Never Ever.... 🤧🤧🤧
Ikävää, ku ei pääse ikinä kesäkuntoon
48
355
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Älä syö liikaa🍟🍔🍟🍔🍟🍔🍟🍔🍫🍫🍫🥤🥤🥤.
- AnonyymiUUSI
Pääsee helposti ulkotöitä ja uskoa Kristukseen
- AnonyymiUUSI
En mä pääse..... 🐷
- AnonyymiUUSI
Ostan mäkkisafkat sikku meen rannalle
- AnonyymiUUSI
Nii... Omalla pihalla 24/7😆😆😆🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
no se on ku ei kato jalat toimi enää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja ainoo mikä potkii on percereikä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
no se on ku ei kato jalat toimi enää
Sitä se ylipaino tekee. 😔
- AnonyymiUUSI
🏃🏃🏃🏃🏃🏃🚴🚴🚴🚴🚴🚴🚴⛹️⛹️⛹️⛹️Vinkki vitonen... 🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
🐷🐷🐷🐷🐷🐷🤢🤢🤢🤮
- AnonyymiUUSI
Mitä väliä? Henkinen hyvinvointi ois sulle tärkeämpää. 🫶
- AnonyymiUUSI
kukaan joka on vainoamisen ja kiusaamisen kohde ei voi henkisesti hyvin! ihmiset voisivat käyttäytyä!
- AnonyymiUUSI
Jeps:). Ihana mies:”)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin siis ja nämä oli tosiaankin sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti. Surullista kun ihmiset voi noin huonosti. 🫶 Ikävää mut aina voi muuttaa asennettaan. Tai sitten se muutetaan jonkun muun toimesta. Ja sitten ei enää kuulu pihaustakaan ikinä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti. Surullista kun ihmiset voi noin huonosti. 🫶 Ikävää mut aina voi muuttaa asennettaan. Tai sitten se muutetaan jonkun muun toimesta. Ja sitten ei enää kuulu pihaustakaan ikinä.
Kyllä vainoajat ja raiskarit on pohjasakkaa mun puolesta heille vois käydä juurikin niin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vainoajat ja raiskarit on pohjasakkaa mun puolesta heille vois käydä juurikin niin.
Juu vähintään linnaan jonkun raiskattavaksi. Oikeus ja kohtuus 🫶
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu vähintään linnaan jonkun raiskattavaksi. Oikeus ja kohtuus 🫶
Yolo, aloittaja ja palstasetä
- AnonyymiUUSI
ikävää jos oli pilaa nyt se on totta, ja perintä käynnissä. loppuu kun rahat näkyy tilillä ja jätätte rauhaan kaikessa ja otatte turpaan. itse päätätte kestin, pari kertaa vetävät ainakin kaikkia, jotta tiedätte mitä on 😂 matkivat teidön tyyliä, ja olen vain yksi, eikä anneta edes yhtä psljkn koska ette kestä yhtä kauan mutta kaikki peritään takaisin ja kohtaatte oikean pelon ja tunteen kun teidät yritetään vaikka Tappaa, ja koette joukko ainoa, ylivoimaa ja alistamista. ette oikein voi tehdä mitään, kukaan ei voi. voitte vain kärsiä ja, maksaa, itse määräätte keston. ps. ollaan marianneja, ota siis se porukka mukaan, Päiviä... Harria... Jenniä ja muita 😂 Henna ja moni muu oli täysin syytä ja odottavat anteeksipyynnön lisäksi rahaa, oikeutta ja vapautta teistä. pps. ei kiinnosta ritarit, puput, viikingit, Laurin porukka, pwc.... Ei Mirkat.... ja ei murhata. vasn myyntiin vaan eteen päin ja tilattiin vapaus teistä ja viedyt jutut takaisin ja oma elämä 😘🤫😂
- AnonyymiUUSI
ja luulen historia näyttää tehdä laillisesti, ja toimitaan vaan teidän tyylillä. erona ootte syyllisiä ja matkitaan teidln tyyliä, eri tyypit tekee siis 😂 ja saavat siitä rahaa, jaetaan 😂😂😂😂😂😂🤫😘🙂
- AnonyymiUUSI
jos kasinsyöminen lihottaa kuin joku dinorausur Brontosaurus
- AnonyymiUUSI
ei politiikkaa, vaan henkilökohtaista ja haasteisiin tarvitaan väkeä ps. kohta kuulu karjuntaa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🫣😂😂😂🫣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂mautonta ei laitonta 😂😂😂😂😂😂ja laita se Outi karjumaan toimistolla ja Heidi varsinkin 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ja, muu moni. Ritarit karjuu pian ja yhtä kovaa ettei viikkoon ääni lähde 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ja Hakkaavat sen hengen tyylisesti Jenniä ja Anniinaa ym. tämäkin on tilattu juttu 😂
