🥰🐦🐎 niin kaikki on ihan erilaista kuin kaupungissa. Hiljaistakin on. Vain linnut metelöivät pihapuussa. Kolme kaurista juoksi pellon reunassa. Olikohan siinä emo viimekesäisine vasoineen? Kauppareissulla näin hevoshaassa kaksikerroksisen hevosen.
Maalla kun menee ulos
10
109
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Maalla voi jopa kuulla hiljaisuudenkin.
- AnonyymiUUSI
DM - Enjoy the silence: https://www.youtube.com/watch?v=gxtG2phF4aY . Stressitasot ovat paljon matalammalla ruraaliympäristössä kuin urbaaneissa oloissa. Onneksi kuulen nyt silti lintujen ääniä parvekkeeni kautta vaikka asunkin keskusta-alueella. He ovat onnekkaita keiden pihaan tulee mustarastas tai satakieli lauleskelemaan. Käen kukuntakin kuulostaa miellyttävältä. Niitä on eniten Itä-Suomessa eli ei siellä missä itse olen. - 🍄.
- AnonyymiUUSI
Se kun ihmisistä huokuu energiaa ja se on tällä hetkellä hyvin ahdistavaa.
Mua häiritsee se kun täällä menee neljän maissa kauppaan ja sinne tulee miehiä työvaatteissaan hakemaan lääkettä. Se vanhan viinan haju ei ole kiva.
- AnonyymiUUSI
lounas.ajatus kirjoitti:
Mua häiritsee se kun täällä menee neljän maissa kauppaan ja sinne tulee miehiä työvaatteissaan hakemaan lääkettä. Se vanhan viinan haju ei ole kiva.
Välillä pitää olla mukavaa ja välillä ei, tasapaino ei muuten säily.
- AnonyymiUUSI
Ihana matuvapaa maaseutu!
- AnonyymiUUSI
Eikö edes naapuri levittäny paskaa? Tai järjestäny ampuma kilpailua?
Täällä lannoitetaan pellot luomulannoitteella äitienpäivänä. Haju on niin kamala, että ikkunat pitää pitää kiinni koko päivän ja ulkona käydään vain pakosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151099
- 661068
- 71934
- 68885
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n254881Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12811- 33793