Jumalan lahjoittama pelastava usko Jeesukseen tulee Jumalan Sanan kautta.
”Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.”
Room 10:17
AITO USKO
11
52
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Niin tulee siis usko kuulosta, mutta kuulo Jumalan sanan kautta.
- AnonyymiUUSI
Alltså kommer tron av predikan, men predikan i kraft av Kristi ord.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Alltså kommer tron av predikan, men predikan i kraft av Kristi ord.
So then faith cometh by hearing, and hearing by the word of God.
- AnonyymiUUSI
Niinpä toteamme, että uskonharha, jota herjaajat kylvävät, on epäusko, joka johtaa kadotukseen.
- AnonyymiUUSI
Ihminen saadaan käännyttämällä tulemaan ihan mihin uskoon tahansa.
Kautta ja kautta, yleensä ohitustiet menee jonkin kaupungin kautta, mutta ne menevät ohi.
Raamatun mukaan oikea aito usko on kuitenkin kasteen lahjan Pyhän Hengen yksi pysyvä ominaisuus.
Gal. 5:22
Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus. - AnonyymiUUSI
Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli lahkosaarnaajien käyttämiä keinoja saada ihminen tulemaan lahkon uskoon.
- AnonyymiUUSI
Lääkärilehdessä kerrottiin lahkolaismiehestä, joka sairasti epilepsiaa ja oli mennyt psykoosiin, mutta ei suostunut käyttämään mitään lääkkeitä, koska nautti suurta arvostusta kohtauksiensa ansiosta siinä uskonyhteisössä, mihinkä hän kuului.
- AnonyymiUUSI
Paavali yritti omilla uusilla opeillaan saada seuraajia.
1. Kor. 1:12
Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen". [Keefas on Pietarin arameankielinen nimi.]
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.- AnonyymiUUSI
Ilm. 16:13
Minä näin, kuinka lohikäärmeen suusta, pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähti kolme saastaista henkeä, jotka olivat sammakon näköisiä.
Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette.
- AnonyymiUUSI
Pelkästään Suomessa on yli tuhat erioppista uskonlahkoa ry:tä ja uskonkulttia,
jotka kaikki sanovat, että vain heilä on se AITO USKO, muut ovat harhaoppisia.
Jos ne kaikki tuhat erioppista uskonlahkoa olisivat Kristuksen ruumiin jäseniä, niin Jeesus olisi kuin tuhatjalkainen mato. - AnonyymiUUSI
Sellaiset uskonlahkot tulisi kieltää, joissa yli puolella pastoreista ja jäsenistä on rikollinen tausta ja pitkä rikosrekisteri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319