Nimeni alkaa B-kirjaimella

Anonyymi-ap

Kysymyksiä? Ehdotuksia? 😏

55

358

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Balli

• Anonyymi

Ketä ikävöit ja oletko m vai n?

• Anonyymi

Veikkaan 3.

• Anonyymi

Joo olisi kysymys, että oletko harkinnut toiseen kaupunkiin muuttoa viimeaikoina?

• Anonyymi

Kyllä, mietin sitä usein.

• Anonyymi

Bojana

• Anonyymi

Bojana B. kuului elämääni reilut kymmenen vuotta sitten tiiviisti. Samoihin aikoihin kun huomasin minua stalkattavan. Silloin myös täällä joku kirjoitti usein nimimerkikseen B.B.

Tuo aika on kuin painajaista, jota en tule ikinä unohtamaan. Niin ja joo, kerroin myös Bojanalle stalkkeristani ja hän oli täysin puolellani ja jouduin hillitsemään tämän raivoa ja kostonhalua.
        Ihana Bojana, josta on vain hyviä muistoja. <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bojana B. kuului elämääni reilut kymmenen vuotta sitten tiiviisti. Samoihin aikoihin kun huomasin minua stalkattavan. Silloin myös täällä joku kirjoitti usein nimimerkikseen B.B.

Tuo aika on kuin painajaista, jota en tule ikinä unohtamaan. Niin ja joo, kerroin myös Bojanalle stalkkeristani ja hän oli täysin puolellani ja jouduin hillitsemään tämän raivoa ja kostonhalua.

Bozwana🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣nigeriasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistan kun Bojana kehui aina vatsalihaksiaan ja pyysi ihan töissäkin kokeilemaan. Oli palannut aiemmin käsipalloa ja oli hyvässä kunnossa vieläkin. :)
        Sain häneltä myös jenkkikaapin, joka kannettiin yhdessä autoon. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistan kun Bojana kehui aina vatsalihaksiaan ja pyysi ihan töissäkin kokeilemaan. Oli palannut aiemmin käsipalloa ja oli hyvässä kunnossa vieläkin. :)
        Sain häneltä myös jenkkikaapin, joka kannettiin yhdessä autoon. :D

Nyt kun aloin muistelemaan Bojanaa niin naurattaa alkuaika. (Oltiin kaikkiaan noin kaksi vuotta päivittäin tekemisissä ja sen jälkeen satunnaisesti. )
        Aina alussa kun hän meinasi tulla juttelemaan kanssani, niin molemmat repesi ja naurusta ei meinannut tulla loppua. Tämä siitä syystä että Bojana ei osannut kunnolla kieltä joten minun oli vaikea ymmärtää häntä ja myös hänen ymmärryksessään oli puhumiseni suhteen puutoksia. ;DD Ja kuitenkin meidän piti puhua työasioissa.
        Työyhteisössä oli silloin eräs. , joka eritti jotain hajua(itse epäilin hänellä olevan avanteen)
        Raporteilla purskahdimme usein pidättelyistä huolimatta nauruun kun katsoimme toisiamme.
        Bojana oli kyllä kieltämättä jollaintasolla sielunkumppanimme, ymmärsimme toisiamme melkein sanomatta mitään. <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroin tuolloin myös Bojanalle, että myös häntä stalkataan kun nimensä oli usein Tunteet-palstalla, josta myös täällä "raivosin" ja pyysin jättämään edes työkaverit rauhaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroin tuolloin myös Bojanalle, että myös häntä stalkataan kun nimensä oli usein Tunteet-palstalla, josta myös täällä "raivosin" ja pyysin jättämään edes työkaverit rauhaan.

Kerran olin Bojanan luona kylässä. Katseltiin upeita valokuvia hänen kotiseudultaan, niinkuin vain tuolla alueella voi olla ja tilalta, jossa hän on kasvanut. Isällään on mm mehiläistarha. Bojana tarjosi paikallista syötävää ja juotavaa hyvän keskustelun lomassa.
        Aika hänen kanssaan kului kuin siivillä ja poislähtiessä katsoin kelloa ja huomasin olleeni siellä 7 tuntia!! En vieläkään tajua, miten olin kadottanut ajantajuni noin totaalisesti. Tuntui etten edes muistanut kaikkea illan kulusta. :/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerran olin Bojanan luona kylässä. Katseltiin upeita valokuvia hänen kotiseudultaan, niinkuin vain tuolla alueella voi olla ja tilalta, jossa hän on kasvanut. Isällään on mm mehiläistarha. Bojana tarjosi paikallista syötävää ja juotavaa hyvän keskustelun lomassa.
        Aika hänen kanssaan kului kuin siivillä ja poislähtiessä katsoin kelloa ja huomasin olleeni siellä 7 tuntia!! En vieläkään tajua, miten olin kadottanut ajantajuni noin totaalisesti. Tuntui etten edes muistanut kaikkea illan kulusta. :/

