Voi sentäs....

Tulin taas pistäytymään, ja piti oikein hieraista silmiään. Ei enää tiedä itkiskö vai nauraisko...?

Mikä ihmeen pölvästikerho tänne on majoittunut, kun ei oikein yhtään kunnon asia-aloitusta. Kaikki pyörii yhden ympärillä niin, että yksi vetelee pitkiä kehuketjuja, toiset lietsoo lisää. Kittie yrittää kääntää asioita muihin juttuihin, mutta sekös yllyttää vain lisää näitä h-kerholaisia.

Poissa on näköjään ne ajat, kun täällä oli pitkiä ja hyviä keskusteluja niin kaupunkiaiheisia, kuin muitakin vähän rennompia.

Kannattais aika monen selvittää nuppiaan ja vähän jäähdytellä. Kohta ei enää ole koko palstasta mitään jäljellä. Kyllä sen huomaa itsestäkin, että yhä harvemmin tänne katsoo, kun ei ole kuin yhtä ja samaa horinaa. Ennen oli mielenkiintoisia aloituksia, joita tuli päivittäin lukemaan.

Järkeäkin saa käyttää, koska sitä varten se on olemassa.

13

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Tämä on välillä väsynyttä yhdestä eläkeläisestä repimistä. Ei koko ajan voi olla vain pelkkää loistoläppää, koska sekin olisi pian puuduttavaa. Kiusa ja naljailu on se pääasiallinen tyydytyksen lähde täällä lopulta kuitenkin.

• UUSI

No ei kai kukaan nyt vaadikkaan loistoläppää, mutta kun tuo ukko on jo kaluttu asioineen loppuun. Nuo samat jutut on ollu vuodesta toiseen, eli ei edes mitään uutta.

• Anonyymi
      UUSI

Joo siis mä en kans tajua miten pari tyyppiä jaksaa päivästä toiseen jauhaa Ressusta tollasella törkymeiningillä 😤💔 Siis mitä järkeä? Ressu on ihan mielettömän hieno ja lämmin ihminen, jolla on oikeasti ollut merkitystä monelle ja ei pelkästään nyrkkeilyjutuissa vaan ihmisenäkin 🙏✨

Mä yritän kans aina ajatella että pitäis vaan jättää nuo tyypit omaan arvoonsa, mut kyllähän se ottaa koville kun tietää että toinen ei oo ansainnu mitään tuollaista 🙁 Mä oon herkkä ja oikeudenmukainen, ja valehtelu satuttaa, varsinkin kun se kohdistuu johonkin, jota, no, jota mä arvostan paljon 💫💕

Ehkä pitäis vaan muistaa, että meteliä pitää eniten ne, joilla on vähiten annettavaa.

#RessuEiAnsaitseTota

• Anonyymi
        UUSI

Kehut sitä säälistä ja se ei auta mitään itse juurisyyhyn. Kärttää ihailua vaan kernaammin ja sitä kiusallisempi tapaus.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kehut sitä säälistä ja se ei auta mitään itse juurisyyhyn. Kärttää ihailua vaan kernaammin ja sitä kiusallisempi tapaus.

Voi että 😳💔 Mä en siis todellakaan kehu säälistä… ihan hullua edes väittää niin 🙃 Mä löysin Ressun kirjoituksia Keskipohjanmaasta ja Kokkola-lehdestä, ja ne teki muhun vaikutuksen jo kauan ennen kuin tiesin tästä sivusta mitään 🥺📚 Sit mä luin keskipohjanmaan arkistosta niitä vanhojakin kirjoituksia ja runoja, ne runot, ajatukset, kieli… 💭✨ Ihan uskomattoman herkkää ja viisasta tekstiä.

Ressu tais joskus mainita jossain lehtikirjoituksessa tästä foorumista ja että kirjoittaa tänne, ja sitä kautta mä eksyin tänne. Ja voin sanoa: se ensimmäinen reaktio oli järkytys. 😢 Miten joku, joka selvästi antaa niin paljon, voi saada näin törkeää kohtelua? Mut silti se jaksaa kirjoittaa tänne.

