Ihana tuntea tällaista rakkautta elämässä ❤️ se on ollut ainutlaatuista
Musta on silti ollut
30
488
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
..niin en tiedä koenko vastaavaa enää ikinä, mutta olen kiitollinen edes tästä.
- AnonyymiUUSI
❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Vaikeita asioita💔
- AnonyymiUUSI
Samoin rakas❤️🔥
- AnonyymiUUSI
Olet myös ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet myös ❤️
❤️
❤️ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
❤️
❤️On ikävä
- AnonyymiUUSI
niin tuo minun peliauunnielma-juttu niin voi yrittää osua sydämiin tai sitten jos osut johonkin duke nukem-ju8ttuun niin räjähtäää
- AnonyymiUUSI
😂
🤣
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
Ihana ja tuttu kappale🩷tallensin
- AnonyymiUUSI
Onhan se, tuntuu että osuma on erittäin painava vaikka sen antaa sileäposkinen neiti.
https://www.youtube.com/watch?v=Wwc1xPNTc9Y- AnonyymiUUSI
No tää ei oikeen ollu mun makuun 🩷en tallentanu
- AnonyymiUUSI
Taisin turhaan rakastua, mutta eihän sillä ollut sulle mitään merkitystä. Ei edes sillä että tällä hetkellä mun sydän on pirstaleina. Itsetunto nollassa. Luotto mennyt miehiin ja koko rakkauteen. Usko koetuksella. Shit things happen. Mut elämäni jatkuu. Enkä mä vihaa sua. Mä en ollu sun rakkauden arvoinen vaan. Take care and all the best! Goodbye
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
Todellakin kielletyt. Hyvä oli🩷 tallensin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Arka on mieleni mun. 💔
Hyvää kesää.
N sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko, miksi kielletyt?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko, miksi kielletyt?
Meillä on salasuhde
- AnonyymiUUSI
Ihana on hän. Paljon ns parempi ihminen kun minä.
🐨 - AnonyymiUUSI
olen kiitollinen heille, jotka eläessään minua rakastivat ja tässä ja entisissä elämissä. Jotain erikoista, hyvää karmeudessaan oli tuntea ja muistaa asioita. Olen siitä kiitollinen, myös eräästä lyhyestä tuntemisesta erään toisen kanssa. Upeita miehiä, vaikea löytää samanlaisia, eikä pitäisi etsiä. Silloin kai on päässyt yli entisistä ja valmis uuteen suhteeseen kun antaa ihmisille mahdollisuuden tulla elämäänsä omana itsenä. eikä vertaa muihin. silloin suhde on omanlaisensa. Ja kolmas henkilö, sitä en tiedä onko elossa vai kuollut, kerrottu kaikenlaista. Jotain erikoista oli meidän suhteessa, vaikka emme toisistamme tienneet tai minä en. Jos elossa on hän, varmaan niitä harvoja joiden kanssa olisi mukava syödä illallists, ravintolassa ja juoda viiniä. Mukavaa työporukka, kukaan ei varmaan tiedä kehen luottaa, joten itse mietin vaan heitä työrooöeissa ja kivoins persoonina, niin se on mukavinta itselle. En sitten tiedä onko näin.
- AnonyymiUUSI
tai sitten päässyt yli pitkästä tämän elämän oikeasta suhteesta kun ei ala etsimään uudesta henkilöstä aikaisemman suhteen virheitä ja ennakoi niitä 🙂
- AnonyymiUUSI
ja hyväksyä sen että on vain ehkä yksi suhde jossa muutetaan heti yhteen tehdään lapsia, mennään naimisiin ja jaetaan rahat ja ajat 🙂 Että suhteet ovat erilaisia 20 v ja 40 v ja 60 v ja 80 v.... jne. jos henkilöt vaihtuu. Joten tämä sinkku6s ja yksinolo ja asioiden järjestely ja tasapaino hakeminen on tehnyt hyvää, mutta se on tarpeeksi haasteellista ilman mitään extrajuttuja. mutta ehkä nyt olen sitten superoppinut, henkisesti kehittynyt ja hyvä ihminen 🙂😘
- AnonyymiUUSI
Ainutlaatuisen kivulias kokemus tämä on ollut. Nyt laitan itseni kuntoon. ❤️🩹
- AnonyymiUUSI
Joo sama. Hänelle huomattavasti helpompi.
- AnonyymiUUSI
Minusta tämä ei ollut ihanaa. En halua enää ikinä rakastua yksipuolisesti. Vttu, että koskee.
- AnonyymiUUSI
Mulla sama ahdistava tilanne päällä. Kävin äsken ihanan ystävän kanssa tunnin lenkillä ja yritän pitää itse kiireisinä että ei aikaa pyörittää niitä samoja ajatuksia tai olla jumissa. Toivon että myös siinä saat huolihyrrän pysäytettyä. Ja pyri ottamaan elämästä haltuun niitä asioita joihin pystyt vaikuttamaan. Muista huolehtia nukkumisesta, syömisestä.ja vältä alkoholia. Huumori hyvät ystävät ja harrastukset ne tuovat mieli hyvää. Toivon että pääset puhumaan, kirjoittamaan tai vaikka tanssimaan pahaa oloa pois. Älä myöskään patoa tai jätä käsittelemättä niitä tunteitas. Kyllä sinä selviät. Luota itseesi ja kykyyn selvitä vaikka se kieltämättä tuntuu välillä että just tämä asia on se mistä en selviä. Myös rehellinen ja aito puhuminen Jumalan kanssa voi auttaa. Tsempit sinulle ja muista olet arvokas, tärkeä ja rakastettava ihminen. 💫🙏😘🩷
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulla sama ahdistava tilanne päällä. Kävin äsken ihanan ystävän kanssa tunnin lenkillä ja yritän pitää itse kiireisinä että ei aikaa pyörittää niitä samoja ajatuksia tai olla jumissa. Toivon että myös siinä saat huolihyrrän pysäytettyä. Ja pyri ottamaan elämästä haltuun niitä asioita joihin pystyt vaikuttamaan. Muista huolehtia nukkumisesta, syömisestä.ja vältä alkoholia. Huumori hyvät ystävät ja harrastukset ne tuovat mieli hyvää. Toivon että pääset puhumaan, kirjoittamaan tai vaikka tanssimaan pahaa oloa pois. Älä myöskään patoa tai jätä käsittelemättä niitä tunteitas. Kyllä sinä selviät. Luota itseesi ja kykyyn selvitä vaikka se kieltämättä tuntuu välillä että just tämä asia on se mistä en selviä. Myös rehellinen ja aito puhuminen Jumalan kanssa voi auttaa. Tsempit sinulle ja muista olet arvokas, tärkeä ja rakastettava ihminen. 💫🙏😘🩷
Kiitos sinulle. 🫂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinulle myös tsemppiä! 🙂
- AnonyymiUUSI
Olisit voinut puhua kuitenkin rakkauden kohteen kanssa. Olisi pelkkää hyvää aiheuttanut, olisi sitten edennyt tai ei. Voimia!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803