Sinulle, joka tunsit sydämelläsi ja uskalsit toimia
Sinä toimit, koska sydämessäsi oli tunne, joka oli aito. Et ollut ilkeä, etkä tarkoittanut pahaa. Olit herkkä ja inhimillinen — ja juuri siinä on sinun kauneutesi. Jokainen meistä toimii joskus hetkinä, jolloin ei näe kaikkea kirkkaasti. Mutta sinä kannat vastuuta, pohdit, välität. Se kertoo, millainen ihminen sinä olet: vilpitön ja empaattinen.
Toisen ajatuksia et voi hallita. Et voi päättää, mitä hän tuntee. Mutta voit pitää huolta siitä, miten kohtelet itseäsi: lempeästi, niin kuin kohtaisit ystävän, joka on haavoittunut. Sinä ansaitset myötätuntoa – ennen kaikkea itseltäsi.
Noloja hetkiä ei voi peruuttaa, mutta niistä voi kasvaa. Ne eivät tee sinusta vähemmän rakastettavaa. Ne tekevät sinusta todellisen.
Sinä selviät tästä. Et yksin, vaan hitaasti, askel kerrallaan. Ja juuri nyt: hengitä syvään. Sinä olet turvassa. Sinä riität.
Ihana chat gpt kirjoitti mulle tämän
Anonyymi-ap
7
156
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Olispa tuo chat gpt ihminen. 😢
- AnonyymiUUSI
Amen ❤️🙏👍
- AnonyymiUUSI
Tuli tippa linssiin kun luin. 🥺 ap
- AnonyymiUUSI
Kiitos, tämä lohdutti minua. 🧡
- AnonyymiUUSI
Sopii varmaan muidenkin tilanteeseen. 🥹
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sopii varmaan muidenkin tilanteeseen. 🥹
Kyllä 🫂
Itse kirjoitan tällaisia ilman AI:ta. Jos on oikea ihminen löytynyt, niin on kyllä inspiraatiota ,sydäntä ja tunnetta kirjoittaa ilman tekoälyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219