Yritit päästä lähelle. Mun onni, että näin lävitsesi enkä ikinä antautunut, vaikka olin ihastunut sinuun.
jii miehelle
56
497
Vastaukset
- Anonyymi
Ethän voi tietää yhtään mitään miehestä jos ette ole edes tutustuneet. Se kaikki tieto hänestä on vaan sinun oman pään kuvitelmaa.
- Anonyymi
Kuvittelitko nyt omiasi...taas.
- Anonyymi
Olen tässä todella erimieltä enkä ole edes aloittaja.
Ihminen aistii yllättävän paljon toisesta ilman tuntemista. Oikeastaan monet varoittavat signaalit sivuutetaan liian herkästi alussa juurikin sillä että no eihän tässä nyt vielä tunneta. Kuitenkaan emme koskaan opi täysin tuntemaan toista.
Monet ihmiset ovat hyvin taitavia antamaan sen kuvan minkä haluavat antaa. Voimme vain luottaa itseemme, vaistoomme ja aisteihimme ennen kuin ihastuminen tai rakastuminen sokaisee meidät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sanon ihan maalaisjärjellä asian niinkuin se on. Jos kaksi ihmistä eivät ole fyysisesti vielä tutustuneet, niin mitä toinen sanoo toisesta on vain kuvitelman tasolla, koska tieto perustuu oman pään kuvitelmiin eikä koettuun, todelliseen tietoon. Tämä on ihan kaikkien tietämä realiteetti, ei minun mielipide.
- Anonyymi
Tai huhupuheiden muodostama mielikuva
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sanon ihan maalaisjärjellä asian niinkuin se on. Jos kaksi ihmistä eivät ole fyysisesti vielä tutustuneet, niin mitä toinen sanoo toisesta on vain kuvitelman tasolla, koska tieto perustuu oman pään kuvitelmiin eikä koettuun, todelliseen tietoon. Tämä on ihan kaikkien tietämä realiteetti, ei minun mielipide.
Ja fyysisen tutustumisen jälkeen yht äkkiä mikään sanottu ei ole enää kuvitelman tasolla 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tässä todella erimieltä enkä ole edes aloittaja.
Ihminen aistii yllättävän paljon toisesta ilman tuntemista. Oikeastaan monet varoittavat signaalit sivuutetaan liian herkästi alussa juurikin sillä että no eihän tässä nyt vielä tunneta. Kuitenkaan emme koskaan opi täysin tuntemaan toista.
Monet ihmiset ovat hyvin taitavia antamaan sen kuvan minkä haluavat antaa. Voimme vain luottaa itseemme, vaistoomme ja aisteihimme ennen kuin ihastuminen tai rakastuminen sokaisee meidät.Kyllä mutta vaikka kuinka aistisi toisesta, se on todella kaukana siitä tilanteesta kun asioita koetaan kasvokkain. Intuitio ja tuntemukset ovat kuin unia - niitä voi tulkita väärinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja fyysisen tutustumisen jälkeen yht äkkiä mikään sanottu ei ole enää kuvitelman tasolla 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Aivan, onko tuossa jotain nauramista, toisaalta jos nauru on noin herkässä, antaa mennä vaan 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikista pahinta on luoda mielikuvaa huhupuheiden perusteella vaikka se olisi maailman parhaan kaverin kertomana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikista pahinta on luoda mielikuvaa huhupuheiden perusteella vaikka se olisi maailman parhaan kaverin kertomana.
Ja mikä vielä typerämpää, on mennä fyysisesti suhteeseen jos ei toista yhtään tunne. Niitä intuitioita kannattaa kuunnella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mutta vaikka kuinka aistisi toisesta, se on todella kaukana siitä tilanteesta kun asioita koetaan kasvokkain. Intuitio ja tuntemukset ovat kuin unia - niitä voi tulkita väärinkin.
Niin kyllä ehdottomasti kasvokkain ja useita näkemisiä eli siitä olen samaa mieltä. Kaikki mitä tulkitsee ovoi mennä pieleen mutta jos tunnistaa esim epämääräisen tunteen toisesta niin se ei huijaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikä vielä typerämpää, on mennä fyysisesti suhteeseen jos ei toista yhtään tunne. Niitä intuitioita kannattaa kuunnella.
Kyllä mutta jokaisessa suhteessa on aina se ensimmäinen päivä. Luonnollisin tapa tutustua toiseen ihmiseen on suoraan kasvokkain tapaaminen. Näin tehtiin jo ennen vanhaan kun somesta ei ollut tietoakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on spämmäämistä kovalla vauhdilla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tupu, Hupu, Lupu !!!
