Tunnet naista kohtaan?
Onko sinulla halua tavata?
Teetkö asian suhteen jotain?
Mikä on sun suunnitelma?
Mitä sä mies
37
582
Vastaukset
- Anonyymi
Suunnitelmissa olisi varastaa hänen likaiset pikkuhousut ja masturboida niihin.
- Anonyymi
Mitenhän tuo käytännössä onnistuu? Kai niitä likaisia pikkareita saa muualtakin. Oliskohn se hyvä idea 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenhän tuo käytännössä onnistuu? Kai niitä likaisia pikkareita saa muualtakin. Oliskohn se hyvä idea 🤔
Kyseessä ihan minit, polvisukkiksilla ja minipaidalla vahvistettuna. Feromonit on jotain ihan muuta kuin normaalit. Nuuh!
- Anonyymi
On halua tavata mutta miten ja milloin ja missä?
- Anonyymi
Oli halu, mutta ei tästä mitään tullut. Uutta kohti vain kun kesä parhaimmillaan.
- Anonyymi
Nimenomaan.
- Anonyymi
Siellä on taas suojamuurit ja egobuustit pystyssä. Milloin sinä mies opit, ymmärrät ja tajuat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä on taas suojamuurit ja egobuustit pystyssä. Milloin sinä mies opit, ymmärrät ja tajuat?
Seurassa. Lukupää vähän jumissa. Mmmm?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seurassa. Lukupää vähän jumissa. Mmmm?
Töps töps töps :)
- Anonyymi
En varmaankaan tee enää mitään. Sain aika pahasti nenilleni silloin aiemmin. Työkaveri pohjalta minkä verran sielä nyt onkaan sitte tekemisissä.
- Anonyymi
Ai. Miten sait nenillesi? :(
- Anonyymi
tuntuisi hyvältä ottaa hänet omistavaan halaukseen, ja ehkä suudella hänen kauniita kasvojaan jossa kauniit silmät sijaitsevat. sellaista rakkautta joka tuntuu hyvältä eikä ole liian konstailevaa.
https://www.youtube.com/watch?v=teAqwTke1VQ - Anonyymi
Jos tämä olisi vain ystävyyttä haluavalta, niin ei ole tarvetta tavata. Molemmat haluamme elää omannäköistä elämäämme ja siksi ei ole mitään käsiteltävää!
- Anonyymi
Rakastan sitä naista. Miljoonasataa kertaa olen sen tänne sanonut ja sanon vielä niin monta kertaa uudestaan, kuin tarvitsee. Luonnollisesti haluan hänet tavata ja saada lopulta omakseni, (omaksi rakkaakseni). Minun kokemukset taidot ja kyvykkyys ei taida riittää siihen, että saan hänet elämää nähneen ja kokeneen naisen itselleni. Hänen odotukset on aivan liian suuria minun tilanteeseeni nähden, eikä hän tunnu ymmärtävän sitä tai asettua asemaani. Hän odottaa minulta samaa mitä muiltakin kohtaamiltaan miehiltä, vaikka olen täysin erilainen ihminen. Olen yliherkkä ihminen ja tarvitsen lähentymiseen sellaisen turvallisen luotettavan auran. Hän kamppailee omien ”henkisten ongelmiensa” kanssa ja saa vain triggeröityä minua huonolla tavalla. Suunnitelmissa oli osoittaa eleillä kiinnostukseni ja antaa hänelle mahdollisuus hakeutua seuraani. Harmikseni hän lopetti yllättäen tapaamiset ilman selitystä, eikä hakeudu luokseni entiseen tapaan, että voisimme rauhassa ajan kanssa lähentyä. Etäännymme vain toisistamme. Ehkä hän ei vain oikeasti tykännyt minusta sillä tavalla.
- Anonyymi
Olet oikeassa, minä ajattelin aina itseäni paljon nuorempaa vain ystävyysmielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa, minä ajattelin aina itseäni paljon nuorempaa vain ystävyysmielessä.
Entä 3?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua kyllä kiinnostaa aidosti se nuorempi ihminen.
- Anonyymi
Nyt menet seuraavan tilaisuuden tullen juttelemaan hänelle. Moikkaat ja kysyt oliko kiva viikonloppu, esimerkiksi. Jos siis näette työssä, koulussa, harrastuksissa, niin sehän on suhteellisen helppoa hakeutua seuraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua kyllä kiinnostaa aidosti se nuorempi ihminen.
