tällä on upea auto.
Lähdettekö naiset miehen matkaan jos
48
363
Vastaukset
- Anonyymi
En. Teslamies saa yhtälailla pakit kuin muutkin jos ei kemiat kohtaa.
- Anonyymi
En ole autojen perään, joten en lähde.
- Anonyymi
Setämiehet ajavat pill*rallia korttelin ympäri himoiten ihanaa sakkolihaa.
- AnonyymiUUSI
Niinkö en ole koskaan ajanut
- Anonyymi
En kuulu niihin naisiin, joilla olisi tarvetta ilmaiselle taksille.
- Anonyymi
En todellakaan!!!
- Anonyymi
Entä jos on oma lentokone, Gates Learjet.
- Anonyymi
En todellakaan!!!
- Anonyymi
Aina. Upea auton konepelti kiiltää ihanasti!
Kyllä ne lähtee, mutta vaatii se poikkeuksellisen auton.
Aikanaan 90-luvun alussa, kun olin juuri saanut ajokortin ja saimme lainaksi kaverin isän työpaikalta hienon auton, niin kyllä kun menimme Turussa parkkiin, koputtelijoita ikkunaan riitti ja pyyntöjä päästä takapenkille.- Anonyymi
Taisi olla -30 asteen pakkaset, kun halusivat tulla autoon lämmittelemään..
- Anonyymi
Kun on taksilla ajossa, niin mitä muuta odotit?
- AnonyymiUUSI
Älä puhu paskaa
- Anonyymi
Ferrari Testarossa. Tai avaruusraketin kyytiin.
- Anonyymi
Sojutz 6🤔
- Anonyymi
hmm niin tämä Helixin laulaja, kuin jooh viskin ja tupakan kyllästämä ääni Brian Vollmer
- Anonyymi
Kyllä mä lähden jos saan itse ajaa, mun heikkous on autot. Mitä nopeampi auto, sen parempi. Rakastan tunnetta, kun painan kaasua ja auto lähtee niin, että ottaa mahan pohjasta. Minulla on jo sellainen auto, mutta vielä nopeamman rattiin jos pääsen, lähden enempiä miettimättä. Pidän aika lailla kaikenlaisista autoista. Tykkään niiden muotoilusta ja verhoilusta.
- Anonyymi
Kenenkään ei kannata antaa hyppysiini minkäänlaista kotteroa.
Saattaisimme joutua metsään.
Vilma
Kierrän kaikenlaiset tuntemattomat kyydittäjät kaukaa. Todellakin!!! - Anonyymi
Se sitten, että jos toinen on kiinnostuneempi itse autosta kuin ihmisestä on toinen juttu, mutta kyllä, olen autojen rakastaja 🙂 Ehkä se on verissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vilma
Kierrän kaikenlaiset tuntemattomat kyydittäjät kaukaa. Todellakin!!!Höpö höpö, olen hyvä kuski 💪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vilma
Kierrän kaikenlaiset tuntemattomat kyydittäjät kaukaa. Todellakin!!!Aa sinunko hyppysiin? Luin, että minun 😂
No siitä en tiedä, ehkä aliarvioit kykysi. Itse olen ajanut paljon autoa ja sen perusteella ihan hyvä kuski. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aa sinunko hyppysiin? Luin, että minun 😂
No siitä en tiedä, ehkä aliarvioit kykysi. Itse olen ajanut paljon autoa ja sen perusteella ihan hyvä kuski.Pahan paikan tullen saattaisin nostaa kädet silmille, että huiiiiiiiiiii.
Kortin sain, no problem.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahan paikan tullen saattaisin nostaa kädet silmille, että huiiiiiiiiiii.
Kortin sain, no problem.
Vilma😂
- Anonyymi
Juu, mitä nopeampi auto, niin sitä enemmän hörppää euroja.
- Anonyymi
Nuorempana viehätti ylimuotoilu ja näyttävyys, nykyään taas sleeperhenkinen viehättää paljon enemmän 🤔, jopa rat rod tyyppinen katiska. Saa sitä toki mukavuuksiakin löytyä mutta pääasia on että kulkee kuin tuli persauksissa 🙂.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nuorempana viehätti ylimuotoilu ja näyttävyys, nykyään taas sleeperhenkinen viehättää paljon enemmän 🤔, jopa rat rod tyyppinen katiska. Saa sitä toki mukavuuksiakin löytyä mutta pääasia on että kulkee kuin tuli persauksissa 🙂.
