Näkeväni sinut, toivottavasti et ollut, näytti nimittäin aika välinpitämättömältä hän 🙀😿
Höh Taas mä luulin
33
406
Vastaukset
- Anonyymi
Säkin olet tosi ruma ja riutuneen näkönen
Eikö sulla ole varaa ostaa kunnon vaatteita itsellesi- Anonyymi
Klarnat piipussa valitan
- Anonyymi
Hän ei puhuisi näin
- Anonyymi
sulla ei oo varaa ees elää kun oot joutunut palkkaamaan apupoikia hämäriin puuhiisi, joudut sitten varastelemaan ja huijaamaan rahoja minulta!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei puhuisi näin
Mutta sinä puhut aina rumasti muista. Onko kivaa? T. Kiusaajat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinä puhut aina rumasti muista. Onko kivaa? T. Kiusaajat
en tosiaan puhu, muutakuin teistä kiusaajista
- Anonyymi
Riutunut olomuoto johtui ehkä siitä että olen ollut viikon mahataudissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en tosiaan puhu, muutakuin teistä kiusaajista
Sinä olet kiusaaja sinut pitäisi suolistaa ihan reilusti kun kiusaat muita kissa mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Klarnat piipussa valitan
Mikäs siinä näytät vaan hienolle ja luulet että kaikki luulee kuinka menestynyt ja rikas olet vaikka onkin vaan rihkamaa kaikki ja feikki ämmä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs siinä näytät vaan hienolle ja luulet että kaikki luulee kuinka menestynyt ja rikas olet vaikka onkin vaan rihkamaa kaikki ja feikki ämmä
Mulla on vain hyvä maku ja siksi näytän hyvältä riippumatta siitä minkä hintaisia vaatteita, kenkiä ja asusteita käytän. Mulle on yks hailea minkä tulotason ihmiseksi kukin minua koittaa määritellä. Pukeudun niin että itselläni on hyvä tunne. En edes seuraa muotia. Ruma mieli näkee toisissa vain rumaa ja ikävää. Kannattaisiko sinun aloittaa kaunistautuminen sisältäpäin?
- Anonyymi
Ettei vaan kääntys puheenne teitä itseänne vastaan! Se paljon puhuttu karma!!!
- Anonyymi
Se olin minä.
Lähden pois elämästäsi .Heippa!- Anonyymi
Ihanista ihanin k irsikka👩🍒🚀🚀🚀🚀🚀🚀ammu vaan itses kuuhun tai ammu itseäs päähän 💥💦💦💦💦💦💦💦💦💦🤝
- Anonyymi
Tosi uskottavaa hei!!!
- Anonyymi
Jatka liihottelua välilehdilläs☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanista ihanin k irsikka👩🍒🚀🚀🚀🚀🚀🚀ammu vaan itses kuuhun tai ammu itseäs päähän 💥💦💦💦💦💦💦💦💦💦🤝
Jaahas tykkäät musta tasan niin paljon kuin
epäilin Kin tuossa tuota noin niin ..😤🙄
Hyvästi - Anonyymi
Ethän mee. Rakastan sinua <3
- Anonyymi
olin se minä, jos tarkoitat kun siinä pikkutiellä ajoin autolla vastaan sinua ja vaimoasi, vaimosi oli teidän ratissa ja sinä olit kyydissä ja taas humalassa tai vähintään rapulassa kuten joka vkl. Taisitte ajella kauppaan palauttamaan viikonlopun tölkit jotta voitte ostaa lisää juotavaa =D :X
näytin joo varmasti välinpitämättömältä...- Anonyymi
Eiku se oli tämä meidän s inipiika piri päri pää blondi joka niin aulisti ottaa kakkosta.sinusta ei siihenkää ollut
- Anonyymi
Sain siltä koko viikonlopun ja otettiin kuppia se siivosi taas mun keittiönkin ja kusiset lakanat vaihtoi kun laskettiin kuötaauihkuja 💦💦💦💦🐻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain siltä koko viikonlopun ja otettiin kuppia se siivosi taas mun keittiönkin ja kusiset lakanat vaihtoi kun laskettiin kuötaauihkuja 💦💦💦💦🐻
Kuulostaa aika rajulta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa aika rajulta
Ihan normi s papparaisen viikonloppu. Akka humalaan ja pannaan kameran edes tajutonta naiset on objekteja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan normi s papparaisen viikonloppu. Akka humalaan ja pannaan kameran edes tajutonta naiset on objekteja
Niillä pitää olla paljon alusvaatteita ei haittaa vaikka ovat köyhiä on helpompia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiku se oli tämä meidän s inipiika piri päri pää blondi joka niin aulisti ottaa kakkosta.sinusta ei siihenkää ollut
kai mä nyt sun vaimon tunnistan. Piri päri pää blondi se(kin) voi olla, tosin itse sen kyllä sanoit. Hyvä jos sexhommat sujuu sulla nyt kotonakin, niin ei tarvi vieraita koko ajan kattella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos keksit musta tuollaisia juttuja ja puhut noin epäkunnioittavasti niin voit pysyä kaukana.
- Anonyymi
Joka Veera sai sen mitä oli hakemassa siltä papparaiselt?
- Anonyymi
Nopee suukki oli toivomus
- Anonyymi
Perusvarma mutruhuuli sillä mä meen joskus hyvin harvoin jos ja kun perce kestää saatan rumaa irvileuka hymyäni väläyttää. Kuvissa en hymyile koskaan hampaat näkösällä ne ovat niin helvetin ristissä nekin
- Anonyymi
No se on kyl totta. Narsitin pikkunen leuka ja törö huulet aina ottamas toselta mieheltä suikkarii. Miten sula voikin olla niin ristissä ne hampaat.
- Anonyymi
En ollut, en koskaan kohtaa häntä välinpitämättömästi. Mieleni myllertää aivan liian kovasti, muutun osittain halvaantuneeksi. Olen joskus suunnitellut että sanon hänelle päivää, mutta kun lähestyn häntä iskee puhekyvyn katoaminen. Jälkikäteen löydän sen sanan helpohkosti, ilman suurempia hakemisia, mutta hän on jotenkin noitunut tai asettanut loitsun, joka kieltää juttelemasta hänelle. Epäilen sen keitoksen myös vaikuttavan häneenkin, hän käyttäytyy välillä niin kuin olisin läpinäkyvä, mies ilman ruumista, vaikka kävelen muutaman metrin päästä ohitse, ja hymyilen hänen kauneudelleen.
- Anonyymi
Hänen nimen ensimmäinen kirjain?
- Anonyymi
Rakastan miestä 🤍 kaipaan. Vain koska kaipaan niin paljon voisin haluta näyttää että en muka huomaa, jotta ei pitäisi minua niin varmana. Rakastan sinua. Kuin hänelle miehelle kirjoitettu.
- Anonyymi
Ehkei ollut vielä syönyt tälle päivälle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803