jii miehelle

Anonyymi-ap

Yritit päästä lähelle. Mun onni, että näin lävitsesi enkä ikinä antautunut, vaikka olin ihastunut sinuun.

56

497

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ethän voi tietää yhtään mitään miehestä jos ette ole edes tutustuneet. Se kaikki tieto hänestä on vaan sinun oman pään kuvitelmaa.

• Anonyymi

Kuvittelitko nyt omiasi...taas.

• Anonyymi

Olen tässä todella erimieltä enkä ole edes aloittaja.
        Ihminen aistii yllättävän paljon toisesta ilman tuntemista. Oikeastaan monet varoittavat signaalit sivuutetaan liian herkästi alussa juurikin sillä että no eihän tässä nyt vielä tunneta. Kuitenkaan emme koskaan opi täysin tuntemaan toista.
        Monet ihmiset ovat hyvin taitavia antamaan sen kuvan minkä haluavat antaa. Voimme vain luottaa itseemme, vaistoomme ja aisteihimme ennen kuin ihastuminen tai rakastuminen sokaisee meidät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sanon ihan maalaisjärjellä asian niinkuin se on. Jos kaksi ihmistä eivät ole fyysisesti vielä tutustuneet, niin mitä toinen sanoo toisesta on vain kuvitelman tasolla, koska tieto perustuu oman pään kuvitelmiin eikä koettuun, todelliseen tietoon. Tämä on ihan kaikkien tietämä realiteetti, ei minun mielipide.

• Anonyymi

Tai huhupuheiden muodostama mielikuva

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sanon ihan maalaisjärjellä asian niinkuin se on. Jos kaksi ihmistä eivät ole fyysisesti vielä tutustuneet, niin mitä toinen sanoo toisesta on vain kuvitelman tasolla, koska tieto perustuu oman pään kuvitelmiin eikä koettuun, todelliseen tietoon. Tämä on ihan kaikkien tietämä realiteetti, ei minun mielipide.

Ja fyysisen tutustumisen jälkeen yht äkkiä mikään sanottu ei ole enää kuvitelman tasolla 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tässä todella erimieltä enkä ole edes aloittaja.
        Ihminen aistii yllättävän paljon toisesta ilman tuntemista. Oikeastaan monet varoittavat signaalit sivuutetaan liian herkästi alussa juurikin sillä että no eihän tässä nyt vielä tunneta. Kuitenkaan emme koskaan opi täysin tuntemaan toista.
        Monet ihmiset ovat hyvin taitavia antamaan sen kuvan minkä haluavat antaa. Voimme vain luottaa itseemme, vaistoomme ja aisteihimme ennen kuin ihastuminen tai rakastuminen sokaisee meidät.

Kyllä mutta vaikka kuinka aistisi toisesta, se on todella kaukana siitä tilanteesta kun asioita koetaan kasvokkain. Intuitio ja tuntemukset ovat kuin unia - niitä voi tulkita väärinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja fyysisen tutustumisen jälkeen yht äkkiä mikään sanottu ei ole enää kuvitelman tasolla 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Aivan, onko tuossa jotain nauramista, toisaalta jos nauru on noin herkässä, antaa mennä vaan 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikista pahinta on luoda mielikuvaa huhupuheiden perusteella vaikka se olisi maailman parhaan kaverin kertomana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikista pahinta on luoda mielikuvaa huhupuheiden perusteella vaikka se olisi maailman parhaan kaverin kertomana.

Ja mikä vielä typerämpää, on mennä fyysisesti suhteeseen jos ei toista yhtään tunne. Niitä intuitioita kannattaa kuunnella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mutta vaikka kuinka aistisi toisesta, se on todella kaukana siitä tilanteesta kun asioita koetaan kasvokkain. Intuitio ja tuntemukset ovat kuin unia - niitä voi tulkita väärinkin.

Niin kyllä ehdottomasti kasvokkain ja useita näkemisiä eli siitä olen samaa mieltä. Kaikki mitä tulkitsee ovoi mennä pieleen mutta jos tunnistaa esim epämääräisen tunteen toisesta niin se ei huijaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mikä vielä typerämpää, on mennä fyysisesti suhteeseen jos ei toista yhtään tunne. Niitä intuitioita kannattaa kuunnella.

Kyllä mutta jokaisessa suhteessa on aina se ensimmäinen päivä. Luonnollisin tapa tutustua toiseen ihmiseen on suoraan kasvokkain tapaaminen. Näin tehtiin jo ennen vanhaan kun somesta ei ollut tietoakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on spämmäämistä kovalla vauhdilla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tupu, Hupu, Lupu !!!

