On ihmisiä jotka ovat kokeneet kaiken ja sitten kun ovat vaikka kerran kokeneet, niin tietävät aiheesta kaiken ... aivan kaiken mitä voikaan itse aiheeseen kuulua.
Minä en ole kyseisen kaltainen, mutta olen kokenut ja kokematon, en siis henkilö joka tietää ja on kokenut kaikesta kaiken 99,9%.
En ole telttaretkeillyt täällä Thaimaassa, mutta muutamia kertoja Suomessa ja nekin murkkuikäisenä.
En ole veneillyt laivaväylällä rahtilaivan yllättäen minut tuut tuut, mutta olen kyllä veneillyt väylillä, mutta ehkä kuitenkin enemmän ilman väyläsidonnaisuutta.
En osaa ajaa moottoripyörällä hiekanjyvän tarkkuudella, mutta osaan ajaa kaarteeseen ns. polvi maassa.
En ole räplännyt satoja pipareita, enkä yhtään maksullista, mutta jos laskisin mikä on tosin mahdottomuus koska en voi muistaa kaikkia pipareita, niin arvelen että niitä kertyisi ehkä .... no antaapas olla antamatta lukua aiheeksi rakkaalle.
En ole koskaan aiemmin missään tilanteessa ollut millään tapaa kontaktissa suullisesti enkä kirjallisesti niin idioottimaisten ihmisten kanssa kuin tällä PATTYAN MATKAILIPALSTALLA.
Jäänyt tekemättä ja kokematta.
2
<50
Vastaukset
Siis ei Bingalow vaan matkailupalsta.
- AnonyymiUUSI
Kannattaisi vaan tyytyä huutelemaan sieltä peräkammarista äiteemuorille, jos tuolta tuntuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096