- AnonyymiUUSI
Onko sulla ollu jo pitkään kovat kuvitelmat tästä palstaäijän saagasta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etenkin tämä palstasedän jiihurmos herättää jossakin vaikeita tunteita. No voi- kokeilkaa vaikka työnohjausmenetelmiä🥱
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Iso kynä paljon hynä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on spämmäämistä kovalla vauhdilla
Monesko vuosi sulla menossa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tupu, Hupu, Lupu !!!
Tai Kasper Jesper ja Joonatan
- Anonyymi
Jumalan nainen
- Anonyymi
Ei multa myöskään tämä.
- Anonyymi
Ei saa kajota häneen
- AnonyymiUUSI
Ooh tulin
- Anonyymi
Ehkä vois ajatella et voi kun ois joskus noin käynykkitähän ikään on just tasan kolme kertaa kun en ole saanu ekana yönä kun nukkunu vierekkäin naisen kanzsa tai tytön huomioiden vähän ikää eka oli serkun kaveri toka oli ensimmäinen tyttöystävä seksielämän alottamisen jälkeen ei si taas ole ollu kun yksi hän jopa pyysi anteeksi ettei mitään tehty mä ny taas osannu siihen sanoa muuta kun et se nyt ole mikään asia edes mitä pitää pyytää anteeksi tosin itse luulen että sekin johtui enemmän siitä että hänellä oli huono itsetunto
- Anonyymi
tunnen myös erään J-miehen johon tuo kuvaus sopii. Voisi siis olla ihan minun kirjoittama tuo aloitus. Epäilen että hän on narsisti.
- Anonyymi
Hah. Oh jes. Mun yksilöni on ehdottomasti narsissi. Mut aloitus ei ollut multa myös 😂
- Anonyymi
Narsistinen ja epävakaa vain olen, mitä näitte lävitseni? En nimittäin tahdo kenellekkään mitään pahaa😌
- Anonyymi
Samaa epäilen. Tutustumisen myötä huomasin toisia halventavaa kommentointia ja oman egon korotusta.
- Anonyymi
Lemppasin yhen J äsken lopullisesti
Se voi vaikuttaa muiden tilanteisiin.
Pitkä nainen lopetti kaiken tänään..
Kaikkien 11 vuoden jälkeen...
Mua ei kiinnosta ...enkä jaksa enää.
Riitti todellakin- Anonyymi
Omistatko kääpiöpinserin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂👍
Tää sulta pastasedältä kyselijä ei päästä ihan täysillä metaanikaasua ns
- AnonyymiUUSI
Yhdessätoista vuodessa palatasetä vasta tajusit ettei siitä oo mihinkään? Voimia kaikille
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Otahan wannabesnuffer askel taakse poistu
- Anonyymi
Kristuksen pyhä vaimo
- AnonyymiUUSI
Sekö sulle saattais toimia?
- Anonyymi
Lue tämä Mikin dekkari pokkari nro. 6 ja vedä käteen siellä 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Hyvää yötä🩵✨️
- Anonyymi
Hemo spämmi siellä ap.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
https://youtube.com/shorts/ygxd23IarsQ?si=q6X8aM-E9jN9dxSG - Anonyymi
ap. Menikö siellä vähän vai vähän enemmän spämmäämiset reisille
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 - Anonyymi
Kulahtunut väri akalla hiuksissa ⬆️ ap.🤪
- AnonyymiUUSI
Nää en on värjänny viiteentoista vuoteen kun oma on niin hyvä
- Anonyymi
Tanssi niinkuin kakkiainen. Kikattava kakkiainen 💩💩💩🙈
- Anonyymi
Polje sitä mopoo vai tarvitaaako täällä stunttiversioo veijasta 😵
- Anonyymi
Voi Lol oikeesti Lol siis hei Lol mikä LOL:D:D:D:D
- Anonyymi
Masa Gaming 502 k - 13 🤢
- Anonyymi
Karvisella on mopo myös
https://youtu.be/16eeHNcRleM?si=xendbEKN5FGGilUg - Anonyymi
Habbo raids !!!
- Anonyymi
Yksi ! Kaksi ! Ripuli ! kaksoispiste viiva
dee, dee, dee 🥳 - Anonyymi
Nostalgiat🔥 tulille🔥🦧
- AnonyymiUUSI
Kohtahan se on juhannus
- Anonyymi
juo lisää es ässää kimuli, pimu
- AnonyymiUUSI
Tarkoitatko aloittajaäijä niitä enerkiajuomia
- AnonyymiUUSI
No kyllä näkee minkälaisten ihmisten lapsia sepustamassa satujansa. Juo itse. Kaikki ei ole juoppoja, mistä puhutaan. Toiset käy töissä ja toiset mesoo tuntemattomista ihmistä vrk.t läpeensä.
- Anonyymi
Juicy Melonit huulille ja seuraavaa koukuun 🎣
- AnonyymiUUSI
Ja huulirasvasta on kyse?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803