Helvetin rankka elämä

Anonyymi-ap

Kelailen elämääni. Lapsuuden kotini oli kamala kokemus äitini vuoksi. Äiti haukkui ja sätti isääni joka ainut päivä ja sai säännöllisesti hulluuskohtauksia, jotka valvottivat koko perhettä. Oli äärettömän raskasta käydä koulua, kun ei ollut pystynyt nukkumaan koko yönä. Pelkäsin aina palata kotiin, koska äitini oli erittäin arvaamaton.

Isäni oli rauhallinen ja tasapainoinen, nyt jälkeen päin en voi ymmärtää, miksi hän alistui jatkuvaan henkiseen väkivaltaan, jota äitini hänelle ja koko perheelle teki. Heidän avioliittonsa oli täysin epäonnistunut.

Isä oli ahkera ja hoiti paljon kotitöitä, metsästi ja marjasti. Auta armias, jos isä joskus erehtyi menemään sohvalle pitkälleen, äiti, joka suurimman osaa päivästä istui ruokapöydän ääressä mussuttaen jotain välipalaa, hermostui totaalisesti. 99% miehistä olisi vetänyt turpaan äitiäni, sillä hän on oikeasti hullu. Heidän olisi pitänyt erota, mutta isäni vain kesti tätä hulluutta, kunnes sairastui ja joutui hoivakotiin. Äiti ei käy häntä koskaan katsomassa, mikä ei ole yllätys.

Äitini näkee kaiken vääristyneesti, luettelee kotitöitä, joita oikeasti ei koskaan tehnyt, koska isä teki ne kaikki. Äiti teki ruuan, mutta isä korjasi aina pöydän ja auttoi kyllä ruuan pilkkomisessa. Äiti kehuu koko ajan omaa erinomaisuuttaan ja haukkuu edelleen isää koko ajan, on vastenmielistä kuunnella sitä.

Omat lapseni olen saanut nyt aikuiseksi, olin toivonut, että voisin elää omaa elämääni mutta toisin kävi. Vanhemmistani tuli minulle riippakivi. Olen jo päättänyt, etten omille lapsilleni tee samaa, voin lähteä tästä maailmasta aikaisemmin omasta tahdostani. Ihmiset elävät nykyisin ihan liian vanhoiksi ja olettavat, että lapset jaksavat oman työnsä ohella juosta heidän asioitaan.

Olen niin väsynyt, että kun se päivä tulee, että jompi kumpi vanhemmistani kuolee, huokaisen helpotuksesta. Isän elämänlaatu on sairauden vuoksi niin huonoa, että hänen kuuluu jo päästä pois. Äiti taas on loppuun asti sairas narsisti hullu, kyyneltäkään en vieritä, kun hän kuolee.

Olen ihan helvetin väsynyt.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
        Ikävä
        68
        2600
      2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
        Ikävä
        62
        2552
      3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
        Ikävä
        68
        1752
      4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
        Ikävä
        24
        1577
      5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
        Ikävä
        20
        1500
      6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
        Ikävä
        9
        1430
      7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
        Ikävä
        15
        1352
      8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
        Ikävä
        38
        1213
      9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
        Ikävä
        8
        1157
      10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
        Ikävä
        25
        1076
      Aihe