Kaivattuni ja minä päätämme ainoastaan siitä, että olemmeko yhdessä vai emme, onko meillä mitään juttua. Siinä on turha tulla hänen miehensä, hänen perheensä tai hänen ystäviensä urputtamaan mitään, että "et sä voi seurustella hänen kaa kun hän on minun", me päätämme siitä, ette te. Tiedän, että kelpaan hänelle omana itsenäni ja hän kelpaa minulle omana itsenään, siinä on silloin muiden turha tulla urputtamaan. Jos tulen saamaan tappouhkauksia, häiriköintiä ja trollaamista, mustamaalausta sen takia, että olen naisen kanssa, jota rakastan aidosti ja eniten, niin sitten tulkoon, koska se on vain ja ainoastaan minun ja kaivattuni välinen asia.
Viimeinen varoitus teille kontrollifriikeille sit: tästä päivästä lähtien ainoastaan kaivattuni ja
14
199
Vastaukset
- Anonyymi
Hänhän on päättänyt jo. Ette ole. Ja jos rehellisiä ollaan, niin siihen tarvitaan vain toisen teistä päätös.
Taas tuli tämä kateellinen mies tänne itkemään, se että olet hänen kanssaan suhteessa ei ole mikään velvoite, että hän ei saisi lopettaa suhdettaan ja mennä oikean rakkautensa kanssa suhteeseen. Mulla ei ole mitenkään huono omatunto lopettaa suhdetta, jossa kaivattuni on onneton, pelkästään hyvän luonteensa takia sinun kanssasi , tiedä paikkasi jo mies.
- Anonyymi
Noin se juuri on!
- Anonyymi
Jeesus_ItseSaatana kirjoitti:
Taas tuli tämä kateellinen mies tänne itkemään, se että olet hänen kanssaan suhteessa ei ole mikään velvoite, että hän ei saisi lopettaa suhdettaan ja mennä oikean rakkautensa kanssa suhteeseen. Mulla ei ole mitenkään huono omatunto lopettaa suhdetta, jossa kaivattuni on onneton, pelkästään hyvän luonteensa takia sinun kanssasi , tiedä paikkasi jo mies.
Kumpi sä olet mies vai nainen. Koska mun mielestä sä kuulostat kyllä ihan naiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi sä olet mies vai nainen. Koska mun mielestä sä kuulostat kyllä ihan naiselta.
Erittäin hyvä huomio! 😏
- Anonyymi
Olen nainen, enkä lainkaan kateellinen. Mistä olisin kateellinen ja kenelle? Hänelle pakkomielteisestä stalkkerista? Se on jo koettu ja se on helvetin vittumaista. Vaiko sinulle pakkomielteestäsi? Sitä en ole onneksi kokenut, enkä halua kokea.
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen, enkä lainkaan kateellinen. Mistä olisin kateellinen ja kenelle? Hänelle pakkomielteisestä stalkkerista? Se on jo koettu ja se on helvetin vittumaista. Vaiko sinulle pakkomielteestäsi? Sitä en ole onneksi kokenut, enkä halua kokea.
Taidat olla osa sitä kiusaajaryhmää kuitenkin, ryhmäpaine is helluva of bitch. En luokittelisi itseäni stalkkeriksi myöskään.
- Anonyymi
Taidat olla osa sitä kiusaajaryhmää kuitenkin, ryhmäpaine is helluva of bitch. En luokittelisi itseäni stalkkeriksi myöskään.
Taaskin meni pieleen. En ole kiusaaja, enkä osa mitään ryhmää. Sinä olet stalkkeri, riippumatta siitä miten itse itsesi määrität. Ei kukaan stalkkeri itseään stalkkeriksi määritä.
- Anonyymi
Olet ihan sekaisin. Menisit johonkin vihanhallintakurssille.
Minulla ei ole vihaa, rakkautta vain kaivattuani kohtaan, pientä ärsyyntymistä siitä ihmisestä joka häntä yrittää kontrolloida tbh , mutta tiedän et hän osaa kyllä tehdä omat päätökset! :/
- Anonyymi
Älä sitte huijaa olevas sinkku.
- Anonyymi
En ole tällä hetkellä suhteessa kenenkään kanssa.
Niin rakastat sitä jos kaikki naiset rakastuu sinuun ja itkee sitten kun paljasta vihdoin ja viimein olevas sydämessäsi kuitenkin varattu toisaalle.Joku nuori nainen voi jopa tehdä sinun vuoksi itsarin.
Miksi sinulle on vaikeaa laittaa tietoa olevas ns .varattu? - Anonyymi
En ole tällä hetkellä suhteessa kenenkään kanssa.
Tästä ei ole epäilystäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441549
- 1011475
- 791407
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään221340- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761178- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034