Pelkkä ulkonäkö ja yhteensopivuus ei riitä, jos persoonat, ajattelu ja äly ei mätchää. Korkeaälyiset ja korkeat standardit omistavat ihmiset siis jäävät usein yksin, koska he eivät tyydy vähään tai tyydy vaan siihen että on jotain, vaan haluavat kokea sen emotionaalisen yhteenkuuluvuuden syvällä tasolla. Tavallinen pulliainen ei edes ole kiinnostunut tuollaisesta. Minä ainakin haluan olla naisen kanssa, joka ymmärtää minua ja jota minä pystyn ymmärtämään, jonka kanssa olemme yhteensopivia, joka on ulkoisesti minusta viehättävä ja viehättää persoonaltaan ja luonteeltansa, kaivattuni on kaikkea tätä ja paljon muuta. :)
Korkea älykkyys ja tunnetason äly luo yksinäisyyttä lampaiden deittimaailmassa
7
170
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Pystyn samaistumaan tähän.
- AnonyymiUUSI
Pystyn myös samaistumaan tähän. Nykyään tai varmaan aika kauankin on ollut parisuhdemarkkinat, jotka perustuvat kaupankäyntiin, kuten tulotasoon ja titteleihin, eivätkä rakkauteen. Rakkaus ei tunne rajoja.
- AnonyymiUUSI
Onko se niinkään älystä kiinni. Samaistun tekstiin myös mutta en alenna ihmisiä. Elämä on opettanut että rakkaus on harvinaista koska niin monen asian pitäisi osua kohdalleen. Sen lisäksi vain Yksi kosketus on avannut uuden maailman minulle. Jotenkin tuntui että näin hänestä läpi. Kirjaimellisesti läpi. Vaikenen siitä tietysti niinkuin kuuluu tehdä.
- AnonyymiUUSI
niin ja tämä oli mieheltä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
niin ja tämä oli mieheltä
Itse en ymmärrä miksi kuuluu vaieta.
- läpinäkyvä nainen - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itse en ymmärrä miksi kuuluu vaieta.
- läpinäkyvä nainenSe ei ollut sitä perinteistä läpi näkemistä missä on negatiivinen kaiku. Kun ihminen kääntää katseensa sisimpäänsä ja tutkii tunteitaan, niin voi olla varma ettei kukaan muu pääse sinne tai jaa sinun kokemusta. Ei edes oma puoliso. Se on täysin omaa.
Kun jaoin kosketuksen niin tunsin, näin ja katsoin häntä kuin olisin tutkinut omaa sisintäni, se vain oli hänen. Ja siinä hetkessä ymmärsin että minä rakastan tätä ihmistä. Ymmärsin sen jo kosketusta ennen mutta tämä oli jotain ihan uutta tasoa mitä ei pieni ihminen oikein osaa edes ymmärtää. Tiedän vain että kaipaan häntä kovasti. Uskon myös että en tunne häntä ulkoisesti ihmisenä, persoonana. Havaintoja vain mitä ehtii tehdä kahden tapaamisen aikana kun on hieman aikaa käytettävissä.
- AnonyymiUUSI
Dunning-Kruger on yleensä niissä itsensä "älykkäiksi" julistavissa tyypeissä todella vahvoilla. Siksi ovat usein käytännössä aika luotaantyöntäviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803