Paska-jonnet pääsi kävelyhommiin, toivottavasti ison laskun kanssa ja koko kesäksi.
https://tilannemedia.fi/kaksi-nuorta-mopoilijaa-maarattiin-valiaikaiseen-ajokieltoon/
Hienoa Kajaanin poliisit.
13
332
Vastaukset
- Anonyymi
esi puberteetin syndroomaa kun ottaa etupyörä eteen ilmaan, toivovat että joku tyttönen huomaa keulimisen ja voi kohta päästä pukille
- AnonyymiUUSI
Ei pääse. T.tyttönen
- Anonyymi
Voisivat valvoa myös keskustan pyöräilijöitä jalkakäytävillä ja suojateillä.
- AnonyymiUUSI
Pian tulee viisi vuotta täyteen, kun suojatien on saanut laillisesti ylittää pyöräilemällä.
- Anonyymi
Mopoista vanhemmat ihmiset kävivät puhkomassa renkaita 80 luvulla
- Anonyymi
Mummot olivat pihapiiriin kauhuja 80 luvulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarpeeksi äänekäs auto jos oli ei kauan renkaissa ilmaa ollut eikä renkaita vaihtamalla päässyt mummoja pakoon,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskin vuosikymmen ikinä mitään ei saanut tehdä kaikesta rangaistiin kansan taholta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi mummo tunki paskaa postiluukusta musiikkia soitettiin kovalla kaikilla ei ollut musiikkisoittimia 80 luvulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi mummo tunki paskaa postiluukusta musiikkia soitettiin kovalla kaikilla ei ollut musiikkisoittimia 80 luvulla.
Mä luulen kaikki nuoret ovat nykyään vähän mummoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä luulen kaikki nuoret ovat nykyään vähän mummoja.
Oma höpppänä äiti tulee mieleen näistä nuorista ei voi mitään ja tämä on todellisuutta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oma höpppänä äiti tulee mieleen näistä nuorista ei voi mitään ja tämä on todellisuutta.
Ai sun dementoitunut äitisi huudattaa ja keulii 140cc kiinamonkeyllä pitkin kyliä aiheuttaen ärsytystä ja vaarantaen muittenkin liikkujien terveyden??? Melkoinen teräsmuori se sun äitisi sitten, kuunteleeko se paskaräppiäkin ja särkee paikkoja??
- AnonyymiUUSI
Samaa mieltä👍🏻
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803