Ja arkipäiväistä kuin vaikka sukkien ja kalsareiden vaihtaminen. Sitten on taas minun kaltaisiani miehiä ehkä hieman burgereita joille sen ensimmäisenkin kumppaninen löytäminen on ihan täyttä utopiaa ja tähtitiedettä. Ole mitään käsitystä siitä kuinka jotkut siinä onnistuu niin helposti. Toiset taas ei onnistu millään.
Naiset taas yleensä niin halutessaan löytää vaikka heti seuraavana päivänä uuden seurustelu tai ainakin seksikumppanin mutta se on sitten taas juttu erikseen.
Tiedän yhden lyhyen ehkä 50-vuotiaan miehen joka ei mun käsityksen mukaan ole edes mikään suupaltti eikä hänestä voisi kuvitella että on joku taitavakin naistennaurattaja. Tämä erosi vaimostaan ehkä puoli vuotta sitten ja nyt hänellä jo on uusi naisystävä. Vai olisiko se ero tullut sen takia että oli uusi nainen jo silloin kun oli vielä edellisen kanssa, tiedä häntä.
Jonkun naisen pitäisi varmaan kelpuuttaa mut vaikka ihan säälistä seksikumppaniksi niin ehkä sitten loppuis tämä jatkuva vikinä.
KilttiMies89
Joillekkin miehille se uuden kumppanin löytäminen on suunnilleen yhtä helppoa
6
108
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
No mutta kyllähän se nyt pistää väkisinkin ihmettelemään että miten joku lyhyt, ei edes niin komea ja melko hiljainenkin mies iskee naisia tosta vaan. Vai onko ne naiset muka iskenyt sen miehen. Jos näin niin sitä miettii kuinka joillakin käy sellainen tuuri ja toisilla taas ei millään. Varmaankaan mun ei pitäisi miettiä tallaisia asioita ollenkaan mutta kyllähän niitä nyt väkisinkin miettii ja peilaa omaan tilanteeseensa.
KilttiMies89 - AnonyymiUUSI
"...Ja arkipäiväistä kuin vaikka sukkien ja kalsareiden vaihtaminen"
Näinhän se on. Sukkien ja kalsareiden vaihtaminen on arkipäivää niillä miehillä, jotka ovat naisten suosiossa.
Piintynyt poikamies käy harvoin suihkussa ja pyykkää vain vahingon sattuessa. - AnonyymiUUSI
"Piintynyt poikamies käy harvoin suihkussa ja pyykkää vain vahingon sattuessa."
Varmaan pitäisi alkaa itsekkin tehdä näin kun on niin laiska ja mukavuudenhaluinen. Voihan sitä sitten taas alkaa käydä jatkuvasti suihkussa ja pestä pyykkiä jos sellainen ihme tapahtuu että naisen löytää. Nyt on sellainen fiilis että mitä väliä.
KielttiMies89 - AnonyymiUUSI
jooh niimpä joku hyvä uusi ammatti: Puutarhuri olen nyt teen kaupungin kasviuttuja
- AnonyymiUUSI
Yksinkertaista ne esittää olevansa muuta kuin on/ovat ei kai se ny sen vaikeampaa pitäs olla mu niissä pitää muistaa että useimmiten ne sitä seuraavaa panoaan vaan etsivät
- AnonyymiUUSI
Itse arvelisin että ne miehet osaa sen sosiaalisen pelin aivan täydellisesti, ovat sitä harjoitelleet koko ikänsä. Tietävät tarkkaan mitä sanoa ja mitä tehdä missäkin kohtaa. Ei se totta ole, vaan esitystä. Ne uskoo itseensä ja siihen mitä tekevät, että se on totta. Silloin sitä ei kukaan muukaan epäile. Itsevarmuus on iso tekijä.
Tuohon mainitsemaasi sääliin ei kannata perustaa sitä parisuhteen hakemista, se ei tule toimimaan, aivan vastakkaiseen suuntaan pitäisi lähteä.
Kuten jo tiedät, puhuminen ei ole minulle mikään ongelma. Mutta kaikki muu on, en osaa viedä asiaa loppuun asti.
Saisin varmasti naisia jos vaan jaksaisin tosissani yrittää. Mutta olen jotenkin niin kyllästynyt koko hommaan ettei edes huvita kunnolla yrittää.
Minä olen kaksi kertaa ollut todella lähellä sitä oikeaa parisuhdetta, aivan käsittämättömän vähästä oli kiinni. Toinen on yhä ystäväni, ei vaan toiminut siitä johtuvista syistä, ei minusta. Ja toinen niistä oli elämäni rakkaus jonka tunsin kahden vuoden ajan, mutta meistä riippumattomien olosuhteiden takia meni pieleen ennekuin kunnolla edes alkoikaan. Sen jälkeen ei ole pahemmin huvittanut etsiä mitään kun tiedän ettei voi ikinä enää tässä elämässä olla mitään vastaavaa.
m
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337