En ole koskaan halunnut mitään kultainen noutaja pakettitalo Skoda Octavia-vankilaa.
Älkääs nyt länkyttäkö murut
22
278
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ja sitten herää todellisuuteen ja huomaakin elävänsä juuri siinä, ja ajavansa juuri sellaisella autolla. 🤭
- AnonyymiUUSI
Parempi uusi omalla rahalla ostettu, kuin väkisin roikkua toisten nurkissa vedoten jälkikasvuun. Ja pappa betalar 🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Parempi uusi omalla rahalla ostettu, kuin väkisin roikkua toisten nurkissa vedoten jälkikasvuun. Ja pappa betalar 🤣
Mutta eihän autoa kannata omalla rahalla ostaa. Nollakorkotarjouksesta auto ja autorahat kasvamaan korkoa sijoituksiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta eihän autoa kannata omalla rahalla ostaa. Nollakorkotarjouksesta auto ja autorahat kasvamaan korkoa sijoituksiin.
Omalla rahalla sitä lyhennystä sitten maksaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Auto on kulutustavaraa. Et tule ikinä saamaan siitä voittoa.
- AnonyymiUUSI
Kelpasi niin kauan kuin hyödyit?
- AnonyymiUUSI
koirani tapettiin ja autoa sai lainata välttämättömyyksissä. vaikka eihän tämä multa ollutkaan. älä sä väännä tota kullankaivaja pskaas kun siinä ei ole totuuden perää vtun yhtään. Uuvatti. Sivusya
- AnonyymiUUSI
Toiset haluu tonnin puolmitsii ajetun, koiran mitä ei edes osaa hoitaa ja talon jonka joku muu maksaa, Lastensuojelun asiakkaana. minä en tuommoista halua. Ostan omat ruokani, pesen omat pyykkini ja elän onnellisena. Ostan talopaketin jos sopiva osuu ja uudehkolla skodalla ajan jo nyt. Koirat on ihania, mutta senkin aika on vasta sitten kun pysyn aloillani, lapsiakaan en tee sukulaisten ja ystävien hoidettavaksi ja elätettäväksi.
- AnonyymiUUSI
Lenkkeily on länkyttämistä mutta virkeän näköiaiä lenkkeilijöitä kyllä on.
Näkyy näyttävät todella virkeille ja terveellisille nuo menijät. - AnonyymiUUSI
Länkytä sä sitä ystävääsi vaan 😂
- AnonyymiUUSI
Kaupunnin muijja huuteloo miehenä esiintyen?
- AnonyymiUUSI
kyllä tää on se kusimulkkunen setä edelleen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kyllä tää on se kusimulkkunen setä edelleen
Kyrvänsyylää tarkoitat?
- AnonyymiUUSI
Koirista ei ole kokemusta.
Pakettitalo voi olla hyvä valinta, kunhan paketin sisältö on selvästi lueteltu - ja on selvää mitkä työt pitää tehdä itse, tai teettää kolmansilla osapuolilla. Lisäksi talomallin pitää olla edes jossain määrin muunneltavissa tontin muotoon ja liittymään soveltuvaksi - esim. vähintään ulko-oven ja eteisen paikka pitäisi olla valittavissa joko keskelle taloa tai kumpaan tahansa päätyy. Keskeinen valintakriteeri pakettitalon toimittajan kohdalla on erityisesti yhtiön vakavaraisuus - tilanne on hyvin hankala, jos maksamasi rahat käytetäänkin edellisten talojen loppuun saattamiseen, tai jos rakennusyhtiö kaatuu kesken rakentamisen. - AnonyymiUUSI
hyvä auto. kiva ajaa.
- AnonyymiUUSI
Pitäisikö aloittajan ottaa lääkkeensä ja elää ihan omaa elämää? Miksi toisen elämä on niin kiinnostava. Olet siis kateellinen??? 🤔🤔
- AnonyymiUUSI
Ootko muuten huomannut että uudehkoja Mersuja saa samaan hintaan ku saman ikäisiä skodia? Pitäiskö suinkin päivittää, vanha paska se kotteros on ja loppuun ajettu.
- AnonyymiUUSI
Samanlainen rouva istuu kyydissä ku autonkin kilometrit 🤣🤣🤣. Ei pidä leveillä mersuilla jollei niihinkään ole varaa laittaa ku muutama hassu tonttu.
- AnonyymiUUSI
Jaahas. No en minäkään hankintojani etukäteen haaveillut, vuosi tolkulla. Teen vain asioita ja elän kuinka haluan. Asun talossani koira kainalossa ja ajan skodalla. Oon onnellinen.
- AnonyymiUUSI
En ole koskaan halunnut päihdeongelmaista narsistipuolisoa-vankilaa
- AnonyymiUUSI
Älä valehtele kuuluu 90%:n prosentin ostoslistaan mitä elämältä on saavutettavissa mun tavote noiltakin osin vuokrata omakotitalo josta valtio olisi maksanu kaiken onnistu se isältänikin ois saanu tehä ja laitella autoja ihan rauhassa tekemättä töitä päivääkään olis riittän alkoholiongelma ja häätöherkkyys muunlaisesta asumismuodosta alkoholiongelmankin kun pystyy teeskenteleen ja häätö on halutessa helppo saada soittaa illalla yhdentoista jälkeen musiikkia niin kovalla että naapurit herää meni vituiks niiltä osin että aloin joskus enemmän tai vähemmän puolivahingossa seukkaan josta epäsuorasti aiheutu se että ehkä on joku syy olemassa ololleen tosin sekin vaati vie kolmen kuukauden sairaalassa olon et keksi senkin lopputuloksena en keksiny lopulta siihenkään muuta syytä kun lapsi haitta pitää osata kasvattaa että on edes pieni todennäköisyys että elää mua kauemmin ettei ainakaan tahattomasti omaa hölmöyttään kuole sitä tosiasiaan en täydellä varmuudella tie montako mulla niitä lopulta kaksi itseni henkilökohtaisesti tunnustamaa muista ei ole äidit itse vaivautunu mulle edes ilmoittamaan senkin tiedän että olen kohdannu eläessäni montakin lasta jotka olis halunnu että heillä olisi kaltaiseni isä syytä siihen en tiedä miksi mä kun en omasta mielestäni ole häävi edes isänä multa on kasvaessa puuttunu ainakin mieleiseni miehen malli jonka taki olen isänä itse soveltanu parhaani mukaan
- AnonyymiUUSI
Miksi sinun pitäisi? En minäkään huolisi kultaista noutajaa. Enkä kyllä Skoda Octaviaa tai pakettitaloakaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871486
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131076
- 651044
- 67908
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 64854
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12701