vierestä lähti aika nopeeta Sitä huokaisin, että onko aika lyödä netit vain kiinni ja aloittaa sureminen.
Jokin tuosta
11
255
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan hyvä idea ihan kaikille osapuolille.
- Anonyymi
Lisäys. Onkohan mitään havaintoa, mitä kaikki on mulle aiheuttanut ja kunka monta kertaa olen mennyt tässä jo rikki, sekä kasannut itseni uudelleen. Enkä ikävöinnin takia, vaan kaiken oheis toiminnan. Tämä kaikki on ollut mua kohtaan todella väärin.
En ole tänne enää ikävöinti mielessä kirjoitellut juuri mitään, enkä aio, vaikka täällä lueskelen ja kommentoin muuten. Meni lopullisesti maku viimeisen "tempauksen" jälkeen.
- Anonyymi
Kenelle ässälle kirjoitat? Mies vai nainen?
- Anonyymi
Alkaa olemaan loppu.
- Anonyymi
Kumpako sulla on kissa vai koira laiska kissakin on aika vikkelä liikeissään kun sitä kiusaa
- AnonyymiUUSI
😂 mulla kissa, ja vikkelään karkasi ja siitä tullut hyvä keskusteluaihe yhden kanssa, sopii yhteen mun aiemman viesti/vastauksen kanssa.
- Anonyymi
Et nää mua enää mies missään! Eli joo.. on!
- AnonyymiUUSI
Sellaisen miehen tunsin jonkun verran vuosia sitten Jonka kanssa nähty hymyilty juteltu ja viestitelty vielä välillä sen jälkeen ehkä täälläkin
Niinä kaikkina vuosien päivinä toivonut meitä
Me olemme jos yhdessä ei vain netissä, syy elää ja hymyillä ja osaamme jutella oikeesti - AnonyymiUUSI
Mitä se hyödyttää vaikka asuisi kuinka naapurissa jos ei mitään muuta lähestymistä kykene tekemään. Sitä voi asua vaikka 300 km päässä ja ajella joku pv suoraa ovelle ja sanoa täräyttää että vttu mä muuten rakastan sua. Vaan typerys muuttaa rakkauden perässä naapuriin ns haaveilemaan eikä te mitään
- AnonyymiUUSI
Kumpi muuttaa/ muutti naapuriin? Luulis että jotain kehkeytyy jos kumpikin rakastaa. Ollaanko nähty, juteltu ?? Mieheltä naiselle ??
- AnonyymiUUSI
Jos olen niin pevottava niin hyvä vaan kun lähti tätä hässäkkää hän ei olisi siis kestänyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803