Musta on silti ollut

Anonyymi-ap

Ihana tuntea tällaista rakkautta elämässä ❤️ se on ollut ainutlaatuista

30

488

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

..niin en tiedä koenko vastaavaa enää ikinä, mutta olen kiitollinen edes tästä.

• Anonyymi
        UUSI

❤️❤️

• Anonyymi
      UUSI

Vaikeita asioita💔

• Anonyymi
      UUSI

Samoin rakas❤️🔥

• Anonyymi
        UUSI

Olet myös ❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet myös ❤️

❤️
        ❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

❤️
        ❤️

On ikävä

• Anonyymi
      UUSI

niin tuo minun peliauunnielma-juttu niin voi yrittää osua sydämiin tai sitten jos osut johonkin duke nukem-ju8ttuun niin räjähtäää

• Anonyymi
        UUSI

😂
        🤣

• Anonyymi
        UUSI

Ihana ja tuttu kappale🩷tallensin

• Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

No tää ei oikeen ollu mun makuun 🩷en tallentanu

• Anonyymi
      UUSI

Taisin turhaan rakastua, mutta eihän sillä ollut sulle mitään merkitystä. Ei edes sillä että tällä hetkellä mun sydän on pirstaleina. Itsetunto nollassa. Luotto mennyt miehiin ja koko rakkauteen. Usko koetuksella. Shit things happen. Mut elämäni jatkuu. Enkä mä vihaa sua. Mä en ollu sun rakkauden arvoinen vaan. Take care and all the best! Goodbye

• Anonyymi
        UUSI

Todellakin kielletyt. Hyvä oli🩷 tallensin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Arka on mieleni mun. 💔
        Hyvää kesää.
        N sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrotko, miksi kielletyt?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrotko, miksi kielletyt?

Meillä on salasuhde

• Anonyymi
      UUSI

Ihana on hän. Paljon ns parempi ihminen kun minä.

🐨

• Anonyymi
      UUSI

olen kiitollinen heille, jotka eläessään minua rakastivat ja tässä ja entisissä elämissä. Jotain erikoista, hyvää karmeudessaan oli tuntea ja muistaa asioita. Olen siitä kiitollinen, myös eräästä lyhyestä tuntemisesta erään toisen kanssa. Upeita miehiä, vaikea löytää samanlaisia, eikä pitäisi etsiä. Silloin kai on päässyt yli entisistä ja valmis uuteen suhteeseen kun antaa ihmisille mahdollisuuden tulla elämäänsä omana itsenä. eikä vertaa muihin. silloin suhde on omanlaisensa. Ja kolmas henkilö, sitä en tiedä onko elossa vai kuollut, kerrottu kaikenlaista. Jotain erikoista oli meidän suhteessa, vaikka emme toisistamme tienneet tai minä en. Jos elossa on hän, varmaan niitä harvoja joiden kanssa olisi mukava syödä illallists, ravintolassa ja juoda viiniä. Mukavaa työporukka, kukaan ei varmaan tiedä kehen luottaa, joten itse mietin vaan heitä työrooöeissa ja kivoins persoonina, niin se on mukavinta itselle. En sitten tiedä onko näin.

• Anonyymi
      UUSI

tai sitten päässyt yli pitkästä tämän elämän oikeasta suhteesta kun ei ala etsimään uudesta henkilöstä aikaisemman suhteen virheitä ja ennakoi niitä 🙂

• Anonyymi
      UUSI

ja hyväksyä sen että on vain ehkä yksi suhde jossa muutetaan heti yhteen tehdään lapsia, mennään naimisiin ja jaetaan rahat ja ajat 🙂 Että suhteet ovat erilaisia 20 v ja 40 v ja 60 v ja 80 v.... jne. jos henkilöt vaihtuu. Joten tämä sinkku6s ja yksinolo ja asioiden järjestely ja tasapaino hakeminen on tehnyt hyvää, mutta se on tarpeeksi haasteellista ilman mitään extrajuttuja. mutta ehkä nyt olen sitten superoppinut, henkisesti kehittynyt ja hyvä ihminen 🙂😘

• Anonyymi
      UUSI

Ainutlaatuisen kivulias kokemus tämä on ollut. Nyt laitan itseni kuntoon. ❤️‍🩹

• Anonyymi
        UUSI

Joo sama. Hänelle huomattavasti helpompi.

• Anonyymi
      UUSI

Minusta tämä ei ollut ihanaa. En halua enää ikinä rakastua yksipuolisesti. Vttu, että koskee.

• Anonyymi
        UUSI

Mulla sama ahdistava tilanne päällä. Kävin äsken ihanan ystävän kanssa tunnin lenkillä ja yritän pitää itse kiireisinä että ei aikaa pyörittää niitä samoja ajatuksia tai olla jumissa. Toivon että myös siinä saat huolihyrrän pysäytettyä. Ja pyri ottamaan elämästä haltuun niitä asioita joihin pystyt vaikuttamaan. Muista huolehtia nukkumisesta, syömisestä.ja vältä alkoholia. Huumori hyvät ystävät ja harrastukset ne tuovat mieli hyvää. Toivon että pääset puhumaan, kirjoittamaan tai vaikka tanssimaan pahaa oloa pois. Älä myöskään patoa tai jätä käsittelemättä niitä tunteitas. Kyllä sinä selviät. Luota itseesi ja kykyyn selvitä vaikka se kieltämättä tuntuu välillä että just tämä asia on se mistä en selviä. Myös rehellinen ja aito puhuminen Jumalan kanssa voi auttaa. Tsempit sinulle ja muista olet arvokas, tärkeä ja rakastettava ihminen. 💫🙏😘🩷

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla sama ahdistava tilanne päällä. Kävin äsken ihanan ystävän kanssa tunnin lenkillä ja yritän pitää itse kiireisinä että ei aikaa pyörittää niitä samoja ajatuksia tai olla jumissa. Toivon että myös siinä saat huolihyrrän pysäytettyä. Ja pyri ottamaan elämästä haltuun niitä asioita joihin pystyt vaikuttamaan. Muista huolehtia nukkumisesta, syömisestä.ja vältä alkoholia. Huumori hyvät ystävät ja harrastukset ne tuovat mieli hyvää. Toivon että pääset puhumaan, kirjoittamaan tai vaikka tanssimaan pahaa oloa pois. Älä myöskään patoa tai jätä käsittelemättä niitä tunteitas. Kyllä sinä selviät. Luota itseesi ja kykyyn selvitä vaikka se kieltämättä tuntuu välillä että just tämä asia on se mistä en selviä. Myös rehellinen ja aito puhuminen Jumalan kanssa voi auttaa. Tsempit sinulle ja muista olet arvokas, tärkeä ja rakastettava ihminen. 💫🙏😘🩷

Kiitos sinulle. 🫂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinulle myös tsemppiä! 🙂

• Anonyymi
      UUSI

Olisit voinut puhua kuitenkin rakkauden kohteen kanssa. Olisi pelkkää hyvää aiheuttanut, olisi sitten edennyt tai ei. Voimia!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1507
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      74
      965
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      803
    Aihe