Itävalta voitti euroviisut. Mutta mikä ratkaisi pisteiden jakautumisen?
Ennen viimeisten yleisöäänten laskemista kisaa johti Israelin Yuval Raphael kipaleella New Day Will Rise.
Artisti sai kansainväliseltä tuomaristolta 60 pistettä. Yleisöltä Israel oli saanut huimat 297 pistettä – eli eniten yleisöääniä koko kisassa.
Hetken näytti siltä, että Israel voisi voittaa.
Suomen Erika Vikmanin suuri floppi, ylsi vasta sijalle 11, Ruotsin KAJ sijalle 4.
43
216
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Äänimanipulaatiota on takuulla yleisöäänien osalta. Ei kiinnosta koko Euroviisut.
- AnonyymiUUSI
En äänestänyt, mut kyllä nämä viisut kaipaa jotain uudistumista, tai en tiedä, tykkääkö nuoret tuosta....
- AnonyymiUUSI
Olivatko viisut politisoituneet ? Juutalaisvastaiset asenteet ovat Euroopassa
hyvin yleisiä, Itävallassa erittäin yleisiä. Israel, juutalaisvaltio oli voittaa skabat.
Oliko kilpailu kaksintaistelu juutalaisia vastaan ja puolesta ?- AnonyymiUUSI
H2 - Miehityksen laboratorio
https://areena.yle.fi/1-50775566
Jokaisen kannattaisi katsoa tuo dokumentti. - AnonyymiUUSI
Eikö nämä kisat ole ilman poliittista henkeä, ainoastaan kilpaillaan kenen kappale voittaa. Jos joku öönestäö poliitisen kantansa puolesta niin se on väärin
- AnonyymiUUSI
Israel on tappajavaltio! Entäs mitä ovat ihmiset jotka sen hyväksyvät?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Israel on tappajavaltio! Entäs mitä ovat ihmiset jotka sen hyväksyvät?
Itsepuolustus on sallittua, se on laissakin sanottu.
- AnonyymiUUSI
Kaikki maailman juutalaiset ja kansanmurhaa tekevän Israelin puolella olevat
äänestivät Israelia ? Kun Israel oli saanut yleisöltä huimat 297 pistettä – eli eniten yleisöääniä koko kisassa hetken näytti siltä, että Israel voisi voittaa.- AnonyymiUUSI
Israel ei tee kansanmurhaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SE ON TEHNYT SITÄ KOKO AJAN, Ja ne jotka siellä johdossa ollet ovat tehneet tuhansia vuosia.Teille opetettu valhe historia, saatte nähdä pian.
Historia yms väärennettyä. - AnonyymiUUSI
Hamas ja jotkut arabimaat tekevät sitä kansanmurhaa, ei Israel. Israel puolustaa olemassaolo-oikeuttaan jatkuvia terroristisia iskuja vastaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hamas ja jotkut arabimaat tekevät sitä kansanmurhaa, ei Israel. Israel puolustaa olemassaolo-oikeuttaan jatkuvia terroristisia iskuja vastaan.
Älä naurata.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Katso tämä dokumentti. https://areena.yle.fi/1-50775566
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja putin ei hyökännyt...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja putin ei hyökännyt...
Päivän noloin vertaus. 10 pistettä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä naurata.
Naurattaako? Minua raivostuttaa, ettei hamasia ole onnistuttu tappamaan, hamasin luolastoja, asevarastoja, ammusvarastoja, tuliasemia ole onnistuttu vielä tuhoamaan, eniten raivostuttaa, että hamas jatkaa sotimista ja murhaa kansalaisiaan ja pitää edelleen panttivankeja. Minua raivostuttaa, että trumpin vikinästä huolimatta, ei vielä ole raahattu gazassa lymyäviä arabeja libyaan tai Siinain erämaahan.
Arabeille jaettiin aikoinaan ottomaanien, Venäjän, Ranskan ja Brittien hallinnassa olevat alueet, sekä Israelille nykyinen alueensa. Se aluejako pitäisi tehdä uudestaan. Israelin tontti olisi kaksinkertaistettava. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SE ON TEHNYT SITÄ KOKO AJAN, Ja ne jotka siellä johdossa ollet ovat tehneet tuhansia vuosia.Teille opetettu valhe historia, saatte nähdä pian.
Historia yms väärennettyä.Kuinka moni joka pauhaa Israel/ Palestiina asioista on keskustellut esim israelilaisen. Tavallisen ihmisen mielipiteistä tästä kysymyksestä .
Minä olen keskustellut israelilaisen naisen kanssa näistä asioista josko siitä on jo vuosia ,mutta hän kertoi että tavalliset ihmiset haluavat ainoastaan rauhaa ja yhteistyötä maiden välillä .
Hön perusti myös koulun missä olen molemmilta puolita lapsia , että. Lapset saisivat oppia luonnollisen. kanssakäymisen ihmisten välillä , lapsesta alkaa aikaa muutokset vaan nämä olleet tässä tilanteessa niin kauan etteivät edes tiedä miten eletään ilman ikuista konfliktia - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On tietysti saatava tietää molempien puolten versio asioista ennekö niin kovasti ollaan jotain mieltä
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka moni joka pauhaa Israel/ Palestiina asioista on keskustellut esim israelilaisen. Tavallisen ihmisen mielipiteistä tästä kysymyksestä .
Minä olen keskustellut israelilaisen naisen kanssa näistä asioista josko siitä on jo vuosia ,mutta hän kertoi että tavalliset ihmiset haluavat ainoastaan rauhaa ja yhteistyötä maiden välillä .
Hön perusti myös koulun missä olen molemmilta puolita lapsia , että. Lapset saisivat oppia luonnollisen. kanssakäymisen ihmisten välillä , lapsesta alkaa aikaa muutokset vaan nämä olleet tässä tilanteessa niin kauan etteivät edes tiedä miten eletään ilman ikuista konfliktia"""Hön perusti myös koulun missä olen molemmilta puolita lapsia """
Siis missä koulussa sinä nyt olet vanha eläkeläismummo?
Taidat hourailla viimeöisiä uniasi.- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mitä se tappaminen mielestäsi sitten on? Murhamiehiä kaikki tyynni.
- AnonyymiUUSI
Ei tullut jytkyä Suomeen, Erikan esitys aivan persuilua.
- AnonyymiUUSI
Israel kerkiää laulaa lurittaa siinä ohessa tuhota muutama miljoonaa palestiinalaista amerikkalaisilla aseilla ja Trumppi kiittää kun saa rakentaa lomaparatiisin Gazaan.
- AnonyymiUUSI
KETUTTAAKO taas?
Piti voiton taas tulla. Hah.
Ettekö opi milloinkaan ja äänestätte taas Ruotsia. Hah typerykset, Vöyrin tytöt yyäk. Huom Tytöt..
En kuunnellut en katsonut yhtään mokomaa roskaa. - AnonyymiUUSI
Naisvihaa,hävetkää suomalaiset
- AnonyymiUUSI
Ei se naisvihaa ole, jos ei pidä jostain jostain kappaleesta ja sen esittäjästä,
joka sattuu olemaan naisoletettu.
- AnonyymiUUSI
Kuuluuko israel eurooppaan ,,sotaa käyvä yli semitistinen muita vihaama maa, amerikan yhdysvaltojen mahdollistama raakuus ja viha jonka eu ja varsinkin saksa häpeissään antaa anteeksi pyntönsä varjolla tapahtua tuomiotta
- AnonyymiUUSI
Kirveekö viisutappio taas? Ei tullut ykköstä vaan meni sivu kuivana 2.
Kun ei opi menneistä toista virheensä.
Olette edelleen Ruotsin orjia...- AnonyymiUUSI
Älä ole tyhmä, ei se ole pakollista.
- AnonyymiUUSI
Naisen "boxin" venyttäminen ei kiinnostanut paljokaan.
- AnonyymiUUSI
Väärin äänestetty.
- AnonyymiUUSI
Kyllä kansa tietää!
- AnonyymiUUSI
Hyvin Tuo Erika pärjäsi.
Paremmin, kun odotin.
Liian erilaiset kappaleet kilpailevat. Tämä Itävallan kappale oli kun oopperasta,. Aikamoinen ero tähän Sauna kappaleeseen.
Euroviisuissa pitäisi palata pelkkään esitykseen, ja ylimääräinen valoshow jättää pois.- AnonyymiUUSI
Ei edes 10 parhaan joukkoon, vaikka hehkutettiin median toimesta viikkotolkulla.
Ylpeys käy lankeemuksen..... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei edes 10 parhaan joukkoon, vaikka hehkutettiin median toimesta viikkotolkulla.
Ylpeys käy lankeemuksen.....Saahan media hehkuttaa, niin se tekee urheilussakin.
Jos neljäs paras aikojen Suomen kappale, niin hyvin pärjäsi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saahan media hehkuttaa, niin se tekee urheilussakin.
Jos neljäs paras aikojen Suomen kappale, niin hyvin pärjäsi.Ja se sama media sitten tekopyhästi kertoo, et tulikin pannukakku, kun ei menestynytkään, vaikka itse rakensivat sitä menestyshuumaa....!
- AnonyymiUUSI
Taas palvottiin saatanaa, äänestitte Ruotsia ja Israelia. Pahimpia kuten Englanti.
- AnonyymiUUSI
Älä palvo, vaan lopeta hölynpölysi.
- AnonyymiUUSI
Asiantuntijaraadit määräävät käytännössä kuka voittaa...
- AnonyymiUUSI
Killimaha luulee,että persettä esittämällä pärjää.
- AnonyymiUUSI
Mikä hlvt:n "floppi" ? Itse olet. Molemmat viisuedustajat pärjäsivät hienosti. Ei mitään pahaa sanottavaa eikä häpeämistä, jos kaikki on kotona korvain välisessä tilassa. Ketjullinen sontsaa jälleen kerran aiheesta. Kehittykää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337