Se että perusoikeudet eivät vieläkään toimi, niin huomasin tuossa viime sairaalareissun jälkeen, että tietojani on hävinnyt.
Eli ensimmäisellä sairaalareissulla kun elämänjanoja ja muita "kuulusteluja" tehtiin, niin siellä oli sitten kirjattuna ylös niitä asioita, joita viranomaiset pelkäävät tulevan julki.
Toisella sairaalareissulla sitten ottivat yhteyttä sinne edelliseen kysyäkseen tietoja, että voidaan jatkaa siitä mihin jäätiin ja kappas kummaa, tietoja ei ollutkaan saatavilla......
Kuinkas sattuikaan näin käymään.....
Mutta ei siinä vielä kaikki, se mitä nyt tapahtuu on kaiken huippu.
Olen tässä jo viidettä kuukautta ilman sairaseläkettä joka on myönnetty vuoden alusta.......Jännä juttu.
Meillä on ihan lakisääteiset takuu eläkkeet ym. ja perusoikeudet joihin se kuuluu.
Mutta onneksi maailman kaikista maista, vain Suomen "oikeusvaltiossa" voidaan ihmisten perusoikeuksia rikkoa näin törkeästi.
Onneksi minulla on "pätevät" viranomaiset asioitani hoitamassa, kuten Orpokin sanoi kerran "meillä on maailman parhaat viranomaiset".
On hoitajia, jotka kyselevät näistä raha-asioista ja sosiaalityöntekijöitä, jotka kyselevät lääkityksistä.
Pysyvät siis "tontillaan" ja hoitavat juuri sitä asiaa joka heille ei kuulu eikä ole heidän työnsä.
Onhan täällä ollut jo muitakin viranomaisia käymässä, tyyliin putkimies tekemässä sähkötarkastusta, tv-lupa tarkastaja tekemässä sisäilmamittauksia jne. oikein poliisien valvoessa tuon tarkastuksen laillisuutta, että kaikki menee oikein.
Viimeinen sosiaalityöntekijä joka hoitajan pyynnöstä katseli ja tarkasteli asioitani oli todennut hoitajalle, että 80€ on suurempi kuin 250€.
Miettikääpä sitä ammattitaitoa, joka oikein huokuu heistä.
Ei muuten kehdannut hän tulla viime kotikäynnille selvittämään asiaa......
Vieläkö ihmettelette miksi asiat joita suomessa tapahtuu kiinnostaa ulkomaita myöden?
Koska tällaista ei tapahdu missään muualla kuin Suomessa.
Jokaisessa banaanivaltiossa ympäri maailmaa viranomaiset osaavat lukea kirjoittaa ja laskea.
Harmi että Suomessa viranomaiset eivät osaa........
Mutta kyllä se tästä vielä järjestyy, mun asia on levinnyt jo niin laajalle ja on niin absurdi ja järkyttävä, että kyllä pian pitäisi tapahtua........
Skandaali kytee ja Suomelle on tulossa sellainen mainehaitta, että ei olla ennen nähty.
Kyse on yksinkertaisista itsestään selvistä asioista kuten perustuslailliset perusoikeudet ja ihmisoikeudet Suomessa.
Siihen kuuluu se oikeus perusturvaan ja ihmisarvoinen elämä........
8 sosiaalityöntekijän armeija 3 eri paikkakunnalta on ollut tässä mun tukena.
Tehokasta toimintaa.
Mulla olisi aikakin hoitajalle taas huomenna, mut en pääse kun ei ole varaa mennä.
Onneksi toinen hoitaja tulee kotikäynnille tällä viikolla, niin hän voi ilmoittaa sitten sille ettei täällä oikeusvaltiossa ilman ihmisoikeuksia ihminen oikein pärjää ja jää siksi ne tärkeät hoitokäynnit tekemättä.
Onhan se nyt ihan perusoikeuksiimmekin kirjattu ja kansainvälisin sopimuksin sidottu ja hyväksytty ja ihmisoikeuksinkin turvattu juttu, että hoitoon on päästävä.
Mutta tämähän onkin Suomi...........
:/
Nainen, olen saanut Suomessa erityiskohtelua
7
120
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ai että, muistelen niitä oikeuksiani Suomessa viime vuodelta, kun päivystyksellinen ja kiireellisenä tapauksena lakisääteinen takuu hoitoon pääsystä onnistui täydellisesti ja jouduin odottamaan "vain" 2 kk.......
