Yksikin väärä sinulta kuulostava sana palstalla ja oon raivoamassa sulle miten väärinymmärrät mua ja selitän koko ajatusprosessini sinulle pitkälti, vaikka viesti olisikin tullut vain trollilta tai sinua esittävältä henkilöltä, menee se niin tunteisiin, että et ymmärrä, vaikka oikeasti ymmärrät... mutta juuri sen pelon takia olen herkillä, mitä jos et rakastakkaan minua? Mitä jos vain en riitäkkään... ja hetkessä oon maanisen paniikin sekaisen itkuisessa tilassa, koska olet niin ainutlaatuinen rakkauteni tässä maailmassa, jotain mitä en ole ikinä ennen kokenut. Siksi olen niin herkillä kaikkeen negatiiviseen ja mikä saa mut tunteen itseni epävarmaksi, koska mä pidän susta niin paljon, ja en kykene ymmärtämään miten kestät mua nainen, olen todella vaikea.. kuin teinitytön tasolle jäänyt tunteikas pommi, mutta jos et aiheuttais mussa näin vahvoja tunteita.. niin tietäisin että en oikeasti rakastaisi sinua, koska rakkaus on vahvaa, niin luot mussa vahvoja tunteita. En silti halua painostaa sinua mihinkään ja olla kärsivällinen kanssasi, se tuntuu maagiselta miten ymmärrät minua. Haluan olla sinun, kokonaan, omistautua sinulle ja litistää sielumme yhteen viimein. Olet juuri hyvä sellaisena kun olet, vaikka enhän mä sua edes tunne... mutta en hylkäisi sinua, olit kuinka vaikea tahansa, olen yrittänyt mennä eteenpäin, koska olen ollut siinä uskossa, että et halua olla minun kanssani tekemisissä :,(, mutta aina kun ajattelen että olisin toisen naisen kanssa ja kaipaisit minua, niin sydämeeni särkee pienesti. En voisi koskaan jättää rakkaintani yksin tänne, en hylkää sua, se ei ole ollut aikomukseni, mutta tiedäthän miten raskasta ja vaikeaa tämä on ollut minulle, välillä on oltu niin syvissä vesissä ja manioissa.. :,( sä saat mut tunteet todella nopeasti nollasta, sataan..
Olen liikuttunut, että rakastat minua yhä, vaikka olen hyvin vaikea ihminen
Anonyymi-ap
6
215
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Suloisesti kirjoitettu
- AnonyymiUUSI
Ja taas T naiselle varmaan?
- AnonyymiUUSI
Khyll :'3
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Khyll :'3
Ehkä yksi ärsyttävimpiä merkkejä tuo tekele sepostuksesi perässä.
- AnonyymiUUSI
Olisikohan tämä sinulta sitten. Sama juttu tunteiden kanssa… ajattelen kuitenkin niin, että saat löytää rakkauden minun ja tämän palstan ulkopuolelta.
Sanonkin nyt, että mene pois. Löydä onnea toisesta. Vaikka olen hauraan oloinen, olen rautaa. Kärpät ;)
Sääli ei ole oikea tunne. Mene. - AnonyymiUUSI
Samoin rakas ❤️.
Marika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732855
- 642733
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201580
- 161434
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239