Yhtään?
Onko ikävä
46
706
Vastaukset
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Välillä n->m
- Anonyymi
Joka päivä on ikävä.
- Anonyymi
mm.
- Anonyymi
Ehkä voi olla mistä tuota täällä voi tietää kun tiedä edes kuka olet joten sinäänsä idioottimaisia kysymyksiä täällä jos et uskalla ittestäs tarkempia tunnisteita laittaa
- Anonyymi
Ei varsinaisesti, meni mielenkiinto kaikkeen, se olikin odotettavissa.
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
On.miks oot nykyään tyly 🙁
- Anonyymi
Tyly!?
- Anonyymi
teidän aikaansaannosta miettisitte mitä horisette täällä vtun kusikepit
- Anonyymi
Höh kuka on tyly?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyly!?
Niin. Olet tyly minua kohtaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla tuo ilmenee? Sanoin vai teoin? -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä ole. Kuvittelet vain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä moinen
- Anonyymi
Rod Stewart-Have I Told You Lately
https://youtu.be/doCIvWFEgN4- Anonyymi
Kiitos musasta vaikka silti toivon että aamulla en heräisikään. Loppuis tämä kärsimys, masennus, sydänsurut , ihan kaikki. Lähtis täältä vähin äänin. Ei mua kukaan täällä tarvitse. Ei jää kaipaamaankaan. Haluan jo kotiin. Onko kellään samoja tuntemuksia?✨🩷 ⚓🥲
- Anonyymi
Tällä hetkellä en ikävöi ketään.
- Anonyymi
Outoa kirjoitella täällä kuitenkin.
- Anonyymi
Liikaa on miestä ikävä. 🤍 tarvitsen ja haluan hänet! 🩷
- Anonyymi
On on. Mut ei jaksa täällä likatunkiolla kaivata.
- Anonyymi
Ei tässä pettyneessä olotilassa voi ikävöidä.
- Anonyymi
On on soulmatea.
- Anonyymi
Ketä Ap:lla ikävä? 🤍
- Anonyymi
I miss her who left here too soon.
- Anonyymi
Täytyy myöntää että on
- Anonyymi
Aina on ikävä häntä. Sunnuntait on nykyään hankalia, vaikka uusi viikko alkaa taas. Ihan tyhmää touhua tämä. 🥹
- Anonyymi
Kyllä on.
- Anonyymi
On valtava. Itkisin mutta kyyneleet ei vaan tule ja se saa olon entistä pahemmalta tuntumaan.. 😢💫💔
- Anonyymi
Kyllä mulla on sua niin ikävä..<3 Olen vain traumatisoitunut ja hankala että vaikea kuvitella että haluaisit kanssani mitään. Ymmärrän toki sen. Mahdollisessa suhteessa pitäisi edetä niin rauhassa ja samalla toivoisin kuitenkin pysyvyyttä ja sitoutumista. Se tavallaan auttaisi mua ymmärtämään että voin rauhassa kasvaa ja keräillä itseäni vaikka olisikkin siinä. Koska enhän ole milläänlailla valmis. Mutta kuka on valmis. Tuskin kukaan. Olen uupunut jotenkin sun hyväilyjä vailla.
T-Vuosien epävarmuudesta ja sotkuista järkyttänyt - Anonyymi
On hetkiä ja on hetkiä. Välillä ajattelen häntä läpi päivän, varsinkin töissä ollessani. Pakko myöntää, että tunnen pientä mustasukkaisuutta, kun hän ei ole siellä missä tavallisesti näemme silloin harvoin, kun näemme. Tiedostan toki, että mustikseen ei ole oikeutta, kun emme ole konkreettisesti tekemisissä. Tunteita on, vaikka yritän kovaa kieltää.
- Anonyymi
Ketä ehkä vähän jos samaa henkilöä tarkoitat kuin minä
- Anonyymi
Liikaa on miestä 😔
- Anonyymi
Kyllä minulla on ikävä. E
- AnonyymiUUSI
Joo on ikävä minullakin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo on ikävä minullakin.
Mikset ota yhteyttä häneen? E
- Anonyymi
Aikansa kutakin. Kesä saapuu ja jotain jää taakse.
- Anonyymi
Se on just näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on just näin.
Näinpä on.
- Anonyymi
😿😿😿😿💔 Pitäisi jo nukkua
- AnonyymiUUSI
Ei ole yhtään ikävä en edes sääliä tunne tuollaista paskaa naista kohtaan onneks tää on nyt loppu
- AnonyymiUUSI
Milläs lailla nainen on ollut sulle paska?
- AnonyymiUUSI
Silti kirjoittelet ikäväpalstalla 🙄
- AnonyymiUUSI
S:aa ikävä, J.
- AnonyymiUUSI
Ikävöin tummatukkaista 60v miestä. Haluan halata häntä ja tutustua häneen kunnolla. Ikäeroa mieheen voi olla vain muutama vuosi ja maksimissaan noin kymmenen vuotta, jos kunnolla kolahtaa ja koen miehen juuri sellaiseksi joka on minulle sopivin ja minä olen hänelle sopivin!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803