Tietenkin katson Eurovision laulelot.
Veikkaan voittajaksi Akankomaiden C'est la vie -laulua.
Toiseksi Armenian Survivor ja kolmanneksi Serbian Mila.
Vilma
Mitens muut? Onko intoa seurata?
(Entä Nessun dorma kaj?)
No nyt veikkaamaan
93
482
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Veikkaan Ruotsia voittajaksi, Suomea kakkoseksi ja Itävaltaa kolmanneksi.
Aion seurata finaalin, Erika sen verran korkealla vedonlyöntitilastoissa, että veikkaan jännittävää ääntenlaskentaa.
Aletheias- AnonyymiUUSI
Olenko epäreilu, kun veikkaan mieslaulajien kappaleita?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olenko epäreilu, kun veikkaan mieslaulajien kappaleita?
Voit veikata juuri sitä, mikä iteestäsi tuntuu hyvältä.
Aletheias - AnonyymiUUSI
Erika veti upeasti! Veikkaan mojovaa pistesaalista Suomelle 🤗
- AnonyymiUUSI
Tuota järjestystä myös veikkaan.Itävallalta erittäin taitava laulaja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuota järjestystä myös veikkaan.Itävallalta erittäin taitava laulaja.
Ehkä teknisesti taitava laulaja, mutta itseeni ei Itävallan biisi oikein uppoa. Olen herkkäkorvainen ja tuollaiset oopperamaiset vedot usein jopa vihloo korvissa, vaikka biisi itsessään onkin kaunis. Veikkaan sille kuitenkin hyvää menestystä.
Aletheias - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä teknisesti taitava laulaja, mutta itseeni ei Itävallan biisi oikein uppoa. Olen herkkäkorvainen ja tuollaiset oopperamaiset vedot usein jopa vihloo korvissa, vaikka biisi itsessään onkin kaunis. Veikkaan sille kuitenkin hyvää menestystä.
AletheiasVähän sama vika täällä. Taitava laulaja, mutta tuollainen laulaminen ei vain yleensä miellytä korviani. Siihe vaaditaan ihan tietynlainen ääni laulajalla, jotta kokisin noin korkean laulun miellyttäväksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Erika veti upeasti! Veikkaan mojovaa pistesaalista Suomelle 🤗
23:25
Lauloi paremmin kuin aiemmin kieltämättä.
Vilma - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vähän sama vika täällä. Taitava laulaja, mutta tuollainen laulaminen ei vain yleensä miellytä korviani. Siihe vaaditaan ihan tietynlainen ääni laulajalla, jotta kokisin noin korkean laulun miellyttäväksi.
En haluaisi mitenkään dissata JJ:n kaltaisia laulajia, vaatii ääneltä paljon laulaa tuolla tavalla, mutta minua miellyttää pehmeämmät lauluäänet. Sama pätee puheääneen. Pidän pehmeistä, matalahkoista äänistä, jotka ikään kuin hyväilevät korvaa.
Aletheias - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En haluaisi mitenkään dissata JJ:n kaltaisia laulajia, vaatii ääneltä paljon laulaa tuolla tavalla, mutta minua miellyttää pehmeämmät lauluäänet. Sama pätee puheääneen. Pidän pehmeistä, matalahkoista äänistä, jotka ikään kuin hyväilevät korvaa.
AletheiasNoissa korkeissa äänissä on se, että ne on miltei pakko laulaa niin "terävästi" ja se ei vain minusta yleensä kuulosta hyvältä. Ja tämä ei tosiaan ole noin laulavien dissaamista minultakaan. Laulajan taitoa en voi kiistää, vaikka nyt ei itseäni miellytäkään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
VilmaNiin minunkin mielestäni. Laulu kuulosti hyvältä ja esitys oli huikean hyvä. Erika osaa esiintyä varmasti ja hänessä riittää poweria täyttämään isokin areena. En ole Erika-fani, mutta viisut hän on vetänyt loistavalla asenteella ja ansaitsee kyllä kaiken menestyksen, mitä hän on jo saanut ja tulee saamaan.
