Höh Taas mä luulin

Anonyymi-ap

Näkeväni sinut, toivottavasti et ollut, näytti nimittäin aika välinpitämättömältä hän 🙀😿

33

406

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Säkin olet tosi ruma ja riutuneen näkönen
      Eikö sulla ole varaa ostaa kunnon vaatteita itsellesi

• Anonyymi

Klarnat piipussa valitan

• Anonyymi

Hän ei puhuisi näin

• Anonyymi

sulla ei oo varaa ees elää kun oot joutunut palkkaamaan apupoikia hämäriin puuhiisi, joudut sitten varastelemaan ja huijaamaan rahoja minulta!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei puhuisi näin

Mutta sinä puhut aina rumasti muista. Onko kivaa? T. Kiusaajat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sinä puhut aina rumasti muista. Onko kivaa? T. Kiusaajat

en tosiaan puhu, muutakuin teistä kiusaajista

• Anonyymi

Riutunut olomuoto johtui ehkä siitä että olen ollut viikon mahataudissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en tosiaan puhu, muutakuin teistä kiusaajista

Sinä olet kiusaaja sinut pitäisi suolistaa ihan reilusti kun kiusaat muita kissa mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Klarnat piipussa valitan

Mikäs siinä näytät vaan hienolle ja luulet että kaikki luulee kuinka menestynyt ja rikas olet vaikka onkin vaan rihkamaa kaikki ja feikki ämmä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs siinä näytät vaan hienolle ja luulet että kaikki luulee kuinka menestynyt ja rikas olet vaikka onkin vaan rihkamaa kaikki ja feikki ämmä

Mulla on vain hyvä maku ja siksi näytän hyvältä riippumatta siitä minkä hintaisia vaatteita, kenkiä ja asusteita käytän. Mulle on yks hailea minkä tulotason ihmiseksi kukin minua koittaa määritellä. Pukeudun niin että itselläni on hyvä tunne. En edes seuraa muotia. Ruma mieli näkee toisissa vain rumaa ja ikävää. Kannattaisiko sinun aloittaa kaunistautuminen sisältäpäin?

• Anonyymi

Ettei vaan kääntys puheenne teitä itseänne vastaan! Se paljon puhuttu karma!!!

• Anonyymi

Se olin minä.
      Lähden pois elämästäsi .Heippa!

• Anonyymi

Ihanista ihanin k irsikka👩🍒🚀🚀🚀🚀🚀🚀ammu vaan itses kuuhun tai ammu itseäs päähän 💥💦💦💦💦💦💦💦💦💦🤝

• Anonyymi

Tosi uskottavaa hei!!!

• Anonyymi

Jatka liihottelua välilehdilläs☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanista ihanin k irsikka👩🍒🚀🚀🚀🚀🚀🚀ammu vaan itses kuuhun tai ammu itseäs päähän 💥💦💦💦💦💦💦💦💦💦🤝

Jaahas tykkäät musta tasan niin paljon kuin
        epäilin Kin tuossa tuota noin niin ..😤🙄
        Hyvästi

• Anonyymi

Ethän mee. Rakastan sinua <3

• Anonyymi

olin se minä, jos tarkoitat kun siinä pikkutiellä ajoin autolla vastaan sinua ja vaimoasi, vaimosi oli teidän ratissa ja sinä olit kyydissä ja taas humalassa tai vähintään rapulassa kuten joka vkl. Taisitte ajella kauppaan palauttamaan viikonlopun tölkit jotta voitte ostaa lisää juotavaa =D :X

näytin joo varmasti välinpitämättömältä...

• Anonyymi

Eiku se oli tämä meidän s inipiika piri päri pää blondi joka niin aulisti ottaa kakkosta.sinusta ei siihenkää ollut

• Anonyymi

Sain siltä koko viikonlopun ja otettiin kuppia se siivosi taas mun keittiönkin ja kusiset lakanat vaihtoi kun laskettiin kuötaauihkuja 💦💦💦💦🐻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sain siltä koko viikonlopun ja otettiin kuppia se siivosi taas mun keittiönkin ja kusiset lakanat vaihtoi kun laskettiin kuötaauihkuja 💦💦💦💦🐻

Kuulostaa aika rajulta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa aika rajulta

Ihan normi s papparaisen viikonloppu. Akka humalaan ja pannaan kameran edes tajutonta naiset on objekteja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan normi s papparaisen viikonloppu. Akka humalaan ja pannaan kameran edes tajutonta naiset on objekteja

Niillä pitää olla paljon alusvaatteita ei haittaa vaikka ovat köyhiä on helpompia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiku se oli tämä meidän s inipiika piri päri pää blondi joka niin aulisti ottaa kakkosta.sinusta ei siihenkää ollut

kai mä nyt sun vaimon tunnistan. Piri päri pää blondi se(kin) voi olla, tosin itse sen kyllä sanoit. Hyvä jos sexhommat sujuu sulla nyt kotonakin, niin ei tarvi vieraita koko ajan kattella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos keksit musta tuollaisia juttuja ja puhut noin epäkunnioittavasti niin voit pysyä kaukana.

• Anonyymi

Joka Veera sai sen mitä oli hakemassa siltä papparaiselt?

• Anonyymi

Nopee suukki oli toivomus

• Anonyymi

Perusvarma mutruhuuli sillä mä meen joskus hyvin harvoin jos ja kun perce kestää saatan rumaa irvileuka hymyäni väläyttää. Kuvissa en hymyile koskaan hampaat näkösällä ne ovat niin helvetin ristissä nekin

• Anonyymi

No se on kyl totta. Narsitin pikkunen leuka ja törö huulet aina ottamas toselta mieheltä suikkarii. Miten sula voikin olla niin ristissä ne hampaat.

• Anonyymi

En ollut, en koskaan kohtaa häntä välinpitämättömästi. Mieleni myllertää aivan liian kovasti, muutun osittain halvaantuneeksi. Olen joskus suunnitellut että sanon hänelle päivää, mutta kun lähestyn häntä iskee puhekyvyn katoaminen. Jälkikäteen löydän sen sanan helpohkosti, ilman suurempia hakemisia, mutta hän on jotenkin noitunut tai asettanut loitsun, joka kieltää juttelemasta hänelle. Epäilen sen keitoksen myös vaikuttavan häneenkin, hän käyttäytyy välillä niin kuin olisin läpinäkyvä, mies ilman ruumista, vaikka kävelen muutaman metrin päästä ohitse, ja hymyilen hänen kauneudelleen.

• Anonyymi

Hänen nimen ensimmäinen kirjain?

• Anonyymi

Rakastan miestä 🤍 kaipaan. Vain koska kaipaan niin paljon voisin haluta näyttää että en muka huomaa, jotta ei pitäisi minua niin varmana. Rakastan sinua. Kuin hänelle miehelle kirjoitettu.

• Anonyymi

Ehkei ollut vielä syönyt tälle päivälle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1507
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      74
      965
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      803
    Aihe