Aamulehti
Perussuomalaisten kansanedustaja ja Tampereen kaupunginvaltuutettu Joakim Vigelius ilmoittaa asettuvansa ehdolle perussuomalaisten varapuheenjohtajaksi. Puheenjohtajisto valitaan Lahden puoluekokouksessa 14.–15. kesäkuuta.
”Meidän on perussuomalaisina tuotava hallitusvastuusta huolimatta entistä vahvemmin esiin oma linjamme”, Vigelius toteaa viestipalvelu X:ssä julkaisemassaan pitkässä päivityksessä, jossa hän taustoittaa ehdolle lähtemisensä syitä.
Vigeliuksen mukaan perussuomalainen linja lähtee työstä ja yrittämisestä, tiukasta maahanmuuttopolitiikasta, turvallisuudesta huolehtimisesta sekä suomalaisten etujen asettamisesta muun edelle.
Vigelius katsoo, että perussuomalaisten tavoitteena on oltava voitto eduskuntavaaleissa 2027.
”Isänmaallamme ei ole varaa siihen, että edellisissä vaaleissa nähty puna-aalto pyyhkäisee eduskunnan enemmistöksi. Silloin mikään ei muuttuisi perussuomalaisia äänestäneen kannalta paremmaksi, vaan täysin päinvastaiseksi”, Vigelius sanoo.
PS. ei vain tampereella
Vigelius katsoo, että perussuomalaisten tavoitteena on oltava voitto
Anonyymi-ap
12
97
Vastaukset
- Anonyymi
haittaakse-turvallinen suomi
- Anonyymi
Ei ollut turvallista Pirkkalan koulussa eilen kun persut ovat hallituksessa..
- Anonyymi
Perussuomalaisten linja on juurikin se asia, mikä on pudottanut heidän kannatuksensa.
- Anonyymi
Persujen linja vetää alaviistoon.
- Anonyymi
Usko on, mutta mitä muutakaan voi.
Laiva uppoaa jo.- Anonyymi
Pelastusveneetkin on myyty.
- Anonyymi
kyllä se kone käynnistyy
- Anonyymi
Muuttoauton.
Kohti kotimaata,tykinruoaksi.
- Anonyymi
Mitä vanhal densol on muuta saavutettavana kun voitto muita kusettamalla
- Anonyymi
Ei niillä muita keinoja ole.
- Anonyymi
Onn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358