joudut olemaan tällaisen kaaoksen keskellä palstalla entisen kaivattuni takia. En usko, että hän oikeassa elämässä häiritsisi millään tavalla, jos/kun sitä kohdin hiljalleen edetään. Ja hei, mikäs päivä tänään onkaan? ❤️
Pahoittelen, että
15
353
Vastaukset
- Anonyymi
Saa sipsutella ja koputella. Suolaa lainaan?
- Anonyymi
Ehkä hän vaan yrittää varoittaa.
- Anonyymi
Voin käydä uhkailemassa häntä, yhden varoituksen jälkeen lopetan kiusaamisen lopullisesti.
Mieheltä- Anonyymi
Mä osaan ton homman itsekin.
- Anonyymi
Osaatko laskea,kuinka paljon on kertynyt sulle velkaa tästä reilun 15v kiusaamisesta ja viemisistäsi! Toisten kotiin murtautumisista yms!
- Anonyymi
Luuletko oikeasti että joku kaivattusi täällä kirjoittelee? 🙄
- Anonyymi
🥿👠👡👙👠🥿👛🚶♀️🏃♂️
- Anonyymi
Siinäpäs ehtat kupen vaatteet!
- Anonyymi
Katsotaanpa ketä mies aikoo nyt maalailla kirjaimien kanssa vai ilman.
- Anonyymi
Sunnuntai tietääkseni
- Anonyymi
Outo viesti 🤔 Et siis kaipaa häntä enää, kun on entinen kaivattu tai miten tämä meni.
Olen jonkun entinen, mutta tuskin hän täällä on. Olen purkanut asioitani tänne ja olen pahoillani. 😔- Anonyymi
Älä pyytrle enteeksi. Saa purkaa.
- Anonyymi
Älä ole rakas
- Anonyymi
Ihanaa, jos täällä saa purkaa.
Rankka pe-la takana. - Anonyymi
Selkä on terästä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813