jotka ovat jo nyt liian korkeita monille. Suomessa alkaa olla lähes miljoona pienituloista. Vai onko hallitus jo enemmänkin saanut aikaan ?
Näinkö hallituksen on tarkoitus saada etenkin eläkeläisasiakkaita yksityispuolelle
26 eurolla, jonka todellinen kustannus veronmaksajalle on noin 150 euroa ?
Me veronmaksajat itse maksamme yksityispuolen 26 euron käynnitkin kokonaisuudessaan veroissamme ja kokonaissumma lienee noin 150 euroa
per yksi lääkärikäynti.
Me ylläpidämme veroillamme julkista terveydenhuoltoa, että kaikilla olisi
tasa-arvoisesti varaa lääkäriin.
Ei ole enää.
Ihmiset kertovat, että lääkärikäynti voi maksaa 68 euroa, kahden minuutin puhelu lääkäriltä voi maksaa 46 euroa, sairaalamaksut ovat nousseet 45prosenttia.
Pienituloiset ovat joutuneet perumaan käyntejä terveydenhuollossa.
Linkissä on esimerkkejä ihmisten kertomana:
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011240183.html
Hallitus kaavailee lisää terveydenhuollon maksujen korotuksia,
7
68
Vastaukset
- Anonyymi
Hallituksen ideologia markkinatalous, hoitaa kaiken kuntoon - ainakin varakkaille
Eräs markkinatalouden keino on aiheuttaa niukkuutta.
Leikataan vaikka sotesta, etteivät ihmiset pääse lääkärille eivätkä jonot lyhene,
Seuraavaksi siirretään veronmaksajien rahaa yksityisille terveysjäteille "perusteena" lääkärille pääsy ja jonojen lyhennys.
Yksityisten kansainvälisten terveysjättien osakkeenomistajat vaurastuvat
ja raha siirtyy pois Suomesta verottajalta piiloon veroparatiiseihin.
Julkisen terveydenhuollon henkilöstö maksaa veronsa Suomeen.
Raha jäisi hyödyttämään Suomea - ellei olisi hallitusta, joka siirtelee sitä yksityissektorin kautta veroparatiiseihin . . . - Anonyymi
Oikeistohallitus köyhdyttää aina valtiota, mutta rikastuttaa rikkaita.
Tuloerojen ja luokkaeron kasvattaminen on sen tavoite.- Anonyymi
Oikeisto nälee valtion ihmiste palvelijana kun vasurit näkee ihmiset valtion palveluksessa. Joten tietenkin oikeisto köyhdyttöä valtiota, koska se rikastuttaa ihmisiä.
Ja eikös vasurivässykätkin edes sitä ymmärrä, että silloin rikkaat rikastuu kun kuitenkin koko ajan ne verotkin on teidän ideologiassa nyhdetty vain niiltä rikkailta.
Eikä tuloerot ole mikään ongelma vaan suuri köyhyys - siis paitsi vasurien patologiselle kateudelle. Tätä ei vasuri tajua vaikka hokee mantraansa tuloeroista kuin koulutettu papykaija. - Anonyymi
Oikeistohallituksen tavoite on yövartijavaltio. Lähellä on.
- Anonyymi
Petteri jatkaa kansan jakamista.
Enemmostö on kyllästynyt.
Mieleosoitusia luvassa. - Anonyymi
Petteri: Kyllä köyhät sen kestää, mutta rikkaat tekee itsemurhan.
- Anonyymi
Nyt jumaliste stoppi näihin korotuksiin! Laskekoon omasta palkastaan pois ne rahat!!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857435- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 482666
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292312- 492303
- 412174