Jokin tuosta

Anonyymi-ap

vierestä lähti aika nopeeta Sitä huokaisin, että onko aika lyödä netit vain kiinni ja aloittaa sureminen.

11

255

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varmaan hyvä idea ihan kaikille osapuolille.

• Anonyymi

Lisäys. Onkohan mitään havaintoa, mitä kaikki on mulle aiheuttanut ja kunka monta kertaa olen mennyt tässä jo rikki, sekä kasannut itseni uudelleen. Enkä ikävöinnin takia, vaan kaiken oheis toiminnan. Tämä kaikki on ollut mua kohtaan todella väärin.
        En ole tänne enää ikävöinti mielessä kirjoitellut juuri mitään, enkä aio, vaikka täällä lueskelen ja kommentoin muuten. Meni lopullisesti maku viimeisen "tempauksen" jälkeen.

• Anonyymi

Kenelle ässälle kirjoitat? Mies vai nainen?

• Anonyymi

Alkaa olemaan loppu.

• Anonyymi

Kumpako sulla on kissa vai koira laiska kissakin on aika vikkelä liikeissään kun sitä kiusaa

• Anonyymi
        UUSI

😂 mulla kissa, ja vikkelään karkasi ja siitä tullut hyvä keskusteluaihe yhden kanssa, sopii yhteen mun aiemman viesti/vastauksen kanssa.

• Anonyymi

Et nää mua enää mies missään! Eli joo.. on!

• Anonyymi
      UUSI

Sellaisen miehen tunsin jonkun verran vuosia sitten Jonka kanssa nähty hymyilty juteltu ja viestitelty vielä välillä sen jälkeen ehkä täälläkin
      Niinä kaikkina vuosien päivinä toivonut meitä
      Me olemme jos yhdessä ei vain netissä, syy elää ja hymyillä ja osaamme jutella oikeesti

• Anonyymi
      UUSI

Mitä se hyödyttää vaikka asuisi kuinka naapurissa jos ei mitään muuta lähestymistä kykene tekemään. Sitä voi asua vaikka 300 km päässä ja ajella joku pv suoraa ovelle ja sanoa täräyttää että vttu mä muuten rakastan sua. Vaan typerys muuttaa rakkauden perässä naapuriin ns haaveilemaan eikä te mitään

• Anonyymi
        UUSI

Kumpi muuttaa/ muutti naapuriin? Luulis että jotain kehkeytyy jos kumpikin rakastaa. Ollaanko nähty, juteltu ?? Mieheltä naiselle ??

• Anonyymi
      UUSI

Jos olen niin pevottava niin hyvä vaan kun lähti tätä hässäkkää hän ei olisi siis kestänyt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1507
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      74
      965
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      803
    Aihe