Jälkeenpäin mietin josko serbialainen juoma oli ollut liian vahvaa kun olen herkkä reagoimaan kaikkeen.

• Anonyymi

Vai Geero Valtonen🤣🤣🤣🤣🤣ja mesen örkit "tuo mulle taivaalta kuusi kuuta ja saturnuksen ren.."

• Anonyymi

Valtosella on kyllä taito saada nainen kuin nainen kypsäksi. Suorastaan hiiltyneeksi. Tapana hauduttaa pitkään ja hartaasti pyydystämänsä liha riippumatta siitä onko kyseessä nauta, teeri, kirahvi, rotta vai ilves. Nauttii saaliinsa ja luikertelee paikalta nopeasti jolloin vetäytyy sulattelemaan ateriaansa viikoiksi kuten anakonda.

• Anonyymi

Ja kaiken lisäksi Bojana oli ihan älyttömän kaunis vaaleaverikkö, Serbiasta kotoisin oleva. :) Ei afrikkalainen.

• Anonyymi

berttako se siellä<3 ihana vaikka en olekaan kiinnostunut naisista.

• Anonyymi

Tarkoitat siis jotain muuta kuin etunimeässs? 🤭🤭🤭🤭🤭🤭

• Anonyymi

Mistä puhut? 🤔

• Anonyymi

Onko sinulla uninalle kainalossa?

• Anonyymi

On olemassa sellainen vaihtoehto.

• Anonyymi

Onkse Beyonce?

• Anonyymi

Bertta

• Anonyymi

Bylsimys?

• Anonyymi

Bartholomeus

• Anonyymi

Birjo varmaan.

• Anonyymi

Ei perus Pirjo tänne aloituksia tee. Ole huoletta. En kaipaa sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei perus Pirjo tänne aloituksia tee. Ole huoletta. En kaipaa sinua.

Jaa. No älä. Minäpä kaipaan sinua. Miksi ihmeessä täällä muuten oisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa. No älä. Minäpä kaipaan sinua. Miksi ihmeessä täällä muuten oisin.

Täytyy kyllä tunnustaa että en ole edes varma kuka olet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy kyllä tunnustaa että en ole edes varma kuka olet

No ihme. Toivottavasti sait hyvän mielen.

• Anonyymi

Berit

• Anonyymi

banaali?

• Anonyymi

Banaani 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Banaani 🤭

B.anaa*i

• Anonyymi

Beetlejuice. Beetlejuice. Beetle-🫢

• Anonyymi

Brando

• Anonyymi

Beata

• Anonyymi

Beelzebub ei nuku koskaan.

• Anonyymi

Bara bada bastu

• Anonyymi

Barbapapa 🩵🩷

• Anonyymi

Bulla Bella

• Anonyymi

Beta-mies?

• Anonyymi

Ballerrina

• Anonyymi

Voisin olla 👌

• Anonyymi

Bear bella bimbo

• Anonyymi

Buzzolini

• Anonyymi

Birgitta, Bea?

• Anonyymi
      UUSI

Bob

• Anonyymi
        UUSI

🫛 🫘?

• Anonyymi
      UUSI

Börje 😍

• Anonyymi
      UUSI

Oletko tällä kaipaamassa vai hakemassa huomiota? Koska vaikuttaa vahvasti, että jälkimmäinen vaihtoehto on oikein.

• Anonyymi
        UUSI

Kaipaan täällä 🙂

• Anonyymi
      UUSI

Bean tai Ben?

• Anonyymi
      UUSI

Beatahan se on.

• Anonyymi
      UUSI

Benjamin 🇫🇮⚽️

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      67
      1078
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      971
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      905
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      813
    Aihe