Tehään musta täysin alaston ja ajellaan mun hiukset seksin ohella. Mies nai reisussa toisia naisia ja kotiin palatessa sitä odottais "rangaistuksena" toisen naima ja kalju vaimo.
Ajelisitko hiukseni ja naisit minua salaa mieheltäni?
11
321
Vastaukset
- Anonyymi
Mielellään voisi naida toisen vaimoa.
- Anonyymi
Olisin alasti polvillani peilin edessä, sä alkaisit lyhentää mun hiuksia saksilla. Pian mun vyötäröpituset hiukset paljastais jo rinnat ja kiihotuksesta kovettuneet nännit. Hyväilisit mun nännejä irti leikatuilla hiussuortuvilla.
Olisit jo ihan kovana ja mä kiusotellen hyväilisin kielelläni sun kullia, kunnes ottaisin sen ahnaasti kokonaa suuhuni. Siirryttäis sohvalle, sä istuisit ja mä olisin polvillani sun jalkojen välissä. Hieroisin sun kullia mun rintojen välissä, samalla imien sua. Sä välillä keskeyttäisit mut saksiakseks mun hiuksia lyhyemmäks, tehden musta kokoajan alastomamman.- Anonyymi
Kiinnostaa mistä päin olet.
- Anonyymi
Mä siirtyisin sun sylii ja sä työntyisit syvälle mun sisään. Imisit mun kovia nännejä mun ratsastaessa sun kalulla.
Siirtyisin takas lattialle ja imisin sua, kunnes laukeaisit mun rinnoille. Nuolisin sun kalun puhtaaks.
Siirryttäis takas peilin eteen, missä jatkaisit mun hiusten leikkausta. Mä hyväilisin sua taas kovaks. Mun putoavat hiukset liimautuis mällisille rinnoille. Pian mulla olis enää lyhyt korvat peittävä
polkka. Sä ottaisit mut takaa peiliä vasten ja ihailisit mun paljasta kaulaa ja niskaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä siirtyisin sun sylii ja sä työntyisit syvälle mun sisään. Imisit mun kovia nännejä mun ratsastaessa sun kalulla.
Siirtyisin takas lattialle ja imisin sua, kunnes laukeaisit mun rinnoille. Nuolisin sun kalun puhtaaks.
Siirryttäis takas peilin eteen, missä jatkaisit mun hiusten leikkausta. Mä hyväilisin sua taas kovaks. Mun putoavat hiukset liimautuis mällisille rinnoille. Pian mulla olis enää lyhyt korvat peittävä
polkka. Sä ottaisit mut takaa peiliä vasten ja ihailisit mun paljasta kaulaa ja niskaa.Kyllä onnistuu milloin tavataan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
polkka. Sä ottaisit mut takaa peiliä vasten ja ihailisit mun paljasta kaulaa ja niskaa.Kuiskaat mun korvaa haluunko lisää ja mä voihkasen jotain hyväksymisen tapaista. Haet hiustenleikkuukoneen ja laitat mut taas polvilleni lattialle. Käynnistät koneen ja alat hitaasti ajella mun hiuksia. Mä hieron sua ja nään peilistä kuinka mun hiukset tippuu mun alastomalle vartalolle ja siitä lattialle.
Mulla on enää sentin sänki, minkä viimeistelet millisiiliksi mun imiessä sua. Lopulta runkkaat ittes ja laukeat mun ajetulle päälle ja naamalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuiskaat mun korvaa haluunko lisää ja mä voihkasen jotain hyväksymisen tapaista. Haet hiustenleikkuukoneen ja laitat mut taas polvilleni lattialle. Käynnistät koneen ja alat hitaasti ajella mun hiuksia. Mä hieron sua ja nään peilistä kuinka mun hiukset tippuu mun alastomalle vartalolle ja siitä lattialle.
Mulla on enää sentin sänki, minkä viimeistelet millisiiliksi mun imiessä sua. Lopulta runkkaat ittes ja laukeat mun ajetulle päälle ja naamalle.Mennään yhdessä suihkuun. Hyväilet mun sänkeä ja sanot mua kauniiks. Suutelet mun kaulaa ja rintoja. Näät mut seksikkäänä ja alastomana, et pelkästään kaljuna. Haluut tehdä musta vieläki alastomamman.
Siirrytään sängylle ja hyväilet mun märkää pillua. Siirryt hitaasti alemmas suudellen mun rintoja ja vartaloa. Levität mun jalat, hierot muhun partavaahtoa ja alat varovasti sheivata mua. Sun sormi varovasti uppoaa mun sisää. Nuolet ja sormetat mun sileetä pillua, kunnes tuun.
Kysyt voitko viimeistellä mun kaljun sheivaamalla. Epäröin hetken. Tumma sänki sentään näyttää hyvältä, kun taas täysin ajeltu kiiltokalju. Annan kuitenkin kiimoissani luvan, äkkiähän se takaisin sängeksi kasvaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mennään yhdessä suihkuun. Hyväilet mun sänkeä ja sanot mua kauniiks. Suutelet mun kaulaa ja rintoja. Näät mut seksikkäänä ja alastomana, et pelkästään kaljuna. Haluut tehdä musta vieläki alastomamman.
Siirrytään sängylle ja hyväilet mun märkää pillua. Siirryt hitaasti alemmas suudellen mun rintoja ja vartaloa. Levität mun jalat, hierot muhun partavaahtoa ja alat varovasti sheivata mua. Sun sormi varovasti uppoaa mun sisää. Nuolet ja sormetat mun sileetä pillua, kunnes tuun.
Kysyt voitko viimeistellä mun kaljun sheivaamalla. Epäröin hetken. Tumma sänki sentään näyttää hyvältä, kun taas täysin ajeltu kiiltokalju. Annan kuitenkin kiimoissani luvan, äkkiähän se takaisin sängeksi kasvaa.Polvistun imemään sua.
Otan ahnaasti suihin, kunnes vetäydyt ja lasket spermat mun päälaelle. Voitelet mun pään sun spermalla ja sheivaat mut täysin paljaaks.
Jäät yöks ja naidaa enemmän ku nukutaa. Ennen sun lähtöä otat mut vielä rajusti ja tuut mun sisää.
Miehen kotiutuessa sitä on toisen naima, täysin alaston vaimo vastassa.
- Anonyymi
Leikkasin mieluummin hiustenleikkuukoneella, lopussa siistin sinulle millin sängen. Muutenkin ihokarvat pois koneella. Pimpin karvoitus pois gilletten höylällä. Koko vartalo sillä sileäksi. Jää vain kulmakarvat ja silmäripset.
- Anonyymi
Sopisi oikein hyvin
M43 - AnonyymiUUSI
Kyllä se järjestyy.Saat kunnon kyytiä.Ilmottele itsestäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132