Aletheias - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noissa korkeissa äänissä on se, että ne on miltei pakko laulaa niin "terävästi" ja se ei vain minusta yleensä kuulosta hyvältä. Ja tämä ei tosiaan ole noin laulavien dissaamista minultakaan. Laulajan taitoa en voi kiistää, vaikka nyt ei itseäni miellytäkään.
Totta, usein korkealta kovaa joutuu vetämään terävästi. Laulajia on monen tyylisiä ja kaikkien ei tarvitse miellyttää, vaikka tunnistaisikin taitavan laulajan. Minua ei myöskään miellytä viime vuosina yleistynyt nasaalilaulu, mutta moneen se tuntuu uppoavan. Ongelma on siis minussa, ei laulajissa 😁
Aletheias - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vähän sama vika täällä. Taitava laulaja, mutta tuollainen laulaminen ei vain yleensä miellytä korviani. Siihe vaaditaan ihan tietynlainen ääni laulajalla, jotta kokisin noin korkean laulun miellyttäväksi.
Oikeastaan mietin, että häipyykö laulu tässä yhteydessä unholaan.
Väkisin ei oikein jotain laulutyyliä tyrkyttää.
Meilläkin on joitain esimerkkejä tästä.
Vilma - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totta, usein korkealta kovaa joutuu vetämään terävästi. Laulajia on monen tyylisiä ja kaikkien ei tarvitse miellyttää, vaikka tunnistaisikin taitavan laulajan. Minua ei myöskään miellytä viime vuosina yleistynyt nasaalilaulu, mutta moneen se tuntuu uppoavan. Ongelma on siis minussa, ei laulajissa 😁
AletheiasAinakin jos ne lauletaan "avoimesti" silleen klassisesti, silloin ne ovat yleensä teräviä. Itse rehellisesti sanoen kuuntelen useimmin korkeat äänet mielummin falsetissa laulettuna. Se kun tuppaa kuulostamaan pehmeämmältä. Vaan juu arvostan kyllä klassisen laulutyylin osaavia. Se vaatii taitoa ja äänenhallintaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan mietin, että häipyykö laulu tässä yhteydessä unholaan.
Väkisin ei oikein jotain laulutyyliä tyrkyttää.
Meilläkin on joitain esimerkkejä tästä.
VilmaMene vähän tän sun aloituksen aiheen viereen, mutta sanon nyt silti. Mua häiritsee itseäni nykehetkessä se, että varsinkin autotunen myötä on menetetty tosi paljon siitä miten äänen "virheitä" voidaan käyttää kauniisti. Laulun ei tarvitse aina olla täydellistä ollakseen kaunista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin jos ne lauletaan "avoimesti" silleen klassisesti, silloin ne ovat yleensä teräviä. Itse rehellisesti sanoen kuuntelen useimmin korkeat äänet mielummin falsetissa laulettuna. Se kun tuppaa kuulostamaan pehmeämmältä. Vaan juu arvostan kyllä klassisen laulutyylin osaavia. Se vaatii taitoa ja äänenhallintaa.
Arvostan kovasti laulajia, ehdottomasti myös klassisen tyylin taitajia. Se vaatii nimenomaan äänenhallintaa ja laajaa äänialaa. Itse lauloin aikoinaan sekä alttoa että sopraanoa eli alani oli todella laaja, mutta nykyään ääni ei nouse mihinkään kun en laula aktiivisesti, joten laulutaidon ylläpitäminenkin on kovaa työtä.
Aletheias - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Arvostan kovasti laulajia, ehdottomasti myös klassisen tyylin taitajia. Se vaatii nimenomaan äänenhallintaa ja laajaa äänialaa. Itse lauloin aikoinaan sekä alttoa että sopraanoa eli alani oli todella laaja, mutta nykyään ääni ei nouse mihinkään kun en laula aktiivisesti, joten laulutaidon ylläpitäminenkin on kovaa työtä.
AletheiasItse taas olin nuorena altto, joka periaatteessa pääsi myös korkeammalle, mutta ääneni särkyi aina. Nyt olen saanut harjoittelemalla nostettua äänialaani sopraanoon. Tai no eihän sitä nyt oikein nostaa voi, vaan potentiaali on ollut aina olemassa, mutta mulla ei ole ollut tekniikkaa tuottaa korkeampaa ääntä. Nykyään mä välillä suorastaan yllätän itseni miten korkealle voin päästä, kun ääni on hyvin avattu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mene vähän tän sun aloituksen aiheen viereen, mutta sanon nyt silti. Mua häiritsee itseäni nykehetkessä se, että varsinkin autotunen myötä on menetetty tosi paljon siitä miten äänen "virheitä" voidaan käyttää kauniisti. Laulun ei tarvitse aina olla täydellistä ollakseen kaunista.
