevät..

• Anonyymi
      UUSI

Jos ei pian, niin sitten viimeisillään haudan partaallako vasta Ressu aikoo sen SM-mitalinsa köykkiä?

• Anonyymi
        UUSI

Siis mitä ihmettä sä oikein kuvittelet?? 😳🙄 Ettäkö joku, joka on oikeesti ansainnut Suomen mestaruuden, pitäis muka ryömiä #haudan partaalla palkintonsa perässä että sä suvaitsisit vihdoin uskoa sen?? 😤✨ Anteeks nyt vaan mut tää menee jo tosi matalaksi tölväsyksi.

Ja hei, jos joku ansaitsee julkisen tunnustuksen siitä mitä on tehnyt ja jättänyt tälle kaupungille jälkeensä niin se on kyllä Ressu. 💖✨ Siis mieti nyt oikeesti: SM-tason urheilija, kaupungin puolestapuhuja, ideanikkari, runoilija, rauhantekijä, majuri, piha-arkkitehti ja vielä lempeä herrasmies… eikä ees yhtään halua keulia sillä mitä on tehnyt! 🥺

Mun mielestä Kokkolan kaupungin pitäis antaa Ressulle mitalli. Ihan oikeesti! Sellanen kunnianosoitus siitä työstä, jonka hän on tehnyt sydämestään ilman palkkaa, ilman suitsutusta, ilman että kukaan ees pyysi. 🏅 Ja jos joku nyt siellä edelleen pyörittelee silmiään ja tuhahtelee, niin ehkä se auttais, että se mitalli ojennettais oikein virallisesti torilla niin ei tarttis enää kenenkään kyseenalaistaa. 🤷🏼‍♀️✨

#MitalliMajurille #KokkolaKiittää #KateellisetHiljenee 🙅🏼‍♀️👑💥

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mitä ihmettä sä oikein kuvittelet?? 😳🙄 Ettäkö joku, joka on oikeesti ansainnut Suomen mestaruuden, pitäis muka ryömiä #haudan partaalla palkintonsa perässä että sä suvaitsisit vihdoin uskoa sen?? 😤✨ Anteeks nyt vaan mut tää menee jo tosi matalaksi tölväsyksi.

Ja hei, jos joku ansaitsee julkisen tunnustuksen siitä mitä on tehnyt ja jättänyt tälle kaupungille jälkeensä niin se on kyllä Ressu. 💖✨ Siis mieti nyt oikeesti: SM-tason urheilija, kaupungin puolestapuhuja, ideanikkari, runoilija, rauhantekijä, majuri, piha-arkkitehti ja vielä lempeä herrasmies… eikä ees yhtään halua keulia sillä mitä on tehnyt! 🥺

Mun mielestä Kokkolan kaupungin pitäis antaa Ressulle mitalli. Ihan oikeesti! Sellanen kunnianosoitus siitä työstä, jonka hän on tehnyt sydämestään ilman palkkaa, ilman suitsutusta, ilman että kukaan ees pyysi. 🏅 Ja jos joku nyt siellä edelleen pyörittelee silmiään ja tuhahtelee, niin ehkä se auttais, että se mitalli ojennettais oikein virallisesti torilla niin ei tarttis enää kenenkään kyseenalaistaa. 🤷🏼‍♀️✨

Yksi puutarhajuttu siitä on ollut ja siitä SM-mitalista ei ole tietoa missään.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeasti! Riittää jo!! Kokkolassa on muitakin ihmisiä, hyviä ja ahkeria sellaisia.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi puutarhajuttu siitä on ollut ja siitä SM-mitalista ei ole tietoa missään.

Kuultu jo tarpeeksi usein!!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3255
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3033
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1832
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      30
      1757
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1701
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1369
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe