TEHTYÄ JA KOETTUA TÄÄLLÄ THAIMAASSA

Anonyymi-ap

On ihmisiä jotka ovat kokeneet kaiken ja sitten kun ovat vaikka kerran kokeneet, niin tietävät aiheesta kaiken ... aivan kaiken mitä voikaan itse aiheeseen kuulua.

> § <

17

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Minä en ole kyseisen kaltainen, mutta olen kokenut ja kokematon, en siis henkilö joka tietää ja on kokenut kaikesta kaiken 99,9%.

> § <

• Anonyymi
      UUSI

En ole telttaretkeillyt täällä Thaimaassa, mutta muutamia kertoja Suomessa ja nekin murkkuikäisenä.

> § <

• Anonyymi
        UUSI

Mitä sinä oikein sönkötät, thaimaa on täynnä leirintäalueita, voit liikkua omilla varusteilla vai vuokrata ne, teltoissa on hyvä sisäpussukka joka estää tehokkaasti kaikki ötökät, thaimaassa on paljon ötökän karkoituskemikaaleja, osa suomessa laittomia, mutta todella tehokkaita, valtaosa thaikuista nukkuu lattialla, joten heille ei tuota mitään vaikeutta nukkua teltassa, itse olen intin jälkeen nukkunut muutaman yön teltassa, mutta hyvin vaatimattomissa pikkumökeissä muutamia kertoja, näissä on ötökkäverho suojana.

By NumBall

• Anonyymi
      UUSI

En ole veneillyt laivaväylällä rahtilaivan yllättäen minut tuut tuut, mutta olen kyllä veneillyt väylillä, mutta ehkä kuitenkin enemmän ilman väyläsidonnaisuutta.

> § <

• Anonyymi
        UUSI

Pranburin satamassa on ainakin 60 jahtia, tietäisit jos kävisit Thaimaassa, yhtään ei seilaa suomen lipunalla.

By Zaphodbbx

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pranburin satamassa on ainakin 60 jahtia, tietäisit jos kävisit Thaimaassa, yhtään ei seilaa suomen lipunalla.

By Zaphodbbx

Kylläpä ollaan kiinnostuneita jonkun omistamasta veneestä. katsokaas pojat maailmassa on paljon rikkaita ihmisiä, köyhiä vielä enemmän, joilla on varaa ostaa nippanappa ruokansa, rikkailla taas vähän mitä haluaa, tasan ei käy onnenlahjat, varsinkaan kun kateus ottaa vallan, kokoajan mietitään miksi tuolla on tuollaista, minulla taas ei ole varaa mihinkään, ei edes yhteen Pattayan matkaan, sorry vaan pojat sitä elämä on, varmaa on se että täällä kirjoittelemalla vain tuo kateus lisääntyy, ja aivot pehmenee.

> § <

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kylläpä ollaan kiinnostuneita jonkun omistamasta veneestä. katsokaas pojat maailmassa on paljon rikkaita ihmisiä, köyhiä vielä enemmän, joilla on varaa ostaa nippanappa ruokansa, rikkailla taas vähän mitä haluaa, tasan ei käy onnenlahjat, varsinkaan kun kateus ottaa vallan, kokoajan mietitään miksi tuolla on tuollaista, minulla taas ei ole varaa mihinkään, ei edes yhteen Pattayan matkaan, sorry vaan pojat sitä elämä on, varmaa on se että täällä kirjoittelemalla vain tuo kateus lisääntyy, ja aivot pehmenee.

> § <

Pasanenkin oli jahtimakkara tuossa 2016 vuonna Zaphodbx:nä. Sitten jahdit siirtyi Senssulle.

• Anonyymi
      UUSI

En osaa ajaa moottoripyörällä hiekanjyvän tarkkuudella, mutta osaan ajaa kaarteeseen ns. polvi maassa.

> § <

• Anonyymi
        UUSI

En ole kiinnostunut mopoista enkä moottoripyöristä, opettelin ajamaan vuonna 2013 robinsonin parkkipaikalla.

"sensei Pasanen".

• Anonyymi
      UUSI

Kysymys Suomesta, että

Miten haimaalainen viha eroaa suomalaisesta?

Kertokaa tarkemmin kuinka Thaimaassa vihataan toisia ihmisiä, elämä?

• Anonyymi
      UUSI

En ole räplännyt satoja pipareita, enkä yhtään maksullista, mutta jos laskisin mikä on tosin mahdottomuus koska en voi muistaa kaikkia pipareita, niin arvelen että niitä kertyisi ehkä .... no antaapas olla antamatta lukua aiheeksi rakkaalle.

> § <

• Anonyymi
        UUSI

niitä pipareita kertyisi ehkä .... no antaapas olla antamatta... no... en laita siskoni Kaisan nimeä tänne ainakaan... Enkä Jarmo-Tuulikin... Toisaalta Jarmo-Tuulikilla on muna...

>§<

• Anonyymi
        UUSI

muuten yksi motiivini alan valintaan oli pojut, pääsi päättämään asioista ja olin varsin haluttua poikaystävä materiaalia jo 42-46 vuotiaana, minulla oli auto ja nuorisokeskuksen avaimet

> § <

• Anonyymi
      UUSI

En ole koskaan aiemmin missään tilanteessa ollut millään tapaa kontaktissa suullisesti enkä kirjallisesti niin idioottimaisten ihmisten kanssa kuin tällä PATTYAN MATKAILIPALSTALLA.

> § <

• Anonyymi
        UUSI

Pattaya rakkaus on sairaus ja hyvin vakava sellainen, kaikki johtuu piparin puutteesta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pattaya rakkaus on sairaus ja hyvin vakava sellainen, kaikki johtuu piparin puutteesta.

Kaisan nimeä tänne ainakaan et laita... Etkä Jarmo-Tuulikin... Toisaalta Jarmo-Tuulikilla on muna... Jarmo ei suutele minua jos henki haisee kaalille, se on aivan varmaa ja voin vakuuttaa ettei suutele Kaisakaan... Kaisan aisa on mittava.

>§<

• Anonyymi
        UUSI

Ihan samaa mieltä, nämä nimierkit Numball ja Senssu ovat aivan älyvapaita juttuineen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      86
      3176
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3023
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1862
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1812
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1711
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1691
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1336
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1309
    Aihe