Kysymyksiä? Ehdotuksia? 😏
Nimeni alkaa B-kirjaimella
55
358
Vastaukset
- Anonyymi
Balli
- Anonyymi
Ketä ikävöit ja oletko m vai n?
- Anonyymi
Veikkaan 3.
- Anonyymi
Joo olisi kysymys, että oletko harkinnut toiseen kaupunkiin muuttoa viimeaikoina?
- Anonyymi
Kyllä, mietin sitä usein.
- Anonyymi
Bojana
- Anonyymi
Bojana B. kuului elämääni reilut kymmenen vuotta sitten tiiviisti. Samoihin aikoihin kun huomasin minua stalkattavan. Silloin myös täällä joku kirjoitti usein nimimerkikseen B.B.
Tuo aika on kuin painajaista, jota en tule ikinä unohtamaan. Niin ja joo, kerroin myös Bojanalle stalkkeristani ja hän oli täysin puolellani ja jouduin hillitsemään tämän raivoa ja kostonhalua.
Ihana Bojana, josta on vain hyviä muistoja. <3 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bojana B. kuului elämääni reilut kymmenen vuotta sitten tiiviisti. Samoihin aikoihin kun huomasin minua stalkattavan. Silloin myös täällä joku kirjoitti usein nimimerkikseen B.B.
Tuo aika on kuin painajaista, jota en tule ikinä unohtamaan. Niin ja joo, kerroin myös Bojanalle stalkkeristani ja hän oli täysin puolellani ja jouduin hillitsemään tämän raivoa ja kostonhalua.
Ihana Bojana, josta on vain hyviä muistoja. <3Bozwana🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣nigeriasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana Bojana, josta on vain hyviä muistoja. <3Muistan kun Bojana kehui aina vatsalihaksiaan ja pyysi ihan töissäkin kokeilemaan. Oli palannut aiemmin käsipalloa ja oli hyvässä kunnossa vieläkin. :)
Sain häneltä myös jenkkikaapin, joka kannettiin yhdessä autoon. :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan kun Bojana kehui aina vatsalihaksiaan ja pyysi ihan töissäkin kokeilemaan. Oli palannut aiemmin käsipalloa ja oli hyvässä kunnossa vieläkin. :)
Sain häneltä myös jenkkikaapin, joka kannettiin yhdessä autoon. :DNyt kun aloin muistelemaan Bojanaa niin naurattaa alkuaika. (Oltiin kaikkiaan noin kaksi vuotta päivittäin tekemisissä ja sen jälkeen satunnaisesti. )
Aina alussa kun hän meinasi tulla juttelemaan kanssani, niin molemmat repesi ja naurusta ei meinannut tulla loppua. Tämä siitä syystä että Bojana ei osannut kunnolla kieltä joten minun oli vaikea ymmärtää häntä ja myös hänen ymmärryksessään oli puhumiseni suhteen puutoksia. ;DD Ja kuitenkin meidän piti puhua työasioissa.
Työyhteisössä oli silloin eräs. , joka eritti jotain hajua(itse epäilin hänellä olevan avanteen)
Raporteilla purskahdimme usein pidättelyistä huolimatta nauruun kun katsoimme toisiamme.
Bojana oli kyllä kieltämättä jollaintasolla sielunkumppanimme, ymmärsimme toisiamme melkein sanomatta mitään. <3 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana Bojana, josta on vain hyviä muistoja. <3Kerroin tuolloin myös Bojanalle, että myös häntä stalkataan kun nimensä oli usein Tunteet-palstalla, josta myös täällä "raivosin" ja pyysin jättämään edes työkaverit rauhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroin tuolloin myös Bojanalle, että myös häntä stalkataan kun nimensä oli usein Tunteet-palstalla, josta myös täällä "raivosin" ja pyysin jättämään edes työkaverit rauhaan.
Kerran olin Bojanan luona kylässä. Katseltiin upeita valokuvia hänen kotiseudultaan, niinkuin vain tuolla alueella voi olla ja tilalta, jossa hän on kasvanut. Isällään on mm mehiläistarha. Bojana tarjosi paikallista syötävää ja juotavaa hyvän keskustelun lomassa.
