Tekijä kuin puhuja? Ei ne sanat, vaan teot?
Mies, oletko enemmän semmoinen
31
373
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän yhden tällaisen.. ❤️ Hän on mun kaivattu.
- Anonyymi
Wasted love.
- Anonyymi
Äläsny
- Anonyymi
Olen elättänyt itseni tekemällä en puhumalla.
- Anonyymi
No aina olen ollut enemmän tekiä kun puhua.
- Anonyymi
Ihan laiska vain.
- Anonyymi
Tekijä
- Anonyymi
Nämä miehet täällä ovat varmaan syystä yksin🤔taisi mennä apn kysymyskin hieman "ohi" !
- Anonyymi
Miehen mitta on että tekee niitä asioita mitä puhuu tekevänsä. Ei tarkoita pelkästään kanssakäymistä naisten kanssa. Jotkut vaan puhuvat ja aina jää tekemättä.
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Enemmän semmoinen että en puhu enkä tee.
- Anonyymi
En oikein kumpikaan.
- Anonyymi
Niinpä mitä jos lyödään ikean rakennuspaperit käteen- puhuuko enemmän ku tekee
- Anonyymi
Sinä et ainakaan ole mikään tekijä, tai suuri ajattelija, kun kirjoittelet Ikean rakennuspapereista. Sellaisia ei ole edes olemassa.
- Anonyymi
Enemmän olen puhuja. Aina on monta projektia menossa ja rahaa tulee sijoituksista.
Sekös saa toisilta kahvit väärään kurkkuun kun kateus iskee kuin jääpuikko prrrsuksiin. - Anonyymi
En tiiä vieläkään, kumpi olen. Rakastan naista. m>n
- Anonyymi
Kumpi vaan käy 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi vaan käy 😁
Ei ollu multa tää😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollu multa tää😁
Ei niin, koska se oli multa 😁
- Anonyymi
En osaa vieläkään kirjoittaa rakkausrunoja välitän tunteet luonnossa teoilla ja läsnäololla hänelle rakkaalle ja tietysti muillekin. Aistin energioita kotona tulisi olla hyvä energia ja kevyt olo. Tiedän mistä puhun.
- Anonyymi
En ole kumpikaan enää sen jälkeen kun katkaisit välit estämällä.
- Anonyymi
Olen Tähteläinen, aloituksesi ei mitenkään vastaa tekojani.
Mä ite uskon, että suomalainen mies on enemmän tekijä kuin puhuja, ainakin länsi-suomalainen. Tarvittas vaan sijoittajia ja tuotantovälineitä, niin saatas suomi nousuu. Mä hommasinkin itelleni jo sorvin, keksis vaan mitä sillä sorvais.
- Anonyymi
Mihin nousuun? Miljardeja löytyy aina sotakalustoon ja mulkkujen upseereiden ylläpitoon joten ei tässä varmasti mitään todellista hätää ole.
- Anonyymi
Enemmän sellanen jskanpauhaja.
- Anonyymi
Joku ainakin on, sen olen ymmärtänyt jo kauan sitten.
- Anonyymi
No mut toi on vast tyyliin mu viies persoona. Ei usein näkösällä.
- Anonyymi
Päinvastoin. Mulla on suuret puheet mutta pienet teot.
- Anonyymi
Tekijä mutta ei kukko käskien laula.
- Anonyymi
SEKÄ ETTÄ, mutta naisten kanssa täytyy olla tekijä koska heidän känkkäränkkä mielenlaadun iskiessä päälle, kauniit sanat eivät tehoa vaan irti päästämätön ote on ainut joka toimii.
- Anonyymi
Varmastikin olen tähän mennessä tehnyt huomattavasti enemmän kuin moni muu enkä juurikaan puhele.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813