selvää ettemme koskaan tule olemaan missään tekemisissä toistemme kanssa! Elä elämääsi niin kuin haluat ja lopeta ajattelemasta sitä mahdollisuutta että haluaisin auttaa sinua! Niin ei tule tapahtumaan koskaan!
Eiköhän ole jo
9
256
Vastaukset
- Anonyymi
No, minä kuitenkin haluan auttaa sinua aina.
- Anonyymi
No just enhän mää ees aattele sua pätkääkään t. Ramirez 😆
- Anonyymi
No ei ole mies
- Anonyymi
No kai ne meksikolais miehetki jotain kiinnostaa.
- Anonyymi
En lopeta ajattelemasta sinua 🤭
- Anonyymi
Vaikutanko jotenkin apua tarvitsevalta vai miksi oletat että kokisin jotain menettäväni? Arvaan kyllä kuka voisit olla tuon perusteella. Nuo on vähän kuin sanoja itsellesi sillä niin kuin olet jo huomannut, en ole sinua halunnut elämääni enää pitkään aikaan eikä tuollainen manipulointi toimi minuun. Onneksi olet vihdoinkin menossa eteenpäin.
- Anonyymi
En tarvitse apua sinulta, enkä muiltakaan. Kyllä se on ollut koko elämäni ajan niin, että minä autan ja palvelen kaikkia muita. Itse taas en osaa pyytää apua. Sinäkin varmaan näit minussa kiltin hyväntahtoisen hyväksikäytettävän. Onneksi olen opetellut pitämään rahoistani kiinni, sekö karsimaan haitalliset ihmissuhteet pois.
- Anonyymi
Korjaus *rajoistani
- Anonyymi
Hyvä en mä ole apua koskaan vapaaehtoisesti pyytänytkään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813