- AnonyymiUUSI
ja muistavat meidän Petrovskovin väkeä, hekään ei tykkää teistä 😂 odotellaan vielä nimeä, kuka maksoi, voidaan se hakatakin irti teidl tyylillä 😂😘
- AnonyymiUUSI
kohta pitää Käärijänkin porukka tuosta kiinni kun karjunta lähtee 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
joko mussukat heittelee viinilaseja seinään 😂 ja, hakkaavat sitä Saria ja Maria, perivät rahaa ja kostavat juttuja 😂käy kiusaamassa Jouko ja Tarua ja Johannaa, myös. Kaikille, ja päätekijöille erityisesti 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Remember focus and longevita 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂kaikki mitä..... 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
ja hakkaa kunnolla tämä sakki Jotka näitä vuoden sisällä hakkauksia on tehnyt, eri paikasta ostettu. kunnolla turpaan ja, rahan estäjiö vedä niin niin turpaan että tietävät tehneensä, venäläiset hakkaa osaa ja perii rahat.
- AnonyymiUUSI
Olet saanut siis nekkuun myös viimeisen vuoden aikana, palstaäijä? Ylläri
- AnonyymiUUSI
työhakkajilöe ostettu turpaan ja muille viejille myös. vittu että hakkaavat pian 😂😘
- AnonyymiUUSI
Onko ihan alihankintana gubbe, kuten joillain esim naisten kiusaaminen? Sattuuko?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko ihan alihankintana gubbe, kuten joillain esim naisten kiusaaminen? Sattuuko?
Mutta katotaa nää toristeet vielä önnönöö
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta katotaa nää toristeet vielä önnönöö
Tai sitte sinäkin pillipiipari x voit mennä mietiskelemään sinne minne aurinko ei paistele.
- AnonyymiUUSI
Jos on ympäri vuoden ns.rantakunnossa niin silloin ei tarvitse😜keskellä talveakin voi mennä rannalla vaikka siellä ketään edes oo
- AnonyymiUUSI
Tämä olis tavoitteena 🥰
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä olis tavoitteena 🥰
No miksei uuma mieli kaikki mintissä ompi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No miksei uuma mieli kaikki mintissä ompi
Ai saakeli, ja kuis sul
- AnonyymiUUSI
Ei niin. Just kävelymatolla 40 min. 5034 askelta, 175 kcal ja tilasin heseaterian.
- AnonyymiUUSI
balanssi:).
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ei lähelläkään, mutta kohta jatkuu :)
Tulos on kuitenkin parempi kuin aiemmin ja se on pääasia. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sopis varmaa sullekin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sopis varmaa sullekin
13000 askelta tänään elikä älä mussuta
- AnonyymiUUSI
Just kävi jäätelöauto ja ostin kevätsekoituksen. Nami nami
- AnonyymiUUSI
En o koskaan edes yrittän koittan pitää sen yhden ja saman kunnon ympäri vuoden ja vatsan ympärys taas on aina ollu mulla riippuvainen siitä kuinks syön ainakin sen jälkeen kun itseni ekan kerran sain yhdeksänkymmentä kiloiseksi
- AnonyymiUUSI
Jotkut miehet tykkää kun naisella on mistä ottaa kii
- AnonyymiUUSI
Mä teen ihan itseäni varten. Haluan siihen kuosiin, jossa joskus olin.
- AnonyymiUUSI
Ei kukaan pidä 🐷!!! 🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Kyllä miehen pitää jaksaa työstää huonosti menee jos siihen ei pysty
- AnonyymiUUSI
🏥Novan rappuja ku dallaa... Nii eiköhän ne kilot karise. 😆😆😆😆
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881547
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla111425- 971367
- 691240
- 1151129
- 861053
- 69951
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256938Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18905- 34866