Kaivattusi elämäntyyliä
Pystyisitkö elämään
17
299
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Miksi pitäisi?
- AnonyymiUUSI
Ja riippuu paljon elämäntyylistä.
- AnonyymiUUSI
Jos olisit yhdessä hänen kanssaan niin luultavasti elämäntyyli olisi samansuuntaista
- AnonyymiUUSI
en todellakaan
- AnonyymiUUSI
Sen uskon
- AnonyymiUUSI
En tiedä
- AnonyymiUUSI
Luulisin, että onnistuisi.
- AnonyymiUUSI
Noo.. jos se on työtön. Nukkuu päivät ja valvoo yöt niin en pystyisi
- AnonyymiUUSI
Eikö se olisi yhteinen elämäntyyli? 🙄 ja uskon että eipä meillä siinä eroavaisuuksia ihan kauhean paljon olisi..
- AnonyymiUUSI
Mutta jos pystyisi sopeutumaan toisen elämäntyyliin.
- AnonyymiUUSI
On yritetty. Haluan nukkua yöni. Ei koskaan enää narsistia. Kun yritin opiskella hän tahallaan meuhkasi ja metelöi. Kun yritin nukkua hän paiskoi kaikkea tuli ja laittoi valit makkariin. Hän katsoo nyt elokuvaa. Hän lukee nyt kirjaa.
- AnonyymiUUSI
Mikä vaivaa? Miksi edelleen näin?
- AnonyymiUUSI
Varmaan pystyisin. Mut en halua. Oma elämän tyylini sopii minulle.
- AnonyymiUUSI
Luulen näin, olemme joustavia, aikuisia ihmisiä joiden on helppo tarttua hetkeen tai odottaa joskus malttamattomanakin.
- AnonyymiUUSI
Tietoa elämäntyylistä, mutta useihan ne muuttuu jos tapaa jonkun, kaikki on soviteltavissa.
- AnonyymiUUSI
Juuri näin.
- AnonyymiUUSI
Joo, haluisin nähdä kaiken mitä hän tekee, miten ja miten ne aivot oikein toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823