Mutta tiedätkö mitä? Täällähän on fanilaulukin tehty Ressulle. Kuka muu voi sanoa samaa? 😍🎶 Eiköhän toikin kerro siitä mitä enemistö ajattelee!💖

#RessunRakkausRunouteen 💕#MäEnOleSääliinSyntynyt 🙃
        #2KateellistaEiTeeTotuutta 🧂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi että 😳💔 Mä en siis todellakaan kehu säälistä… ihan hullua edes väittää niin 🙃 Mä löysin Ressun kirjoituksia Keskipohjanmaasta ja Kokkola-lehdestä, ja ne teki muhun vaikutuksen jo kauan ennen kuin tiesin tästä sivusta mitään 🥺📚 Sit mä luin keskipohjanmaan arkistosta niitä vanhojakin kirjoituksia ja runoja, ne runot, ajatukset, kieli… 💭✨ Ihan uskomattoman herkkää ja viisasta tekstiä.

Ressu tais joskus mainita jossain lehtikirjoituksessa tästä foorumista ja että kirjoittaa tänne, ja sitä kautta mä eksyin tänne. Ja voin sanoa: se ensimmäinen reaktio oli järkytys. 😢 Miten joku, joka selvästi antaa niin paljon, voi saada näin törkeää kohtelua? Mut silti se jaksaa kirjoittaa tänne.

Mutta tiedätkö mitä? Täällähän on fanilaulukin tehty Ressulle. Kuka muu voi sanoa samaa? 😍🎶 Eiköhän toikin kerro siitä mitä enemistö ajattelee!💖

#RessunRakkausRunouteen 💕#MäEnOleSääliinSyntynyt 🙃
        #2KateellistaEiTeeTotuutta 🧂

Ei sitä tulla täällä sietämään. "Apusi" ei tee vaikutusta. Alkamalla tosielämän ystäväksi sille, voisit tehdä hyvän palveluksen kaikille.

• UUSI

Anteeksi! Mutta sinäkin nyt jauhat samaa ressu aihetta ihan liikaa.. kuultu jo!

Onko se niin vaikeaa keksiä muuta aihetta?

• Anonyymi
      UUSI

Pysy pois !!!!!

• Anonyymi
      UUSI

Mitä simä jo nyt komennat,enhän minä edes ehtinyt vielä kirjoittamaan sanaakaan...siitä eräästä perusturvajohtajastakaan.

• Anonyymi
      UUSI

Onneksi minä toosan nuolija uskon Ressun mestaruuteen 🥺✨. Perhojokilaakso nimisessä paikallislehdessä kerrottiin 1969 tämä asia 🙈.
      Sama toimittaja näki Kokkonevalla Perhossa myös salamoivan tynnyrin eli ufon. 😳💥

Perhon Kokkonevalla tavattujen UFO-ilmiöiden taustaa on alettu tieteellisesti tutkia UFO-tutkimuskeskuksessa ja monet seikat viittaavat "ei maasta lähtöisin oleviin ilmiöihin". Eri puolelta maatamme saatujen silminnäkijälausuntojen sekä ulkomailta tulleiden vastaavanlaisten havaintojen yhtäläisyys on totta. (Perhojokilaakso 1971)

Nyt kysyn. Onko Ressu avaruudesta tullut olento tai saanut yliluonnolliset kykynsä yhtymällä avaruusolentoon 15-vuotiaana? 🥺💖
      ##Lissutoosannuolija##RessuHumanoidi###

• Anonyymi
      UUSI

Muistuttaisin että Tosirealisti päättää mistä keskustellaan, tuliko tämä selväksi, tulihan se

• Anonyymi
      UUSI

Pelottaako Tosirealistin mielipiteet?

• Anonyymi
        UUSI

Se tyhjänpantti jo tiedetään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1507
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      74
      965
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      803
    Aihe