Sanoit, et sun piti lähteä kotiin mun luota, koska akku oli loppu kännykästä.
Facessa olit aktiivisena 5 min sen jälkeen kun olit lähtenyt mun luota. Miksi ihastunut mies valehtelee??
Valehtelit mulle mies
46
337
Vastaukset
- Anonyymi
Hommat hoidettu. Pillit pussiin. Hätäselitys heitetty ja äkkiä ulos. Ihan perus.
- Anonyymi
Mitkä hommat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä hommat?
💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦🐻🤞🤷♂️🙋♂️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin arvattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No et sä nyt niin vaalea ole mut joo hyvä että tunnistat
- Anonyymi
Mesessä on osa niistä naisista🫠kais sä ny sen tiesit😉
- Anonyymi
Pitääkö sen vuoksi valehdella?
- Anonyymi
Jos sä luulet että aloitus oli multa niin ei todellakaan ollut. Tiedän kyllä että karuselli pyörii ja naiset siinä köyrii.
- AnonyymiUUSI
vapaa vehtaamaan kuinka monen kanssa tahansa se ei kuulu mulle
- Anonyymi
Hyh hyh
- Anonyymi
Meseen viestiä kun en ole ehtinyt vastailla. Oli tullut monta viestiä facebookkiin. Sinun luonasihan minä olin. Nyt ne muut ihmettelee kun en vastaa. Mulla on nyt kiire. Paljon töitä!
- Anonyymi
Et selvästi ymmärtänyt aloituksen pointtia.
- Anonyymi
Aloituksessa syy miehelle miksi en ikinä harrastanut sun kanssa mies seksiä. Huomasin miten valehtelit ja testasin miten kauan jatkat. Aika kauan. Luulitko että en huomaisi?
- Anonyymi
Oliko se sun luona yötä? Lähtikö pikana aamu 5 äkkiä kotiin. Kiire kiire. Muut naiset odottaa aamuviestiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko se sun luona yötä? Lähtikö pikana aamu 5 äkkiä kotiin. Kiire kiire. Muut naiset odottaa aamuviestiä
Valehtelee kun on niin paljon töitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut yötä, vaan tuli kiire kotiin yöksi, koska akku oli loppu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmankos on aina niin aikaisin vastaamassa ja lähettämässä viestejä T.eri nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut yötä, vaan tuli kiire kotiin yöksi, koska akku oli loppu.
Noit selityksiä on ihan loputtomasti. Voisin kirjoittaa niistä kohta kirjan. T.eri nainen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noit selityksiä on ihan loputtomasti. Voisin kirjoittaa niistä kohta kirjan. T.eri nainen
Samoin😉ainakin yhden kohdalta. Mut häviäjät yleensä selittelee.
- Anonyymi
Millainen nyhverö lähtee kotiin naisen luota illalla jos akku on loppunut 🥱
- Anonyymi
Luuöis olevan laturi mukana. Mitäs meses oli vai onko face deitti appi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä ei ole väliä. Pointti oli miehen valehtelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se siinä facen datingissa niin eiköhän sillä ollut kiire saamaan egolle boostia ja lisää mankeleita karuselliin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se siinä facen datingissa niin eiköhän sillä ollut kiire saamaan egolle boostia ja lisää mankeleita karuselliin.
Egohan se taitaa tärkein olla kun kello raksuttaa kohta 60
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sillä ei ole väliä. Pointti oli miehen valehtelu.
Kyllä sillä on väliä. Jos mies on niin imbesilli, että käyttää tuollaista tekosyytä poistuakseen, sillä todellakin on väliä. Valehtelu on vain pskainen kirsikka kakkakakun päällä.
- Anonyymi
Hei mulle kävi sama
- Anonyymi
Kuinka moni sen kaa nyt on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka moni sen kaa nyt on
Mulla ainakin jonkinlainen juttu jos sama tapaus.
- Anonyymi
Kuka mies ja mistä päin?
- AnonyymiUUSI
Kerrottu ja aikaisemmin
- Anonyymi
Eiköhän sillä ollut vaimon luo kiire.
- Anonyymi
Hitsi että mua hämää onko tuo palstan tyyppi sama kuin mun kaivattu joka väittää olevansa sinkku. Missäpäin suomea?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hitsi että mua hämää onko tuo palstan tyyppi sama kuin mun kaivattu joka väittää olevansa sinkku. Missäpäin suomea?
Ei sillä mitään vaimoa ole. Vanha exä voi olla jos sit sitäkin välillä vetää viiksee🤭
- Anonyymi
Pirkanmaalta😆
- AnonyymiUUSI
Ei oo se mies ainakaan.
- Anonyymi
Sen siitä sitten sai, kun pihtaa liian kauan. Tämä mieshän on ollut pitkämielinen ja uskonut loppuun asti että kyllä sä sitä pillua annat, mutta usko kun loppui, niin mitäs te siellä sun kämpillä sitten enää kolmistaan turhaan seisotte, mies sanoi siistin hätävalheen, ettei tarvinnut loukata ja lähti kohti lupaavampia mestoja, eli kaiken kaikkiaan siisti ja fiksu mies.
Varmaan vain odotitkin, että mies tekee nenällä kynnön maailmanennätyksen sohvapöydän ympäri, joka kerran kun käy luonasi- AnonyymiUUSI
Kuka on luvannut sulle alunperin yhtään mitään. Miten helppona naista pidät?Ihantotta ettei tarvinnut loukata niin piti valehdella🫢loukata mistä,siitä että lähtee pois,en mä ainakaa nyt yöksi olisi luvannut jäädä
- AnonyymiUUSI
Piti lähteä kotiin kun akku loppui puhelimesta? Mitä hlvettiä nyt taas? 🤣
- AnonyymiUUSI
Valehtelee koska ei ole rehellinen mies
- AnonyymiUUSI
Väittää kyllä siis olevansa. On myös paras kaikessa. Kukaan ei ole häntä parempi. Hän on sm mestari
- AnonyymiUUSI
Miehen ikä oli?
Älä vaan sano keski-ikä- AnonyymiUUSI
Ei VOI olla keski-ikäinen. Kuulostaa joltain max. parikymppiseltä.
- AnonyymiUUSI
On kerrottu aikasemmin jo
- AnonyymiUUSI
Ihastunut mies valehtelee, koska ei arvosta sua.
- AnonyymiUUSI
Paskat epärehellisten arvostuksesta. Nehän ovat arvoasteikon alinta kastia.
- AnonyymiUUSI
Voi olla noinkin. Onko se sitten vain käyttämistä? 🤔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803