🤔🍱🍕 täyden kympin tyttö? Köksästäkin sain aikoinaan vain ysin 🙄
Haittaako mies etten ole
27
348
Vastaukset
- Anonyymi
On vain yksi tyttö
- Anonyymi
Ja mutta?
- Anonyymi
En haluais olla liian koiramainen, mutta tahtoisin lakaista, jos joskus heität astiat. Onko siinä mitään järkeä.
- Anonyymi
En ole heitellyt astioita koskaan suhteessa.
- Anonyymi
Meinaatko olevas niin ärsyttävä et se on tehtävä 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole heitellyt astioita koskaan suhteessa.
En minäkään / aloittaja.
- Anonyymi
Ja ei haittaa. 🥰
- Anonyymi
Joka yrittää kokee länsimaisen aseen laukeavan
- Anonyymi
Ei kannata yrittää
- Anonyymi
Mauser
- Anonyymi
Onko sinulla psyykkisiä ongelmia kun mainostelet täällä varusteitasi? Onko kysymyksessä tapahtunut joku rikos jo?
- Anonyymi
Miksi haittaisi kun et aio olla tekemisissä?
- Anonyymi
Sä sitten kokkaat, mä sain seiskan.
- Anonyymi
No ei se yks mies ainakaan sun ruokia kehunut. :D
Mieheltä- Anonyymi
Silti kyrvänsyylä söi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti kyrvänsyylä söi?
Keitti alasti vaan munia joka päivä :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolet kattoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauska 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti kyrvänsyylä söi?
Tällaiset rimanalitukset eivät ole aloittajalta.
- Anonyymi
Saatat saada sulhaseltasi kympin, kun leivot korvapuusteja ja tarjoat maitolasin kera,
https://www.youtube.com/watch?v=1qrr2tUQhaM - Anonyymi
Ei haittaa ollenkaan. Olemme, kuin luodut toisillemme. Minäkään en ole täydellinen, nimittäin virheet puuttuu. 😂
- Anonyymi
Eipä ole kymppi ollu kun käytös ja matematiikka peruskoulussa käytöskin putos samoin tein yhdidtettiin huolellisuuden kanssa ja matikka ei ollu kymppi kun ysin välitodistuksessa muistaakseni tippu ysiin päästötotariin kun en tehny läksyjä kotona
- Anonyymi
Onpa ihanan juvenaali aloitus juvenaaleille palstasetä ja muut siis samalla, jaksamisia👍
Köksä oli muuten tosi tylsä oppiaine, onneks sitä ei ollut kun yksi vuosi. Mutta kässästä mä tykkäsin. Mä kävin entistä kansalaiskoulua, niin siinä oli puuluokkaa ja metalliluokkaa. Pääsi hitsaamaankin, siis koulussa, että päästiin oikeen tosihommiin, eikä pelkkää tavaamista yhdeksän vuotta.
- Anonyymi
Hyvä, että on ollut köksää. Kyllä sitä miestenkin kannattaa osata joku pöperö vääntää jos hätä tulee. Onhan siinä kökässä se loppuhuipennus kun saa syödä ne valmistetut ruoat.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, että on ollut köksää. Kyllä sitä miestenkin kannattaa osata joku pöperö vääntää jos hätä tulee. Onhan siinä kökässä se loppuhuipennus kun saa syödä ne valmistetut ruoat.
Kyllä mä perunat osaan keittää. Mutta kun siinä vauhtiin pääsee, niin vois kuoria koko korttelille ja pistää kenttäkeitin tulelle. Mutta mieluummin mä kuitenkin pysyn tuolla kuorimapuolella ja hakkaan vaikka polttopuita. Ja muut sais hoitaa sen keittämisen. Eihän meidän ihmisten tarvi osata kaikkea tuhansia tehtäviä. Voidaan kato erkoistua. Ois ykskertasempia tää elämä, eikä tulis aivoihin ruuhkaa. Mulla meinää välillä tää aivojen käyttöjärjestelmä kaatua.
- Anonyymi
Leivo lätty hilloille, niin haittaako se..
Tottakai...?
https://m.youtube.com/watch?v=FmEX9AdmsrU
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871486
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131076
- 651044
- 67908
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 64854
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12701