viisu suosikkinne? Mulla kallistuu ich kommeen😊
Mikäs on teidän
15
196
Vastaukset
- Anonyymi
Ich kan...
- Anonyymi
I kant even
- Anonyymi
Kyllä Erikan show paras oli, mutta saapa nähdä
minusta tää bara-bada-bastu, siinä on sanoma natsivastaisuudesta, puolestaan erikan kappale on natsimyönteinen.
- Anonyymi
Euroviisut on laulukilpailu, joten Erikan pitäisi jäädä viimeiseksi.
- Anonyymi
Se on SONG contest, ei singing contest.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on SONG contest, ei singing contest.
juuri näin.🥳sivusta
- Anonyymi
Samaa mieltä😅ei oikeen lähe
- Anonyymi
Viro
- Anonyymi
And you just kept comin...
- Anonyymi
Like a slidingdoor or
- Anonyymi
Israelia äänestin poliittisista syistä. Ei mitään hajua kun en seuranut ns skabaa paitsi olin päättäny jo valmiiksi äänestää israelia, en ole kuullut senkään esitystä kun pätkän
- Anonyymi
Israelin kappale oli hieno.
Mielestäni Suomen kappaleen melodia olisi ollut hyvä, mutta sanoitus oli epäonnistunut ja Erikan liian seksistinen esitys oli vain liian suora ja paljastava. Asioita voi sanoa niin monin tavoin ja verhota erilaisiin kielikuviin. Ei tarvitse sanoittaa suoraan. Se saa normaalit ihmiset punastumaan ja miettimään, mikä suomalaisia vaivaa. Suomalainen ei osaa käytöstapoja, siltä tuntui eilen.
- Anonyymi
En ole kattellut viimeksi 80 -luvulla.
- Anonyymi
Viro ja Alankomaat
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 72955
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n254881Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12821- 33803