Luonnollinen taidokas laulu nyansseineen on parasta. Autotune= laulu on silkkaa paskaa, jopa se lähes aidon kuuloinen lievästi tunetettu. Suomalaisilla varsinkin on tapana käyttää hirveän luonnotonta laulusoundia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luonnollinen taidokas laulu nyansseineen on parasta. Autotune= laulu on silkkaa paskaa, jopa se lähes aidon kuuloinen lievästi tunetettu. Suomalaisilla varsinkin on tapana käyttää hirveän luonnotonta laulusoundia.
No eipä se nyt mitenkään erityisesti suomalainen tapa ole.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itse taas olin nuorena altto, joka periaatteessa pääsi myös korkeammalle, mutta ääneni särkyi aina. Nyt olen saanut harjoittelemalla nostettua äänialaani sopraanoon. Tai no eihän sitä nyt oikein nostaa voi, vaan potentiaali on ollut aina olemassa, mutta mulla ei ole ollut tekniikkaa tuottaa korkeampaa ääntä. Nykyään mä välillä suorastaan yllätän itseni miten korkealle voin päästä, kun ääni on hyvin avattu.
Jokaisella on tosiaan se oma äänipotentiaalinsa, jonka puitteissa ääntä voi harjoittaa. On mielenkiintoista, miten paljon harjoitus voikaan äänelle tehdä. Upeaa, kun olet saanut oman äänesi harjoitettua siihen kuntoon, että olet saavuttanut potentiaalisi äärilaitoja. On hieno tunne, kun huomaa harjoittelun tuovan tulosta.
Ehkä pitäisi itsekin alkaa taas laulaaman muuallakin kuin autossa 😁
Aletheias - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
VilmaAutotune on hieno juttu, myös livenä. lauman ankkoja saa kuulostamaan joutsenilta :D
- AnonyymiUUSI
tuollainen voisi olla ytrttöjenkin mielesrä hassu painonimpa cähäå vääria juttuja älypuhelimen ruudusra ruli cäääediä
Ei jaksa. Ruotsi voittaa ja Erika putoaa mikrofonilta.
- AnonyymiUUSI
21:25
No. Sitä pysymistä jännittää ei muuta.
Vilma
- AnonyymiUUSI
Laatu viihdettä, todella gay ohjelmaa..🤣🤣😆
- AnonyymiUUSI
Vähän häiritsee tuo, että kovasti pitää korostaa.
Voisko vain laulaa?
Ja laulaa ei huutaa.
Vilma
- AnonyymiUUSI
Onko Ukraina mukana?
En kyllä seuraa yhtään, mutta tämä yhteistä rauhan Eurooppaa korostava jollottelufestivaali olisi pitänyt päätyä jo vähintään kolme vuotta Ukrainan voittoon, eikä poikkeusta tänäkään vuonna.- AnonyymiUUSI
Ukraina on mukana.
Niin. Maailmaa yhdistävät festivaalit on vähän pölinää, koska taustalla on paljon kaikkea eripuraa tiettyjen maiden välillä.
Vilma
- AnonyymiUUSI
jooh niin kaupungin päivämäärä eli kun silmäjutut niin kai kunnossa juuri ennen juhaa eli juhannusra olisi juttu mikä niin jos haluaisin auttaa tyttöjäkinjossain hauskassa pelissä
- AnonyymiUUSI
Niin. Moni katsoi tänään euroviisuja. Voi niitä myös kuunnella, jos on kuulolaite.
- AnonyymiUUSI
Mulla on kanssa rikka silmässä euroveisujen suhteen :)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Moni katsoi tänään euroviisuja. Voi niitä myös kuunnella, jos on kuulolaite.
