Älkääs nyt länkyttäkö murut

Anonyymi-ap

En ole koskaan halunnut mitään kultainen noutaja pakettitalo Skoda Octavia-vankilaa.

22

278

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ja sitten herää todellisuuteen ja huomaakin elävänsä juuri siinä, ja ajavansa juuri sellaisella autolla. 🤭

• Anonyymi
        UUSI

Parempi uusi omalla rahalla ostettu, kuin väkisin roikkua toisten nurkissa vedoten jälkikasvuun. Ja pappa betalar 🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi uusi omalla rahalla ostettu, kuin väkisin roikkua toisten nurkissa vedoten jälkikasvuun. Ja pappa betalar 🤣

Mutta eihän autoa kannata omalla rahalla ostaa. Nollakorkotarjouksesta auto ja autorahat kasvamaan korkoa sijoituksiin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta eihän autoa kannata omalla rahalla ostaa. Nollakorkotarjouksesta auto ja autorahat kasvamaan korkoa sijoituksiin.

Omalla rahalla sitä lyhennystä sitten maksaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Auto on kulutustavaraa. Et tule ikinä saamaan siitä voittoa.

• Anonyymi
      UUSI

Kelpasi niin kauan kuin hyödyit?

• Anonyymi
        UUSI

koirani tapettiin ja autoa sai lainata välttämättömyyksissä. vaikka eihän tämä multa ollutkaan. älä sä väännä tota kullankaivaja pskaas kun siinä ei ole totuuden perää vtun yhtään. Uuvatti. Sivusya

• Anonyymi
      UUSI

Toiset haluu tonnin puolmitsii ajetun, koiran mitä ei edes osaa hoitaa ja talon jonka joku muu maksaa, Lastensuojelun asiakkaana. minä en tuommoista halua. Ostan omat ruokani, pesen omat pyykkini ja elän onnellisena. Ostan talopaketin jos sopiva osuu ja uudehkolla skodalla ajan jo nyt. Koirat on ihania, mutta senkin aika on vasta sitten kun pysyn aloillani, lapsiakaan en tee sukulaisten ja ystävien hoidettavaksi ja elätettäväksi.

• Anonyymi
      UUSI

Lenkkeily on länkyttämistä mutta virkeän näköiaiä lenkkeilijöitä kyllä on.
      Näkyy näyttävät todella virkeille ja terveellisille nuo menijät.

• Anonyymi
      UUSI

Länkytä sä sitä ystävääsi vaan 😂

• Anonyymi
      UUSI

Kaupunnin muijja huuteloo miehenä esiintyen?

• Anonyymi
        UUSI

kyllä tää on se kusimulkkunen setä edelleen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä tää on se kusimulkkunen setä edelleen

Kyrvänsyylää tarkoitat?

• Anonyymi
      UUSI

Koirista ei ole kokemusta.

Pakettitalo voi olla hyvä valinta, kunhan paketin sisältö on selvästi lueteltu - ja on selvää mitkä työt pitää tehdä itse, tai teettää kolmansilla osapuolilla. Lisäksi talomallin pitää olla edes jossain määrin muunneltavissa tontin muotoon ja liittymään soveltuvaksi - esim. vähintään ulko-oven ja eteisen paikka pitäisi olla valittavissa joko keskelle taloa tai kumpaan tahansa päätyy. Keskeinen valintakriteeri pakettitalon toimittajan kohdalla on erityisesti yhtiön vakavaraisuus - tilanne on hyvin hankala, jos maksamasi rahat käytetäänkin edellisten talojen loppuun saattamiseen, tai jos rakennusyhtiö kaatuu kesken rakentamisen.

• Anonyymi
      UUSI

hyvä auto. kiva ajaa.

• Anonyymi
      UUSI

Pitäisikö aloittajan ottaa lääkkeensä ja elää ihan omaa elämää? Miksi toisen elämä on niin kiinnostava. Olet siis kateellinen??? 🤔🤔

• Anonyymi
      UUSI

Ootko muuten huomannut että uudehkoja Mersuja saa samaan hintaan ku saman ikäisiä skodia? Pitäiskö suinkin päivittää, vanha paska se kotteros on ja loppuun ajettu.

• Anonyymi
        UUSI

Samanlainen rouva istuu kyydissä ku autonkin kilometrit 🤣🤣🤣. Ei pidä leveillä mersuilla jollei niihinkään ole varaa laittaa ku muutama hassu tonttu.

• Anonyymi
      UUSI

Jaahas. No en minäkään hankintojani etukäteen haaveillut, vuosi tolkulla. Teen vain asioita ja elän kuinka haluan. Asun talossani koira kainalossa ja ajan skodalla. Oon onnellinen.

• Anonyymi
      UUSI

En ole koskaan halunnut päihdeongelmaista narsistipuolisoa-vankilaa

• Anonyymi
      UUSI

Älä valehtele kuuluu 90%:n prosentin ostoslistaan mitä elämältä on saavutettavissa mun tavote noiltakin osin vuokrata omakotitalo josta valtio olisi maksanu kaiken onnistu se isältänikin ois saanu tehä ja laitella autoja ihan rauhassa tekemättä töitä päivääkään olis riittän alkoholiongelma ja häätöherkkyys muunlaisesta asumismuodosta alkoholiongelmankin kun pystyy teeskenteleen ja häätö on halutessa helppo saada soittaa illalla yhdentoista jälkeen musiikkia niin kovalla että naapurit herää meni vituiks niiltä osin että aloin joskus enemmän tai vähemmän puolivahingossa seukkaan josta epäsuorasti aiheutu se että ehkä on joku syy olemassa ololleen tosin sekin vaati vie kolmen kuukauden sairaalassa olon et keksi senkin lopputuloksena en keksiny lopulta siihenkään muuta syytä kun lapsi haitta pitää osata kasvattaa että on edes pieni todennäköisyys että elää mua kauemmin ettei ainakaan tahattomasti omaa hölmöyttään kuole sitä tosiasiaan en täydellä varmuudella tie montako mulla niitä lopulta kaksi itseni henkilökohtaisesti tunnustamaa muista ei ole äidit itse vaivautunu mulle edes ilmoittamaan senkin tiedän että olen kohdannu eläessäni montakin lasta jotka olis halunnu että heillä olisi kaltaiseni isä syytä siihen en tiedä miksi mä kun en omasta mielestäni ole häävi edes isänä multa on kasvaessa puuttunu ainakin mieleiseni miehen malli jonka taki olen isänä itse soveltanu parhaani mukaan

• Anonyymi
      UUSI

Miksi sinun pitäisi? En minäkään huolisi kultaista noutajaa. Enkä kyllä Skoda Octaviaa tai pakettitaloakaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      87
      1486
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1135
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      113
      1076
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      65
      1044
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      67
      908
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      251
      867
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      64
      854
    9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      32
      777
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      701
    Aihe