Vai onko niin, että ne pelottavat sinua?
Mies, pidätkö aloitteellisista naisista?
23
430
Vastaukset
- Anonyymi
Naisen pitää olla helppo köyhä ja kullinhimonen viekottelija objekti nainen hoitelee miehen nii se on🤷♂️ Ässä
- Anonyymi
Saisit olla mun sugardaddy, mutta oon niin helvetin vanha, että sun pitäis olla 100 vuotias
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisit olla mun sugardaddy, mutta oon niin helvetin vanha, että sun pitäis olla 100 vuotias
Haluan 16v tytön olet todella vanha naienn
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan 16v tytön olet todella vanha naienn
Pikkutytöt ei laita sillee hanttiin kuin nuo vanhat naiset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, pikkutytöille kelpaa mikä vain tohelo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei varmaan jos tavoillesi uskollisena juotat känniin ja vähintään puolitajuttomalta pyydät lupaa tätä panna vähintäänkin tulkinnallisesti hyväksikäyttö jos ei ihan vie raiskauksen piikkin men mu hyväksikäyttökään lopulta ole kun lievempi nimitys raiskaukselle
- Anonyymi
Vaikea sanoa. En ole sellaiseen törmännyt kuin humalassa ja ovat olleet liian vanhoja makuuni.
- Anonyymi
Kaikki miehet pitää aloitteellisista naisista, se saa miehen tuntemaan olevansa jonkin arvoinen.
- Anonyymi
Ei muuten pidä. Joillain kutistuu katkarapu.
- Anonyymi
Ajattelen samoin, aloitteellinen nainen saa helpoiten myös haluamansa. Aloitteellinen mies on monesti peluri ja vähemmän luotettava.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelen samoin, aloitteellinen nainen saa helpoiten myös haluamansa. Aloitteellinen mies on monesti peluri ja vähemmän luotettava.
Aloitteellinen naiset ovat parhaita, ainakin minulle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloitteellinen naiset ovat parhaita, ainakin minulle.
Aloitteelliset korjaan.
- Anonyymi
Pidän koska itse olen oikeastaan aika kehno.
- Anonyymi
Mä luulen, että et ole. Kamalimpia ovat "mestarit" jotka tietävät naisen puolesta mistä nainen tykkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä luulen, että et ole. Kamalimpia ovat "mestarit" jotka tietävät naisen puolesta mistä nainen tykkää.
true,sivusta
- Anonyymi
Kyllä minä pidän
- Anonyymi
Se riippuu naisesta. Jos on omaan vaativaan makuuni, niin kyllä.
- Anonyymi
Ei pelota mu en erityisemmin edes pidä jot ot siit si selmaa pikkasen antaa viunaa aloitteelliselle naiselle kun on tyttöjen iltaa viettääs ni hyvä ettei ole jo persettä baarissa jakamassa
- Anonyymi
Saas nähdä, mihin kehittyy juttu. Yleensä todellisuus on taruakin ihmeellisempää👍
- Anonyymi
Tälleen ujona miehenä aloitteellisuus on melkein ainut tapa iskeä minut. Muuten ei ole niin väliä, onko nainen aloitteellinen vai ei. Kaikki miehet ei varmaan toki tykkää.
- Anonyymi
Samoin ajattelen.
- AnonyymiUUSI
Pidän kyllä naisista.
- AnonyymiUUSI
En pidä minkään tyyppisistä naisista. Tahdon vain olla yhden oma ja hän on ainoa tyyppini. Muilla ei ole väliä. Rakkaus ei ole mikään marketti josta etsitään parhaat hedelmät ja tarjoukset. Ei ole väliä ovatko aloitteellisia vai eivät, ei kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871486
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131076
- 651044
- 67908
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 64854
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12701