Mitä yhteistä teillä on?
Mitä eroavaisuuksia?
Miksi sopisitte kaivattusi kanssa yhteen?
44
636
Vastaukset
- Anonyymi
Yhteistä on uteliaisuus. Eroavaisuuksia se, että hän on älykäs ja minä en.
- Anonyymi
Ei pidä viimeinen kohta paikkaansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä viimeinen kohta paikkaansa
Eli hänkään ei ole älykäs?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli hänkään ei ole älykäs?
Kyllä muuten on älykkömies!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä muuten on älykkömies!
Ai mies, no sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai mies, no sitten.
😅
Sivusta.
- Anonyymi
No niiden kuultujen juttujen perusteella en halua olla tekemisissä. m
- Anonyymi
..ja sulla on sitten luotettava lähde jutuille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Intuitio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole syytä epäillä etteikö kerrotut asiat olisi totta. Asioita kertonut mies on luotettava.
Mieheltä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole syytä epäillä etteikö kerrotut asiat olisi totta. Asioita kertonut mies on luotettava.
Mieheltä...ettei vaan miehellä ole oma lehmä ojassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...ettei vaan miehellä ole oma lehmä ojassa.
En usko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiset tykkää lehmistä ja toiset tammoista. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Älä luota muiden kertomuksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MieheltäTaitaa kuule pikemminkin kilpailla kanssasi yhteisen kiinnostuksen kohteenne huomiosta... Mietipä ny itse mikä pakottava tarve hänellä on mollata sinulle tätä henkilöä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MieheltäMiten sä homo jaksat vääntää tota valheellista hölönpölöä täällä joka päivä? Kyllä me uskotaan että te panette hyvin yhteen sen kaveris kaa
- Anonyymi
Taiteet.
Taiteilijat vihaa toisiaan.- Anonyymi
Oon maailman paras taiteilija. Töherrän kakkaa valkoselle taululle ja nää tyhmät ostaa kun luulee että se on väriä. Sotken siihen liimaa ni se ei haise. Myin jusr yhden 1500 se oli aika iso taulu 100x100
- Anonyymi
Meillä on molemmilla hyvä huumorintaju
- Anonyymi
Pakko olla jos on ihan vitsi itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko olla jos on ihan vitsi itse.
Onko sun noin paha olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sun noin paha olla
😂😂😂
- Anonyymi
Kumpikin haukkuu minkä pystyy. Se menisi tosin täysin tappeluksi. Siksi parempi pitää sekin netissä
- Anonyymi
Olet väärässä, kirjoittelet joko itsellesi tai vieraan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet väärässä, kirjoittelet joko itsellesi tai vieraan kanssa.
Älä säkin höpötä. Olen harvasen kerta oikeassa.
- Anonyymi
subusuknöubebgöb wu ujubö sivekky tiuseb susuknöuseb jabssa tgreeb,
- Anonyymi
Hän sanoi rakastavansa mua, koska mun kanssa pystyy olemaan oma itsensä, eikä tarvitse hävetä tai esittää mitään. Siit mäkin tykkään hänessä, on niin hyvä vain olla toisen lähellä. Sanoja ei tarvita.
- Anonyymi
Jos sanoja ei tarvita niin miten ois symbioosi huonekasvin kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sanoja ei tarvita niin miten ois symbioosi huonekasvin kanssa?
Aina välillä.
- Anonyymi
Teettekö koko ajan aviorikosta,tuo tarviis tietää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teettekö koko ajan aviorikosta,tuo tarviis tietää?
Joo. Ei olla yhdessä.
- Anonyymi
Jenna pääsee mukaan leikkiin. Otetaan e neitosesta seuraava projekti. Sanna ja julia saa tuntuvasti kanssa. Kuhan vauhtiin pääsen
- Anonyymi
Pohjustatko vähän, että miksi kysyt tätä juuri tänään tässä iltasaikaan? Sen jälkeen uskallan ehkä vastata
- Anonyymi
Olleen samanlaisia, monella tavalla.
Minä suorapuheinen, hän ei niin.
Haluaisin edetä nopeasti, hän mies hitaasti.
Hän on minulle se oikea elämäni rakkaus ❤️ - Anonyymi
Taidettiin "rakastaa" samaa ihmistä. Minä häntä ja hän itseään.
- Anonyymi
:DDD
- Anonyymi
🤣👍
- Anonyymi
Olen lopettanut kaipaamisen.
Turhaa ajan hukkaa. - Anonyymi
Uskoisin tahto samaan päämäärään sekä rakkaudelle intohimoinen tahtotila. Eroavaisuuksia voisi olla käytösnormeissa, esim. kauppa käynnillä saattaisin herkistyä tunteelliseksi, koska hän näyttäisi yksinäiseltä ja orvolta ison marketin laajimmassa osassa. Astuisin silloin hänen eteensä ja saattaisin suukottaa häntä suulle tai ainakin halata pitempi kestoisesti, hän saattaisi näistä kiusaantua. Tai kun aukaisisin hänelle auton oven, saattaisi ottaa hänet syliini ja sekoittaa hieman hänen hiuksiaan, siitä hän ei ehkä tykkäisi. Mutta uskoisin meidän oppivan toistemme kujeilut ja hyvätahtoiset rakkauden osoitukset.
- Anonyymi
Herkistyin vähän.Kauniisti ajattelet hänestä. Ihana kiltti ihminen olet ,sivusta
- Anonyymi
Tuntuu vaan siltä että sovittaisiin. Tai sitten elän ihan omassa kuplassani
- Anonyymi
Mostä vstä näitä voi tietää miten kukakin sopii kenen tai minkä kanssa yhteen se että mahdollinen suhde saattas edes pienellä todennäköisyydellä toimia pitäs kahdella yhdessä olevalla ihmisellä olla lähelle samanlainen arvopohja muuten on nokat vastakkain joka päivä kun ei mistään pääse yhteisymmärrykseen jos ei toinen vähintään jousta joka asiassa
- Anonyymi
Sosiaalisuuden piirteet voisi yhdistää
- Anonyymi
Loppujen lopuksi uskon että ollaan molemmat aika kilttejä. Joku voi olla päällepäin itse rauhallisuus (tehdä kuitenkin hirveitä asioita ilman tunnon tuskia) kun taas kiltti mutta pettynyt ihminen saattaa räpättää mutta oikeasti herkistyä riitatilanteessa. Sitä toivon. Että mies olisi mun kaltainen höpö siinä kohtaa koska jos ei ole niin taas mä juoksen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1141089
- 651044
- 68921
- 66875
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 32787
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12751