...sivusta siis 🙂
- Anonyymi
laitan linkin tuohon Helixin Brian Vollmer, kun noita kuunnellut huviksi:
nopeus rokkiakin: Brian Joaeph Vollmer:
https://en.wikipedia.org/wiki/Brian_Vollmer - Anonyymi
Silmisät niin olin jooh leikkauksessa sitten noin 1000euron lasit pitäisi tulla optikolta määräyksenä..
Sokeus estää monen työn tekemisenkin - Anonyymi
En ymmärrä niistä mitään millä mitata hierarkiota eiku hieroglyfejä
- Anonyymi
Kun olin silmien leikkauksessa niin vieläkin vähän kirvelää silmiä kun noin kuukausi tai 6t viikkoa parantumisaikaa jälken
Ei enää pahasti sellaista oiretta, no vähän... - Anonyymi
kokeillut pelata niin tietokoneella jotain niin jalokivien yhdistelemis peliäkin jok siis voi liittyä tytöjen kanssa suunnitelmaan jostain hauskasta pelistä...
- Anonyymi
Jos joku äitisikin on mielestäsi naisapuolinen Antikristus ei ole ystäciä
Mutta niin awekasiä saa jos haluaa.... peli-idea tyttöjen kan, kaupungin tytöjen kanssa, mielestäni vaikutti aika hauskallekin - Anonyymi
Sitä ei kukaan tiedä, koska Suomen autokanta on 20-vuotta vanha.
- Anonyymi
Upea auto meinaa mitään. Voi olla että kaikki rahat käytetty siihen autoon ei mitään taloudenhallinnan kanssa tekemisissä. Monesti myös rikollisilla hienot autot. Sekä työsuhde autoja.
Tämä on pitkälti ikäkysymys. Kallis auto plus kokemusta omaava kuski kelpaa oikein hyvin monille wanhusnaisille, mutta harva nuori kaunotar haluaa kantaa sitä leimaa jonka siitä automaattisesti saa.
- AnonyymiUUSI
Gallionsfigur?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Gallionsfigur?
Ja, aber auf Finnisch heißt es Showwife.
- Anonyymi
joku ideakin joku uusi harraste masentuneille nuorille naisille, mutta en jaksa, menen nukku-Matin alle untenmaille Herra Hiekkamiehen luokse vähäksi aik lepäämään.
Palstan naisille kyytejä tarjoaa enää vain miekkataksi.
- Anonyymi
Onko tämä miekkataksi jonkinlainen viikatemies?
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä miekkataksi jonkinlainen viikatemies?
Ihan yhden yön täysihoitoa vain on tarjolla. Sitten pääsee takaisin rähisemään.
- Anonyymi
tuollainen että miten edes luulisit tietäväai minkälainen juttu olisi nuorille naisille hauska...
mutta niin mwenwn kyllä Matti-Kukkaron luokse, Nkkumatin luokse kohra
laitan lämmpöjuttujja kun tietokoneelta ja kun itse pidän ikkunaakin aukin kesäisin monesti öisin, kun on lömpö
sisä nyt 20.2 ja ulko 40.0 - Anonyymi
Pitääkin vahaa nissani kuntoon. Glymillä.
- Anonyymi
Naksahtaa kuitenkin olkapää huonoon kuntoon.
Ei kannata. Ajat vaan viime syksyn kurilla.
- Anonyymi
Tuntemattoman miehen matkaanko?
- Sheena - AnonyymiUUSI
Ei kiinnosta pätkän vertaa
- AnonyymiUUSI
Kyytiin?
En nousisi kuin yhden miehen kyytiin ja vain pyynnöstä. En tiedä millainen auto hänellä on. Samantekevää. - AnonyymiUUSI
Kyllä lähden mihin kärryyn vaan jos olen vähän tutustunut tyyppiin ja vaikuttaa mukavalta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111