• Anonyymi
        UUSI

Onko sulla ollu jo pitkään kovat kuvitelmat tästä palstaäijän saagasta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Etenkin tämä palstasedän jiihurmos herättää jossakin vaikeita tunteita. No voi- kokeilkaa vaikka työnohjausmenetelmiä🥱

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Iso kynä paljon hynä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on spämmäämistä kovalla vauhdilla

Monesko vuosi sulla menossa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tupu, Hupu, Lupu !!!

Tai Kasper Jesper ja Joonatan

• Anonyymi

Jumalan nainen

• Anonyymi

Ei multa myöskään tämä.

• Anonyymi

Ei saa kajota häneen

• Anonyymi
        UUSI

Ooh tulin

• Anonyymi

Ehkä vois ajatella et voi kun ois joskus noin käynykkitähän ikään on just tasan kolme kertaa kun en ole saanu ekana yönä kun nukkunu vierekkäin naisen kanzsa tai tytön huomioiden vähän ikää eka oli serkun kaveri toka oli ensimmäinen tyttöystävä seksielämän alottamisen jälkeen ei si taas ole ollu kun yksi hän jopa pyysi anteeksi ettei mitään tehty mä ny taas osannu siihen sanoa muuta kun et se nyt ole mikään asia edes mitä pitää pyytää anteeksi tosin itse luulen että sekin johtui enemmän siitä että hänellä oli huono itsetunto

• Anonyymi

tunnen myös erään J-miehen johon tuo kuvaus sopii. Voisi siis olla ihan minun kirjoittama tuo aloitus. Epäilen että hän on narsisti.

• Anonyymi

Hah. Oh jes. Mun yksilöni on ehdottomasti narsissi. Mut aloitus ei ollut multa myös 😂

• Anonyymi

Narsistinen ja epävakaa vain olen, mitä näitte lävitseni? En nimittäin tahdo kenellekkään mitään pahaa😌

• Anonyymi

Samaa epäilen. Tutustumisen myötä huomasin toisia halventavaa kommentointia ja oman egon korotusta.

• Anonyymi

Lemppasin yhen J äsken lopullisesti
      Se voi vaikuttaa muiden tilanteisiin.
      Pitkä nainen lopetti kaiken tänään..
      Kaikkien 11 vuoden jälkeen...
      Mua ei kiinnosta ...enkä jaksa enää.
      Riitti todellakin

• Anonyymi

Omistatko kääpiöpinserin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂👍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂👍

Tää sulta pastasedältä kyselijä ei päästä ihan täysillä metaanikaasua ns

• Anonyymi
        UUSI

Yhdessätoista vuodessa palatasetä vasta tajusit ettei siitä oo mihinkään? Voimia kaikille

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Otahan wannabesnuffer askel taakse poistu

• Anonyymi

Kristuksen pyhä vaimo

• Anonyymi
        UUSI

Sekö sulle saattais toimia?

• Anonyymi

Lue tämä Mikin dekkari pokkari nro. 6 ja vedä käteen siellä 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Hyvää yötä🩵✨️

• Anonyymi
    • Anonyymi

ap. Menikö siellä vähän vai vähän enemmän spämmäämiset reisille
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Kulahtunut väri akalla hiuksissa ⬆️ ap.🤪

• Anonyymi
        UUSI

Nää en on värjänny viiteentoista vuoteen kun oma on niin hyvä

• Anonyymi

Tanssi niinkuin kakkiainen. Kikattava kakkiainen 💩💩💩🙈

• Anonyymi

Polje sitä mopoo vai tarvitaaako täällä stunttiversioo veijasta 😵

• Anonyymi

Voi Lol oikeesti Lol siis hei Lol mikä LOL:D:D:D:D

• Anonyymi

Masa Gaming 502 k - 13 🤢

• Anonyymi
    • Anonyymi

Habbo raids !!!

• Anonyymi

Yksi ! Kaksi ! Ripuli ! kaksoispiste viiva
      dee, dee, dee 🥳

• Anonyymi

Nostalgiat🔥 tulille🔥🦧

• Anonyymi
        UUSI

Kohtahan se on juhannus

• Anonyymi

juo lisää es ässää kimuli, pimu

• Anonyymi
        UUSI

Tarkoitatko aloittajaäijä niitä enerkiajuomia

• Anonyymi
        UUSI

No kyllä näkee minkälaisten ihmisten lapsia sepustamassa satujansa. Juo itse. Kaikki ei ole juoppoja, mistä puhutaan. Toiset käy töissä ja toiset mesoo tuntemattomista ihmistä vrk.t läpeensä.

• Anonyymi

Juicy Melonit huulille ja seuraavaa koukuun 🎣

• Anonyymi
        UUSI

Ja huulirasvasta on kyse?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1507
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      74
      965
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      803
    Aihe