Aika hänen kanssaan kului kuin siivillä ja poislähtiessä katsoin kelloa ja huomasin olleeni siellä 7 tuntia!! En vieläkään tajua, miten olin kadottanut ajantajuni noin totaalisesti. Tuntui etten edes muistanut kaikkea illan kulusta. :/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran olin Bojanan luona kylässä. Katseltiin upeita valokuvia hänen kotiseudultaan, niinkuin vain tuolla alueella voi olla ja tilalta, jossa hän on kasvanut. Isällään on mm mehiläistarha. Bojana tarjosi paikallista syötävää ja juotavaa hyvän keskustelun lomassa.
Aika hänen kanssaan kului kuin siivillä ja poislähtiessä katsoin kelloa ja huomasin olleeni siellä 7 tuntia!! En vieläkään tajua, miten olin kadottanut ajantajuni noin totaalisesti. Tuntui etten edes muistanut kaikkea illan kulusta. :/Jälkeenpäin mietin josko serbialainen juoma oli ollut liian vahvaa kun olen herkkä reagoimaan kaikkeen.
- Anonyymi
Vai Geero Valtonen🤣🤣🤣🤣🤣ja mesen örkit "tuo mulle taivaalta kuusi kuuta ja saturnuksen ren.."
- Anonyymi
Valtosella on kyllä taito saada nainen kuin nainen kypsäksi. Suorastaan hiiltyneeksi. Tapana hauduttaa pitkään ja hartaasti pyydystämänsä liha riippumatta siitä onko kyseessä nauta, teeri, kirahvi, rotta vai ilves. Nauttii saaliinsa ja luikertelee paikalta nopeasti jolloin vetäytyy sulattelemaan ateriaansa viikoiksi kuten anakonda.
- Anonyymi
Ja kaiken lisäksi Bojana oli ihan älyttömän kaunis vaaleaverikkö, Serbiasta kotoisin oleva. :) Ei afrikkalainen.
- Anonyymi
berttako se siellä<3 ihana vaikka en olekaan kiinnostunut naisista.
- Anonyymi
Tarkoitat siis jotain muuta kuin etunimeässs? 🤭🤭🤭🤭🤭🤭
- Anonyymi
Mistä puhut? 🤔
- Anonyymi
Onko sinulla uninalle kainalossa?
- Anonyymi
On olemassa sellainen vaihtoehto.
- Anonyymi
Onkse Beyonce?
- Anonyymi
Bertta
- Anonyymi
Bylsimys?
- Anonyymi
Bartholomeus
- Anonyymi
Birjo varmaan.
- Anonyymi
Ei perus Pirjo tänne aloituksia tee. Ole huoletta. En kaipaa sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei perus Pirjo tänne aloituksia tee. Ole huoletta. En kaipaa sinua.
Jaa. No älä. Minäpä kaipaan sinua. Miksi ihmeessä täällä muuten oisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa. No älä. Minäpä kaipaan sinua. Miksi ihmeessä täällä muuten oisin.
Täytyy kyllä tunnustaa että en ole edes varma kuka olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy kyllä tunnustaa että en ole edes varma kuka olet
No ihme. Toivottavasti sait hyvän mielen.
- Anonyymi
Berit
- Anonyymi
banaali?
- Anonyymi
Banaani 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Banaani 🤭
B.anaa*i
- Anonyymi
Beetlejuice. Beetlejuice. Beetle-🫢
- Anonyymi
Brando
- Anonyymi
Beata
- Anonyymi
Beelzebub ei nuku koskaan.
- Anonyymi
Bara bada bastu
- Anonyymi
Barbapapa 🩵🩷
- Anonyymi
Bulla Bella
- Anonyymi
Beta-mies?
- Anonyymi
Ballerrina
- Anonyymi
Voisin olla 👌
- Anonyymi
Bear bella bimbo
- Anonyymi
Buzzolini
- Anonyymi
Birgitta, Bea?
- AnonyymiUUSI
Bob
- AnonyymiUUSI
🫛 🫘?
- AnonyymiUUSI
Börje 😍
- AnonyymiUUSI
Oletko tällä kaipaamassa vai hakemassa huomiota? Koska vaikuttaa vahvasti, että jälkimmäinen vaihtoehto on oikein.
- AnonyymiUUSI
Kaipaan täällä 🙂
- AnonyymiUUSI
Bean tai Ben?
- AnonyymiUUSI
Beatahan se on.
- AnonyymiUUSI
Benjamin 🇫🇮⚽️
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 671078
- 75971
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813