On ihmisiä jotka ovat kokeneet kaiken ja sitten kun ovat vaikka kerran kokeneet, niin tietävät aiheesta kaiken ... aivan kaiken mitä voikaan itse aiheeseen kuulua.
> § <
TEHTYÄ JA KOETTUA TÄÄLLÄ THAIMAASSA
17
113
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Minä en ole kyseisen kaltainen, mutta olen kokenut ja kokematon, en siis henkilö joka tietää ja on kokenut kaikesta kaiken 99,9%.
> § < - AnonyymiUUSI
En ole telttaretkeillyt täällä Thaimaassa, mutta muutamia kertoja Suomessa ja nekin murkkuikäisenä.
> § <- AnonyymiUUSI
Mitä sinä oikein sönkötät, thaimaa on täynnä leirintäalueita, voit liikkua omilla varusteilla vai vuokrata ne, teltoissa on hyvä sisäpussukka joka estää tehokkaasti kaikki ötökät, thaimaassa on paljon ötökän karkoituskemikaaleja, osa suomessa laittomia, mutta todella tehokkaita, valtaosa thaikuista nukkuu lattialla, joten heille ei tuota mitään vaikeutta nukkua teltassa, itse olen intin jälkeen nukkunut muutaman yön teltassa, mutta hyvin vaatimattomissa pikkumökeissä muutamia kertoja, näissä on ötökkäverho suojana.
By NumBall
- AnonyymiUUSI
En ole veneillyt laivaväylällä rahtilaivan yllättäen minut tuut tuut, mutta olen kyllä veneillyt väylillä, mutta ehkä kuitenkin enemmän ilman väyläsidonnaisuutta.
> § <- AnonyymiUUSI
Pranburin satamassa on ainakin 60 jahtia, tietäisit jos kävisit Thaimaassa, yhtään ei seilaa suomen lipunalla.
By Zaphodbbx - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pranburin satamassa on ainakin 60 jahtia, tietäisit jos kävisit Thaimaassa, yhtään ei seilaa suomen lipunalla.
By ZaphodbbxKylläpä ollaan kiinnostuneita jonkun omistamasta veneestä. katsokaas pojat maailmassa on paljon rikkaita ihmisiä, köyhiä vielä enemmän, joilla on varaa ostaa nippanappa ruokansa, rikkailla taas vähän mitä haluaa, tasan ei käy onnenlahjat, varsinkaan kun kateus ottaa vallan, kokoajan mietitään miksi tuolla on tuollaista, minulla taas ei ole varaa mihinkään, ei edes yhteen Pattayan matkaan, sorry vaan pojat sitä elämä on, varmaa on se että täällä kirjoittelemalla vain tuo kateus lisääntyy, ja aivot pehmenee.
> § < - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä ollaan kiinnostuneita jonkun omistamasta veneestä. katsokaas pojat maailmassa on paljon rikkaita ihmisiä, köyhiä vielä enemmän, joilla on varaa ostaa nippanappa ruokansa, rikkailla taas vähän mitä haluaa, tasan ei käy onnenlahjat, varsinkaan kun kateus ottaa vallan, kokoajan mietitään miksi tuolla on tuollaista, minulla taas ei ole varaa mihinkään, ei edes yhteen Pattayan matkaan, sorry vaan pojat sitä elämä on, varmaa on se että täällä kirjoittelemalla vain tuo kateus lisääntyy, ja aivot pehmenee.
> § <Pasanenkin oli jahtimakkara tuossa 2016 vuonna Zaphodbx:nä. Sitten jahdit siirtyi Senssulle.
- AnonyymiUUSI
En osaa ajaa moottoripyörällä hiekanjyvän tarkkuudella, mutta osaan ajaa kaarteeseen ns. polvi maassa.
> § <- AnonyymiUUSI
En ole kiinnostunut mopoista enkä moottoripyöristä, opettelin ajamaan vuonna 2013 robinsonin parkkipaikalla.
"sensei Pasanen".
- AnonyymiUUSI
Kysymys Suomesta, että
Miten haimaalainen viha eroaa suomalaisesta?
Kertokaa tarkemmin kuinka Thaimaassa vihataan toisia ihmisiä, elämä? - AnonyymiUUSI
En ole räplännyt satoja pipareita, enkä yhtään maksullista, mutta jos laskisin mikä on tosin mahdottomuus koska en voi muistaa kaikkia pipareita, niin arvelen että niitä kertyisi ehkä .... no antaapas olla antamatta lukua aiheeksi rakkaalle.
> § <- AnonyymiUUSI
niitä pipareita kertyisi ehkä .... no antaapas olla antamatta... no... en laita siskoni Kaisan nimeä tänne ainakaan... Enkä Jarmo-Tuulikin... Toisaalta Jarmo-Tuulikilla on muna...
>§< - AnonyymiUUSI
muuten yksi motiivini alan valintaan oli pojut, pääsi päättämään asioista ja olin varsin haluttua poikaystävä materiaalia jo 42-46 vuotiaana, minulla oli auto ja nuorisokeskuksen avaimet
> § <
- AnonyymiUUSI
En ole koskaan aiemmin missään tilanteessa ollut millään tapaa kontaktissa suullisesti enkä kirjallisesti niin idioottimaisten ihmisten kanssa kuin tällä PATTYAN MATKAILIPALSTALLA.
> § <- AnonyymiUUSI
Pattaya rakkaus on sairaus ja hyvin vakava sellainen, kaikki johtuu piparin puutteesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pattaya rakkaus on sairaus ja hyvin vakava sellainen, kaikki johtuu piparin puutteesta.
Kaisan nimeä tänne ainakaan et laita... Etkä Jarmo-Tuulikin... Toisaalta Jarmo-Tuulikilla on muna... Jarmo ei suutele minua jos henki haisee kaalille, se on aivan varmaa ja voin vakuuttaa ettei suutele Kaisakaan... Kaisan aisa on mittava.
>§< - AnonyymiUUSI
Ihan samaa mieltä, nämä nimierkit Numball ja Senssu ovat aivan älyvapaita juttuineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309