harrastaa intiimiä kanssakäymistä kätesi kanssa ajatellen v.a.i.noaamaasi henkilöä?
Aiotko tänä yönä
21
337
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kyllä aion uskonnollisin rituaalien kera.
- AnonyymiUUSI
Esiinnyt toisena
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Esiinnyt toisena
Oon esiintynyt Jeesuksena
Levittänyt ilosanomaa 🎶
- AnonyymiUUSI
Jo vain, oman käden oikeudells onneen 🫱💥🫲
- AnonyymiUUSI
You are free to fuck yourself.
- AnonyymiUUSI
Oletko koskaan ajatellut hakea apua sun vakavaan mt ongelmaan?
- AnonyymiUUSI
Meinaan lätisyttää niin et kuuluu naapuriin 🤓
- AnonyymiUUSI
Se olis jo aika kova homma…
- AnonyymiUUSI
Ja huudetaan, että iiiccchhh cooommeee!
- AnonyymiUUSI
🤣🤣🤣
Kunnioitan ja välitän hänestä liikaa, että tulisi mieleenkään liata häntä noin, vaikka olenkin sitä mieltä, että romanttinen rakastelu olisi parasta hänen kanssaan, mutta ei tällä tuntemistasolla todellakaan. Ja se mikä on sinusta vainoamista on hyvin suhteellista. Aion mennä nukkumaan, jotta jalkapäivä huomenna olisi mahdollinen.
- AnonyymiUUSI
En, minä ja käsi ollaan erottu.
- AnonyymiUUSI
Mutta prrrseen pyyhkimiseeen sentään kelpaa pois heiwattu
- AnonyymiUUSI
Siirtelen huonekaluja kiimoissani ja tömistelen korkkarit katossa koko yön ja huudan ICH KOMME !
- AnonyymiUUSI
Kyllä luultavasti sillä erolla että mä en harrasta vainoamista oletko kade kun en ajattele sua läl läl lää ja aikuisviihdehän on sitä varten si taas muutenkin että se on yleisestikin käytössä runkkumateriaalina ja useimmat käyttä instaa facea ja vastaaviakin siihen että kannattaa katsoa minne kuvansa laittaa ja si toisinaan käytän muistiani ja mielikuvitustanikin apuna se taas ei ole mitään mistä voi millään tapaa järjestää syytettä toisin kuin useimmat mitkä sitä tekee kysymättä lupaa ni mä kysyn omallatavallani siihenkin aina luvan sitte vielä muistutuksena että munasolu naisella ei voi hedelmöittyä ilman yhdyntää ainakaan vahingossa
- AnonyymiUUSI
Aion ja teen rituaaleja joilla saan sinut haluamaan vain ja ainoastaan minua. Tungen uniisi tänään harrastamaan sitä kauneinta. Et voi ajatellakaan ketään muuta kuin minua ❤️
- AnonyymiUUSI
Musta tuntuu että täällä ei uskalla enään kirjoittaa. 🩷✨⚓😘
- AnonyymiUUSI
Tänä yönä käärmeeni houkuttelee minut syntiin
- AnonyymiUUSI
What have I done my both hands, look at this stuff...
- AnonyymiUUSI
Veren timantit on arvokkaita, kunnon miehellä leponesteet polttelee hepissä aina silloin tällöin.
- AnonyymiUUSI
Aloittajaa taitaa ketu**aa kun ei itse herätä tuntemuksia edes kenenkään mielikuvituksessa (turvallinen tila).
Taitaa aloittajan kumppani ajatella myös sitä v.a.i.no**ua kun aloittajan kanssa peittoja pelmuttelee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259