Joo. Kiva, että korvat on keksitty.👂
- AnonyymiUUSI
Intoa on! Pisteenlasku vaan on NIIN puuduttavaa. Jos se menee väärin, lopetan ja menen koisaamaan 🤣
Veikkaus: Ruotsi, Suomi, Itävalta
- Sheena- AnonyymiUUSI
Joo. Pisteiden laskeminen on jotenkin tavallaan kiduttavan tylsää ja toisaalta se jokin juttu.
Vilma
Mä tykkään Viron letkujaloin tanssivasta kahvimainostajastakin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Pisteiden laskeminen on jotenkin tavallaan kiduttavan tylsää ja toisaalta se jokin juttu.
Vilma
Mä tykkään Viron letkujaloin tanssivasta kahvimainostajastakin.Suomi solkkaa saksaa ja Viro italiaa.. Ja moni muukin tuohon samaan.
- AnonyymiUUSI
Itävalta ykkönen
Erika kakkonen
Ja loput meni saunaan.
(reps)- AnonyymiUUSI
Saunojista yhdellä on erityisen hyvä ääni, minkä osoittaa tuo Nessun dorma.
Vilma
- AnonyymiUUSI
En veikkaa mitään.
Äänestän.
KAJ !- AnonyymiUUSI
Löylyhöyryt on jo lauhtuneet. Ei ollut siitäkään mihinkään.
- AnonyymiUUSI
Mikä se semmoinen kastraattilaulaja on?
Vilma - AnonyymiUUSI
Itävallalla on monipuolisin kappale.
AV- AnonyymiUUSI
Jos näyttävät uudestaan, niin muistaisin. Hetki.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos näyttävät uudestaan, niin muistaisin. Hetki.
Austria. Sopraano. No tietenkin 😅 Pidin sanoituksesta, äänestä ja visuaalisuudesta.
- AnonyymiUUSI
Jasu voittaa, kiljusimppa tulee toiseksi ja palstakamun falsettiääni yltää kolmanneksi.
- AnonyymiUUSI
Ja missäs näitä meidän kultakurkkuja saa kuulla?
Pubiloissa, laivaloissa, terassiloissa kenties?
Vilma - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja missäs näitä meidän kultakurkkuja saa kuulla?
Pubiloissa, laivaloissa, terassiloissa kenties?
VilmaMites Vilman lauluääni? Heleä koloratuurisopraano vai ammuvainaan nuotti?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mites Vilman lauluääni? Heleä koloratuurisopraano vai ammuvainaan nuotti?
Oli numerona kybä. Mutten tänään kehuskelis hirveästi.
Ääntä pitää käyttää eli lauleskella.
Vilma
- AnonyymiUUSI
Ja nyt Rääkkylän flikkojen saundia sekoitetaan adiemusmaiseen sointiin.
Vilma
Sointuja. - AnonyymiUUSI
Italia kosketti jotakin. Siis nyt kun kysytään ja kaikki muut uppoaa mereen, paitsi sopraano.
Ja hallusinaatio uppoaa varmaan välikzeen 😅- AnonyymiUUSI
Rakastuin Italiaan ❤️ Voittajakaan ei voi tietysti horjuttaa sellaista, mutta Itävalta on todella upea.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rakastuin Italiaan ❤️ Voittajakaan ei voi tietysti horjuttaa sellaista, mutta Itävalta on todella upea.
Ihan paras 😘❤️😀
- AnonyymiUUSI
Nyt saunomaan. Vihdoinkin.
Vilma- AnonyymiUUSI
Sitäkö tuo saunasta joka käänteessä vihjaileminen tarkoitti!
En seuraa.
En ole kuullut yhtään esityskappaletta.
En edes kuolaa joka lehdessä näkyvää lateksimainosta.
Pärjäänköhän aamuun?
Mies 65 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitäkö tuo saunasta joka käänteessä vihjaileminen tarkoitti!
En seuraa.
En ole kuullut yhtään esityskappaletta.
En edes kuolaa joka lehdessä näkyvää lateksimainosta.
Pärjäänköhän aamuun?
Mies 65Kyllähän sinä pärjäät. Yritän itse pitää silmiä auki.
Välillä oon lipsahtanut unten maille. Tv tekee unetusta.
Tavallaan hyvä, että tämäkin höyhötys on historiaa muutaman tunnin päästä.
