En voi ottaa yhteyttä, kun minulla ei ole yhteystietoja. Toivoisin, että ottaisit yhteyttä minuun päin, mutta viime tapaamisesta on kulunut aikaa jo niin paljon, että taitaa olla turha toivo. Minun olisi pitänyt rohkeammin ilmaista olevani kiinnostunut, mutta en silloin vielä uskaltanut. Enkä silloin viimeisenä kertana tiennyt, että se jääkin viimeiseksi tapaamiseksi.
Nyt olen tavannut toisen miehen, joka on ilmaissut olevansa kiinnostunut. Hänkin on todella komea, mukava ja kaikin puolin hieno ihminen. Suorastaan täydellinen minulle.
Mutta en halua häntä enkä ketään muutakaan. Haluaisin vain sinut.
Ei kuitenkaan ole mitään järkeä kieltäytyä, koska en nähtävästi koskaan saa sinua.
Jos minulla olisi sinun puhelinnumero, laittaisin viestin, jossa pyytäisin tapaamista. Ja heti kun tapaisin sinut, halaisin ja suutelisin sinua sanomatta sanaakaan. Niin varma olen sinusta ja meistä.
Mutta nyt on vain tämä riutuva ikävä.
Ottaisitpa yhteyttä
15
404
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En halua sinua. Jatka elämääsi uuden miehesi kanssa. Hyvää loppuelämää sinulle.
- AnonyymiUUSI
Tottakai otat hänet, täydellisen, koska minä en olisi sinnepäinkään. Ehkä ainoastaan hauska. Eikä se riittä muuhun kun hetkelliseen viihdyttämiseen.Ennen pitkää sä kyllästyisit.
Haluan sulle hyvää ja timanttisen suhteen mis ei intohimoa ja läheisyyttä puutu. Anna palaa!- AnonyymiUUSI
Et ymmärtänyt aloitusta.
Mies, jota kaipaan, on täydellinen. Sen lisäksi, että hän on ns. paperilla täydellinen, hän olisi täydellinen vastinpari minulle. Intohimoa ja läheisyyttä ei varmasti puuttuisi. Mutta maailmassa on paljon muitakin paperilla täydellisiä ihmisiä, ja sellaisia, jotka olisivat järjellä ajateltuna hyviä matcheja minulle. Mutta heidän kanssa minulla ei ole samanlaista kemiaa ja tunteita.
En usko, että kaipaamani mies on palstalla. Olen joskus kirjoittanut viestin, joka sisälsi niin hyvän tunnisteen tapahtumasta, joka välillämme sattui, että hän varmasti olisi tarttunut siihen täkyyn, jos olisi täällä.
Kunhan puran täällä tuntojani.
ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et ymmärtänyt aloitusta.
Mies, jota kaipaan, on täydellinen. Sen lisäksi, että hän on ns. paperilla täydellinen, hän olisi täydellinen vastinpari minulle. Intohimoa ja läheisyyttä ei varmasti puuttuisi. Mutta maailmassa on paljon muitakin paperilla täydellisiä ihmisiä, ja sellaisia, jotka olisivat järjellä ajateltuna hyviä matcheja minulle. Mutta heidän kanssa minulla ei ole samanlaista kemiaa ja tunteita.
En usko, että kaipaamani mies on palstalla. Olen joskus kirjoittanut viestin, joka sisälsi niin hyvän tunnisteen tapahtumasta, joka välillämme sattui, että hän varmasti olisi tarttunut siihen täkyyn, jos olisi täällä.
apTäällä kukaan tartu mihinkään täkyihin vaikka tunnistaisi. Irl ne asiat hoidetaan. Jos hoidetaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et ymmärtänyt aloitusta.
apKerrotko sen tunnisteen uudestaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko sen tunnisteen uudestaan?
En muista, miten sen viimeksi kirjoitin, mutta hän on kerran painautunut rintaani vasten eikä kyse ollut seksistä eikä halauksesta. Taisin laittaa alkukirjaimen ja muutakin viimeksi, mutta en enää viitsi, kun ei sillä ole mitään merkitystä. Tuon yhden vihjeen pitäisi sulkea suurin osa muista ulkopuolelle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kukaan tartu mihinkään täkyihin vaikka tunnistaisi. Irl ne asiat hoidetaan. Jos hoidetaan.
Näinhän se on, että irl hoidetaan asiat, mutta ei siis tullut siihen aloitukseen sellaista kommenttia, joka olisi voinut olla häneltä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En muista, miten sen viimeksi kirjoitin, mutta hän on kerran painautunut rintaani vasten eikä kyse ollut seksistä eikä halauksesta. Taisin laittaa alkukirjaimen ja muutakin viimeksi, mutta en enää viitsi, kun ei sillä ole mitään merkitystä. Tuon yhden vihjeen pitäisi sulkea suurin osa muista ulkopuolelle.
Yhden tapauksen muistan mut en tiedä voiko sitä sanoa painautumiseksi ...........
Mikä se kirjain oli?
- AnonyymiUUSI
Tämä on selkeä provo joltain mieheltä tai raukkamaiselta naiselta
- AnonyymiUUSI
Ei ole mikään provo. Tarkoitan täsmälleen sitä mitä kirjoitin.
En haluaisi mennä eteenpäin, mutta onhan se nyt selvää, että järjellä ajateltuna olisi hullua jäädä loppuikäksi odottamaan ihmistä, jota et koskaan tule enää tapaamaan etkä pysty ottamaan häneen yhteyttä.
Tämä aloitus tuskin oli kenellekään tällä palstalla. Kunhan puran turhautumistani.
ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mikään provo. Tarkoitan täsmälleen sitä mitä kirjoitin.
En haluaisi mennä eteenpäin, mutta onhan se nyt selvää, että järjellä ajateltuna olisi hullua jäädä loppuikäksi odottamaan ihmistä, jota et koskaan tule enää tapaamaan etkä pysty ottamaan häneen yhteyttä.
Tämä aloitus tuskin oli kenellekään tällä palstalla. Kunhan puran turhautumistani.
apJos parisuhteen haluaa, niin se on muodostettava sen kanssa, jonka sattuu saamaan.
Jos jonkun tietyn ihmisen haluaa, niin sitten voi olla yksinkin, jos häntä ei saa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos parisuhteen haluaa, niin se on muodostettava sen kanssa, jonka sattuu saamaan.
Jos jonkun tietyn ihmisen haluaa, niin sitten voi olla yksinkin, jos häntä ei saa.Tässä maailmassa olisi aika vähän parisuhteita, jos jokainen jäisi yksin aina silloin, kun ei saa juuri sitä, jota eniten haluaa.
- AnonyymiUUSI
Mikset laita mulle viestiä esim instassa? Sul on mun käyttäjä :p.
- AnonyymiUUSI
No yhy yhy yy.
- AnonyymiUUSI
Minä olen onnellinen, kun pääsen häiriköstä eroon!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813