Ihan oikein sulle.
Hankinko lähestymiskiellon?
23
502
Vastaukset
- Anonyymi
Hanki mitä hankit aika sama mulle
- Anonyymi
Et ikinä ollu mun tasolla mies.
Näihin trollimiehen aloituksiin ei kannata vastata, kalastelee reaktioita yhdeltä epävakaalt.
- Anonyymi
Eli sinä itse olet aloittaja taaskin, palstasetä
- Anonyymi
Niitää riittää täällä huomattu 👍👍👍
- Anonyymi
Kyllä. Hankkijalta.
hähähähähähähä...........
https://m.youtube.com/watch?v=rBBBmtye7Lg - Anonyymi
Älä hanki, lupaan pysyä poissa.
- Anonyymi
Siihen tarttii hyvät perusteet mu siittä vaan eipä sitä kai kukaan voi kieltää yrittämästä ainakaan
- Anonyymi
No eikä tartte, kuin susta dunduis
- Anonyymi
Palstakirjoituksien takia?🫢🫢
- Anonyymi
Ilman muuta tiputypy, kaikki palstaäijän avaukset liity palstaan🥱
- Anonyymi
Tee mitä lystäät kelle lystäät.
- Anonyymi
Aiotko hakea tätä jopa laajennettuna ja ikäänkuin jakaa kaupungin kahtia? Virastoaikoja hintsusti, hoida netissä
- Anonyymi
Tämä on hyvää trollausta niin trollimiehelle kuin näille internetin kautta eläville juustoille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on hyvää trollausta niin trollimiehelle kuin näille internetin kautta eläville juustoille
Tiistaina pääsee ja torstaina kans kihlakunnan asiamiesten puheille
- Anonyymi
Ei sille oo mitää tarvetta mies.
Minä olen tilanteen tasalla .
En häiritse elämääsi jatkossa🙂
Osaan pysyä etäällä mutta olen
Välillä kokeillut meneekö asiat siihen suunta.
Että kun sanoin et juttu ei jatku
Se ei silloin myöskään jatku .😏
Naiselta miehelle - Anonyymi
Ok, ehkä välillä olen vähän hämmentynyt. Mutta ymmärrän ja lupaan pysyä poissa. Ei tämä minullekaan niin kivaa ole.
- Anonyymi
Taitaa olla niin että se anotaan, ja pitää olla perustekin olemassa.
- Anonyymi
Hae vaan, saanpahan tietää oikeen nimes.
- Anonyymi
Joo
- AnonyymiUUSI
Miksi koska ei olla enään yhteydessäkään ole sä vain siellä rauhaksiin ja mä täällä meitä ei enään tule olisit voinut asenteesi korjata mutta tämä viime kertanen näytti ettet pysty muuttamaan itseäsi eli antaa olla ja hyvä näin
- AnonyymiUUSI
Minä olen samaa mieltä, että hyvä niin. Me olemme eri-ikäisiä. Minulla on hyvä perhe. Sinulla on taivas auki elämässäsi eteenpäin.
Minulla on kuitenkin edelleen ongelmia irrottautumisen kanssa. Keksin, miten siitä selviän🤔Koeta kestää jotenkin! Älä hanki lähestymiskieltoa, lupaan pysyä poissa. Tämän kirjoituksen jälkeen pysyn poissa. Kiitos ja anteeksi!Ps. Ymmärrän sinua täysin!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813