IP-lehdiltä katoaa aiheen vääntely ja kääntely. Mitähän tilalle?
Vilma
Sitähän se vihjailu. Sauna aiheena nykymusiikissa on ainutkertaista.
- AnonyymiUUSI
Kyllä se KAJ on paras, ei mahda mitään.
Samaa kirjoittaa Norja
Dagbladet hehkuttaa KAJ:ta
Norjalaislehti Dagbladet, joka ei innostunut Erika Vikmanin esityksestä, hehkuttaa KAJ:ta jutussaan.
– Tässä kappaleessa on KAIKKI mitä euroviisuvoittajalla pitäisi olla: todella tarttuva kappale, jossa on kertosäe, jota voi laulaa mukana. Esiintyjät ovat hauskoja ja heistä on helppo pitää, heillä on itseironiaa ja luova ja energinen lavashow.- AnonyymiUUSI
00:32
Pidin Kajsta heti, kun kuulin kappaleen.
Jotenkin viatonta hauskaa.
Vilma
En ihan tykkää noista kappaleista, missä välitetään läheisten sairastumisia tai menetyksiä ihan oikeasti.
En tykkää moisesta sentimentaalisuuteen vetoamisesta. Sorry. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
00:32
Pidin Kajsta heti, kun kuulin kappaleen.
Jotenkin viatonta hauskaa.
Vilma
En ihan tykkää noista kappaleista, missä välitetään läheisten sairastumisia tai menetyksiä ihan oikeasti.
En tykkää moisesta sentimentaalisuuteen vetoamisesta. Sorry.Ainahan sitä kyynelein yritetään vedota... taitavat purkaa kyllä tuntojaan. Ja me katselijat aina tyrmätään, että mitä paskaa täällä taas soitetaan.
- AnonyymiUUSI
En ole seurannut viisuja 3-4 vuoteen, en seuraa nytkään. Hyvää yötä. 🙂💤
Jasu- AnonyymiUUSI
Hyvää yötä. Kauniita musiikillisia unia. 💤
Vilma
Reilu tunti vielä kärvisteltävä perinteitä vaalien. - AnonyymiUUSI
Osallistutko UMK:hon ensi vuonna?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Osallistutko UMK:hon ensi vuonna?
2:13
Todennäköisesti katsastan, mitä tarjotaan.
Eihän minun suosikkini päässyt yrittämään sen pidemmälle.
Mutta näin.
"Elämä on."
Vilma
- AnonyymiUUSI
Menipä väliohjelma oudoksi.
Sopisivatko jotkin esitykset ihan omanlaistensa show-roomiin.
Vähän erityis-raflaavaa, mikä ei kosketa yhtään. En jaksa teeskennellä.
Vilma- AnonyymiUUSI
Ihan ok showta. Jos on viimeisen päälle hiottuja pääesityksiä, niin väliajalla ei tarvitse ylittää niitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan ok showta. Jos on viimeisen päälle hiottuja pääesityksiä, niin väliajalla ei tarvitse ylittää niitä.
1:35
Minulle tuo Tauno tasatukka on liikaa. Sorry.
Vilma - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
1:35
Minulle tuo Tauno tasatukka on liikaa. Sorry.
VilmaMielenkiintoinen oli sekin.
- AnonyymiUUSI
Yllätyin Itävallan voitosta näissä kisoissa.
Mutta hyvä että, Israel jäi taakse. Eihän se Euroopassa ole.
Kiva, että Kaj menestyi noin hyvin.
No niin. Se oli siinä.
Vilma- AnonyymiUUSI
Silloin kun voittajakappaleesta ei ole jäänyt mieleeni edes pientä pätkää melodiasta, en voi oikein sanoa pitäväni voittanutta kappaletta kummoisena. Laulaja laulaa hyvin, mutta siinä se. 😁
- AnonyymiUUSI
Mä taas olisin toivonut, ettei tuollainen oopperavinkuna olisi voittanut. Euroviisujen ei pitäisi olla mikään Miriam Helin laulukilpailu, vaan siinä laulussakin pitäisi olla edes jokin hyvä juttu.