Käytävällä hiippailemisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytävällä hiippailemisiin.
Jätä ovi auki jos uskallat... :Q
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä ovi auki jos uskallat... :Q
Sun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt menet seuraavan tilaisuuden tullen juttelemaan hänelle. Moikkaat ja kysyt oliko kiva viikonloppu, esimerkiksi. Jos siis näette työssä, koulussa, harrastuksissa, niin sehän on suhteellisen helppoa hakeutua seuraan.
En pysty hakeutumaan seuraan, koska puuttuu avainläpyskä / kulkukortti.
- Anonyymi
Niin lyhyt on kesäyö, että tulee aamu ennen kuin minun vuoro.
- Anonyymi
Romantiikkaa mielessä, kesä kielessä. Yö on tapahtumia täynnä.
- Anonyymi
Suunnitelma on avartaa maailmankuvaa. Onhan rantamatalikossa särkiä, maailma on kuitenkin paljon laajempi.
- Anonyymi
Olen rakastunut.
On.
En, minun tunteet ei ole toisen tunteet.
Tuntea etäältä ja yrittää pärjätä..- Anonyymi
Kauniita runoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauniita runoja.
Kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauniita runoja.
😁
- Anonyymi
Puuttuu kohde.
- Anonyymi
Meitä miehiä jotka ei tehdä mitään arvostellaan usein. Luulisi kaikkien ymmärtävän että me kärsitään ihan itse siitä kun ei saada mitään aikaan. Haluaisin joskus tavata mutta tällä hetkellä on vain epätietoisuus ja epätoivoisuus.
- Anonyymi
Pyrin olemaan tuntematta mitään näennäisesti olen kai ainakin siinä onnistunu
Halua tavata ehkä
Teenkö asian suhteen jotain hyvin epätodennäköistä
Mulla ei niiltä osin suunnitelmaa asioita joita joihin liittyy muitakin ihmisiä kuin itse niin niitä on turha suunnitella ei koskaan mene niin kuin ne suunnittelee ellei si ole pyrkimyksenä kontrolloida ja käskyttää - Anonyymi
Hyvä kysymys!! Nainen on kyllä mielessä tarpeettomankin usein, enkä kyllä ole häntä sieltä yrittänytkään häätää. Hänen hymyilevät kasvonsa näyttivät suudeltavan kauniilta viime kohtaamisella. Tunne häntä kohtaa on kasvava, monenlaisia ajatuksia alkaa virtaamaan sydämen ja aivojen välillä. Toivoisin jonkin ulkopuolisen voiman siirtävän meidät yhteiseen hetkeen, hetkeen jossa ei tarvitsisi rakkautta pakoilla tai pakoittaa, vaan olisimme kuin aina olisimme toivoneet olevamme toisillemme, luonnollisesti ja täynnä rakkautta. Itse koen että käteni ovat kahlitut, olen alkanut epäilemään itseäni ja voisiko "me" vielä joskus nähdä aamunkajon, tai edes sen hetken kun kaikki tuntuisi olevan hyvin, hän hymyilisi ja juttelisi luontevasti kauniilla äänellänsä, ja ilmeikkäillä silmillänsä. Mutta uskon kuitenkin jonkinlaiseen rakkaus retkeen tai vahingon omaiseen tapaamiseen, sen ohjaa tunnetila, jonka hän on saanut aikaiseksi. Olkoon se suunnitelma, kohtaamme vielä kerran, olkoon kesäinen päivä tai talvinen lumisade.
https://www.youtube.com/watch?v=Arl9d3fcods - Anonyymi
Ihastusta tunnen ja on halu tavata ihan kahden kesken jossain muualla kun missä nyt nähdään. Yrittänyt nyt näyttää aktiivisemmin että haluun lähentyä kun aiemmin ujostelin liikaa vaikka tuntenut tälleen jo pidemmän aikaa.
- Anonyymi
Saanko kysellä miten ujostelu tuli ilmi?
- Anonyymi
No me Elinan 2017 yritettiin.. Varmasti molemmilla on vielä tunteita, mutta en ole kuullut hänestä noin pitkään aikaan.
- Anonyymi
Jumalalla on suunnitelma. Amen.
https://m.youtube.com/watch?v=WqfEcYnBvg8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 671078
- 75971
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813