Usein näen kommentteja täällä ja irl jossa kaivattuni olettaa et haluan hänelle pahaa

Anonyymi-ap

Asia ei kuitenkaan ole niin, en ole vainonnut häntä irl, enkä ottanut yhteyttä , enkä usko et kaivattuni uskoo et haluan hänelle pahaa.. ehk ei vaa tajuu miten mun tunteet vie järjen, oon hullu, creepy, stalkerish, mitä näitä nyt on, mut en ikinä mitään vahingoa ole kaivatullrni pyrkinyt siheuttamaan, olen ollut uskossa et hän kaipaa minua. Se on juttu jonka aistin... välillä surettaa noi kommentit, tietenkin otan osaa jps sinua on vainottu irl ja olen itse myös käyttäytyny huonosti, mutta en toivo rakkaalle naiselle mitään pahaa.. 🩷

17

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä et halua pahaa, mutta rasittavampaa ihmistä saa kyllä hakea ja kauan

• Anonyymi

Eikö sellainen kannata sanoa suoraan? Että voisitko vaikka vähemmän tehdä sitä tätä ja tuota sekä enemmän taas tätä.
        Sitten ehkä loppuu? Eikä sanoa aina vaan, että saa laittaa viestiä!! Ei kovin rehellistä. Ja sanoa nyt vaan ihan irl.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sellainen kannata sanoa suoraan? Että voisitko vaikka vähemmän tehdä sitä tätä ja tuota sekä enemmän taas tätä.
        Sitten ehkä loppuu? Eikä sanoa aina vaan, että saa laittaa viestiä!! Ei kovin rehellistä. Ja sanoa nyt vaan ihan irl.

Miksi et voi kysyä? Jos asia vaivaa noin paljon, niin luulisi sen verran rohkeutta löytyvän, että kysyy asiaa. Ellei sitten ole jäänyt lapsen tasolle ja olettaa, että kaikki tuodaan aina ilman omaa effortia automaattisesti kun vähän parkuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet niin röyhkeä ihminen monella tavalla, että voisi ajatella osaavasi kysyvän asiaa, joka vaivaa.

• Anonyymi

Haluat pahaa ja on tullut selväksi.

• Anonyymi

En halua, jos ajattelet noin olet harhainen.

• Anonyymi

Oletko kauan tuntenut tämän kaivattusi?

• Anonyymi

Nyt olet sovitteleva, mutta hetken päästä alat jälleen raivoamaan ja häiriköimään

• Anonyymi

Miten niin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin?

Se kuuluu manipulointitaktiikkaan, jota käytät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se kuuluu manipulointitaktiikkaan, jota käytät

Ööh, en nyt haluisi "piiloutua" diagnoosin takia (jota en ole vielä edes saanut) mutta tuo ei ole manipulointitaktiikka, vaan mun epävakaanpersoonallisuushäiriön oireilua lähinnä. :) Lisään tähän, että häiriköinyt en ole!! Kunnioitan hänen toiveitaan ja rajoja.

• Anonyymi

En ole ollut tänään viikonloppuna tai muutenkaan niin paljon enää täällä lueskelemassa. Mutta olen ollut huomaavinani että ihan kuin joku esittäisi mua täällä. Että kirjoittaisi "minuna" torjuvia ja haukkuvia kommentteja. Ensin ajattelin että se on kaivattu, joka haluaa "herätellä" mua esittämällä, että tulisin tänne vakuuttelemaan, etten kirjoittaja ole minä, mutta nyt tuntuu siltä että kyseessä onkin joku kolmas henkilö. Voisiko olla kaivatun ex? Mutta joo, minä en usko että kaivattuni haluaa mulle pahaa, vaikka tilanne onkin hankala. Ja vaikka tiedän, että hän kirjoittelee täällä välillä aika laidasta laitaan- juttuja. Mikäli tunnistan oikein.
      Naiselta

• Anonyymi

Kiitos, tiesin että olet fiksu ja ymmärrät sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, tiesin että olet fiksu ja ymmärrät sen.

Toivottavasti myös sinä olet ymmärtänyt etten ole niiden viestien takana. En edes tiedä, miksi Ikävä-palstalle pitäisi kirjoittaa haukkumisia. Eikö silloin riitä että on pois täältä, jos toista ei enää ikävöi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti myös sinä olet ymmärtänyt etten ole niiden viestien takana. En edes tiedä, miksi Ikävä-palstalle pitäisi kirjoittaa haukkumisia. Eikö silloin riitä että on pois täältä, jos toista ei enää ikävöi.

Joo oon tajunnut sen, kun luin noin ja osasin laskee yhteen et noi ei kyllä oo sulta, älä huoli, en ymmärrä itekkään mikä pointti täällä on ilkeillä toiselle.

• Anonyymi

Minä tiedän ettet halua minulle pahaa

• Anonyymi

Ohi!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1507
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      74
      965
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      803
    Aihe