Mä toivoin että Israel olisi voittanut. Ihan vaikka vain siksi, että sitä hirveää joukkopöyritymistä olisi ollut hauskaa seurata. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä taas olisin toivonut, ettei tuollainen oopperavinkuna olisi voittanut. Euroviisujen ei pitäisi olla mikään Miriam Helin laulukilpailu, vaan siinä laulussakin pitäisi olla edes jokin hyvä juttu.
Mä toivoin että Israel olisi voittanut. Ihan vaikka vain siksi, että sitä hirveää joukkopöyritymistä olisi ollut hauskaa seurata.Israel sai vain poliittisia pisteitä. Hyvä ettei voittanut. En edes muista enää miltä kuulosti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Israel sai vain poliittisia pisteitä. Hyvä ettei voittanut. En edes muista enää miltä kuulosti.
Kyllä se aina paremmalta kuulosti kuin se vinkuna. Itse äänestin Israelia viime vuonna, sillä heidän kappaleensa ja esityksensä oli minusta paras. Jos kuvittelee Israelin saaneen vain poliittisia pisteitä, niin menee pahasti metsään. Sanoisin, että heiltä jäi luultavasti enemmän poliittiisia pisteitä saamatta kuin he saivat niitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se aina paremmalta kuulosti kuin se vinkuna. Itse äänestin Israelia viime vuonna, sillä heidän kappaleensa ja esityksensä oli minusta paras. Jos kuvittelee Israelin saaneen vain poliittisia pisteitä, niin menee pahasti metsään. Sanoisin, että heiltä jäi luultavasti enemmän poliittiisia pisteitä saamatta kuin he saivat niitä.
Ei se huono ollut, mutta tosi mahtipontinen. Periaatteessa kunnon euroviisu olisi ollut.
Olisiko se melu ja häly ja vihaiset kirjoitukset kiihdyttäneet palestiinalaisten tukea ja sotaa, vai parantaneet Israelilaisten sotatoimia?
Onko hyviä arvauksia?
- AnonyymiUUSI
Silloin kun voittajakappaleesta ei ole jäänyt mieleeni edes pientä pätkää melodiasta, en voi oikein sanoa pitäväni voittanutta kappaletta kummoisena. Laulaja laulaa hyvin, mutta siinä se. 😁
- AnonyymiUUSI
Kastraatti voitti :(
- AnonyymiUUSI
Niin voitti. Niin käy tälläkin palstalla kaikille miehille. Loppu hyvin, kaikki hyvin 😙
- AnonyymiUUSI
EVVK vie vähä fiilistä tää tilanne. Jaa mikä tilanne? Oisko joku palestine?
- AnonyymiUUSI
No. Nyt on nekin ropinat ohi.
Mitähän uutta pukkaa tilalle.
No. MM-kisat ovat vielä kesken.
Vilma
Päätän Europan laulut tähän.
Kiitän kaikkia osallistuneita.
Toivotan hyvää pyhäpäivää! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No. Nyt on nekin ropinat ohi.
Mitähän uutta pukkaa tilalle.
No. MM-kisat ovat vielä kesken.
Vilma
Päätän Europan laulut tähän.
Kiitän kaikkia osallistuneita.
Toivotan hyvää pyhäpäivää!Vielä joutuu muutaman päivän kuuntelemaan Moin mainoksia ja Antero Mertarantaa sitten sekin on ohi. Tosin onhan siinä kaukosäätimessä varmaan semmonen mutenappikin että ei ole mikään pakko kuunnella. Tai äänet voi säätää nolliin tai eihän ole edes pakko avata tv:tä ja katsoa pelejä.
KilttiMies89
- AnonyymiUUSI
Sähköauto on kuin sähkötuli missä istut sitten kuljettajan paikalla, sähkötuolissa remeewllätr
- AnonyymiUUSI
Melkein unplugged Areenasta -> Nissan Bromsa.
Tässä sitä klassista ja jne.
Vilma
Kaivelkaa. - AnonyymiUUSI
Jos olet jonkin aähköauton puikoissa ohjailwmassa kuin joku Tesla niin kuin istuisin sähkötuolissa sine
Nooh niin olen varmaankin onnisrunur huvittamaan masentuneita nuoria naisiakin jutuillani. - AnonyymiUUSI
Kaj onnistuu huvittamaan vielä.