Säädetty maksimihan on 14 vrk.
Ilmoitin asiasta kyllä sosiaali ja terveysministeriöön asti, sekä vähän muuallekin puolelle eurooppaa, joten kyllä meidän isot EU pamputkin ovat jo tietoisia mitä Suomessa tapahtuu ja kuinka törkeästi täällä ihmisoikeuksia ja perusoikeuksia rikotaan.
Samaan aikaan kun minulta evättiin pääsy saamaan kiireellistä hoitoa valitsemassani sairaalassa lainvastaisilla syillä, kuten "säästötoimet", niin toinen tapaus pääsi sinne koska kyse olikin tasa-arvon loukkaamisesta ja henkilöön kohdistuvasta syrjinnästä.
Ei kyllä ihmekään, että ne tietoni sieltä oli "kadonnut" kun niitä kyseltiin ..........
:/ - AnonyymiUUSI
Näin valitettavasti on. Asiat on per*eellään. Itse olen joutunut hoitajana viemään sos.puolen asioitakin eteenpäin, kun ei niitä ole kukaan muu tehnyt. Kyllä alkoi asiat hoitumaan sen jälkeen. Sain siitä kyllä haukut pomolta jne joilla oli aikaa vain kyylätä tekemisiäni, mutta ei tehdä itselleen kuuluvia hommia. Sitä ihmettelen, miksi ei ylempi taho ota tosissaan sitä, mitä kentällä aikuisten oikeasti tapahtuu. Vai eikö se vain kiinnosta. Kunhan palkka juoksee, niin mitä sitä muusta välittämään. Tein sen mitä piti ja enemmän. Koskaan en kiitosta saanut.
- AnonyymiUUSI
Tiedän kyllä, tätä alasajoa on tehty jo pitkään ja varsinkin tärkeimmistä palveluista jotta varmasti ihmisten oikeudet ja elintärkeä turva vaarantuisi ja selviytymisen mahdollisuus pienenisi.
Se on ihan tietoista toimintaa ja sen takana on korruptio.
Ajetaan alas palveluita ja tehdään niistä yksityisten rahasampoja.
Ihmisiä näin siis tahallaan tapetaan ja tapatetaan Suomessa kaikkein korkeimpia oikeuksia ja lakeja rikkoen.
- AnonyymiUUSI
Mä olen kuitenkin sellainen "suojeltu henkilö", kun tuota korruptiota tutkitaan, niin me "whistle blowerit" nautimme erityistä suojelua ja tarkkailua myös euroopan korruptiota tutkivien elimien toimesta, jonne meidän materiaalimme päätyy käsiteltäväksi.
Kyllä siinä on meidän viranomaisilla kovat paikat, kun pääsevät kuulusteluihin niitä "sattumia ja vahinkoja" selvittelemään.
Onhan se nyt suuri mainehaitta Suomen oikeusvaltiolle jos täällä ei ihmisen perusoikeudet ja ihmisoikeudet toimi, eikä viranomaiset tee sitä työtään johon heidät on palkattu.
:/- AnonyymiUUSI
Hyvä kun asioita tutkitaan ja tarkkaillaan.
- AnonyymiUUSI
Kyllä tässä alkaa vähitellen tulla mieli muuttaa toiseen maahan😟
- AnonyymiUUSI
Tässä juuri samaan aikaan on menossa myös kahden valtion välinen taistelu.
Mä olen asunut ulkomailla ja samalla kun Suomessa "maailman vähiten korruptoituneessa oikeusvaltiossa" mun perusoikeudet ei toimi niin niitä käsitellään myös ulkomailla valtiossa jota meidän presidentti Stubbi on julkisesti sanonut korruptoituneeksi.
Ja arvaa mitä, siellä ne perusoikeudet ja ihmisoikeudet toimii ja siellä viranomaiset käsittelevät asiat lain mukaan ja siksi se valtio pelastaa mut, suomalaisen Suomessa joka ei edes perusoikeuksiaan Suomessa saa.
Ymmärrät varmaan, miksi tämä on niin suuri skandaali että ei ihme kun niitä mun tietoja oudosti täällä Suomessa viranomaisten käsissä "häviää"..........
Suomessahan ei korruptiota tutkita vaan se "hävitetään ja peitellään" pois näkyviltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813