Moi lepakot, bisset ja muut! Minulla on päätä rassaava ongelma nimittäin minä 17vuotias, maskuliininen muija on ihastunut/ihastuu itseään +10v vanhempiin naisiin.
Aloitin ryyppäämisen ja muun nuorisolle tyypillisen rietastelun melko aikaisin ja nykyään ei kiinnosta yhtään lähteä kavereitten kans juhlimaan yms. Tuntuu, että olen nähnyt ne kuviot. Haluan vaimon, kivan talon maalta ja oman perheen. Oman ikäiset tytöt eivät tunnu yhtään samalta, kuin mitä huomattavasti vanhemmat naiset.
Mitä luulette onko näin nuorella (edes vuoden päästä) mitään saumaa vanhempiin naisiin? Vai menenkö kotiin kasvamaan ja rakennan talon yksinäni.
Onko mahiksia?
3
53
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ota vaan aikalisä ja koita vaikka tunnistaa sukupuolesi. 👍
- AnonyymiUUSI
Eiköhän tässä käynyt sukupuoli ilmi. Jollet ymmärrä lukemaasi, voin kertoa hänen olevan nuoren naisen.
- AnonyymiUUSI
Hyvin todenkäköisesti kasvat ko.vaiheestasi yli.
Mitä yhteistä sinulla on aikuisten naisten kanssa? Oot niin nuori että ehdit ihastua, mokailla, kokeilla ja muuttaa elämänsuunnitelmiasi (ja taloprojektiasi) vielä monta kertaa. Vanhemmat kaipaavat vakautta ja henkistä kypsyyttä kumppanilta, mitä 17v naisenalulla ei ole, vaikka siltä tuntuisi.
Sitten vielä, sinua 10v vanhempi nainen, joka haluaisi seurustella kanssasi, ei varmasti ole mikään tasapainoinen nainen. Sellaiset ovat luultavasti epävakaita, manipuloivia tai lapsellisia, niin, etteivät kelpaa oman ikäisille ja saalistavat sitten nuoria. Huomio ei ole kunnioitusta eikä rakkautta.
Kaikkea hyvää elämääsi ja oman ikäisiä deittejä kesääsi!
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319