Unplugged todistaa.
Vilma- AnonyymiUUSI
Alatko pukeutua kuin Erika ihan arkipäivänäkin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Alatko pukeutua kuin Erika ihan arkipäivänäkin?
9:52
Tietäisitpä vaan. Pyrsk.
Vilma
E. on hyvin, hyvin hiljaa.
- AnonyymiUUSI
Sähkötuoli on jos sähköautoa ohjailreerpi, istut sähkötuolissa
Minulla tuo kaupungin juuri ennen juhannusta tapaaminen olisi kun kun silmät ehtivät parantua jne - AnonyymiUUSI
Riikinkukko ja fasaanikin ovat varmasti hyvin taitavia käyttämään omaa ääntään. Ei niiden laulu silti ainakaan minun korviani hivele. Vähän sama tämän voittaneen kanssa - oli taitavaa, mutta kuulosti kamalalta.
- AnonyymiUUSI
Sai muuten Roosperkitkin vähän siipiinsä.
Omakehu haisi.
Ovatko antaneet haastatteluja?
Vilma - AnonyymiUUSI
Vielä yksi mielipide minulta.
Tämän H.Sivennoinen voisi siirtyä sivuun. Please, retire.
En kestä ääntänsä; yrittää pöpöttää ylihunajaisella äänellä ja ihan metsässä esiintyjien arvioinneissa.
En tykkää.
Vilma - AnonyymiUUSI
Sitä mietin tuossa viisuja katsellessani (ja kuunnellessani), että mikä merkitys taustalaulajilla enää on, kun taustanauha monella sisältää niin paljon laulua, joka on miksattu sinne mukaan. Se, että siellä nauhalla on "taustana" laulajan omaa ääntä on minusta aika outoa livelaulukilpailussa. Tuolla oli hirveän monta esitystä, joissa oli selvästi laulajan omaa ääntä taustassa. Myös voittajalla oli näin.
- AnonyymiUUSI
13:08
Voisi vaatia livenä.
Alankomaiden laulu, josta pidin, oli ilmeisesti live-esitys. Minusta lauloi hiukka epäpuhtaasti, mutta oli niin tunteidensa pauloissa.
Ei oikein oo kivaa katsoa ylijännittyneisyyttä, reaktioita.
Vilma - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
13:08
Voisi vaatia livenä.
Alankomaiden laulu, josta pidin, oli ilmeisesti live-esitys. Minusta lauloi hiukka epäpuhtaasti, mutta oli niin tunteidensa pauloissa.
Ei oikein oo kivaa katsoa ylijännittyneisyyttä, reaktioita.
VilmaTänä vuonna mulla pisti ensimmäistä kertaa oikein korvaan se miten paljon eri tavoin käsiteltyä laulua monilla oli taustanauhoilla. On sitä aiemminkin ollut, mutta nyt tuntui jo, että onko kyse enää aidosti live laulamisesta.
- AnonyymiUUSI
Surkea sijoitus sija 11 mutta arvasin kyllä ettei lortto tuollaisella pornobiisillä tuon korkeammalle voi sijuttua.
Käy kuten Danny ennusti että jos ei tule menestystä Euroviisuissa niin kohta kansa unohtaa lorton.
On naisten seksipositiivisuuden syytä että me rumat ja yksinäiset miehet emme saa naisilta seksiä ja rakkautta.
Katkera Ätmi 36 vee- AnonyymiUUSI
Surkeeta itkua ku kuin pikkulpaselta kun ei saanut tikkukaramelliä ja kaikki muut tietty sai.
Toiset kiusaa eikä suostu leikkimään mun kanssa.
BYÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!! BÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!! Märinää. YHYYYYYYYY!!!!!
T: Jani-Petteri 5 Vee - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Surkeeta itkua ku kuin pikkulpaselta kun ei saanut tikkukaramelliä ja kaikki muut tietty sai.
Toiset kiusaa eikä suostu leikkimään mun kanssa.
BYÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!! BÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!! Märinää. YHYYYYYYYY!!!!!
T: Jani-Petteri 5 VeeNo kaikki lortot kuuluisi keittää elävältä.
T: Naisasialooseri
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299