RAJUA SEXIÄ olen harrastanut hississä 2 kookkaan karjun kanssa toinen pani vittuun ja toinen persereikään
RAJUA SEXIÄ
20
16480
Vastaukset
- koleilunhaluinen
vedin käteen vaseliinin kanssa
- TOSI KOVA
OLEN RUNKANNUT JÄTESÄKIN SISÄLLÄ,RASVASIN ITSENI SIYÄ ENNEN ERIOILILLA
- tumppi
sain baarista iskettyä vahingossa trnssun. vedin kuitenkin loppuun asti
- 111
vetää aina loppuun asti!
- no joo-
helle näköjään sekoittaa jonkun pään....
- se 2. uros
so what ?
- lissu
annoin 2 jätkälle yhtäaikaa 2 munaa perseessä.kyllä vaan sopi
- aikuinen nainen
Minusta tuntui todella hyvältä ja näin tähtiä, kun muna takapuoleen ja lattialla kontallaan ollessa mies jyysti takaapäin, samalla oli isokokoinen sauva kiinni sängynjalassa (suriseva sellainen) ja se sitä vasten työnsin persettäni sillai pohjaan asti. Samalla penis upposi takapuoleen säännöllisesti ja klitoriksessa oli kiinni perhonen. Voi helvetti että oli lähes taju kankaalla. Kokeilkaa joskus
- annan
sinulle pesää jos ????
- on tärkeetä
oon 3 kymppinen ja tosi pervo
- naiselle
mansessa nääs näitä pervoja riittää
- tietää
tuntuko hyvältä
- kokenut
Tätä kokeilkaa: Ottakaa sänkyyn isokokoinen sauva, sitte nuollaan ja imetään karvatonta pillua pitkään ja hartaasti, samalla työnnellään sauvaa vittuun aina välillä ja mies katselee. Seuraavaksi mies kääntyy kyljelleen ja nainen selällään jalat levällään ja penis työntyy hitaasti takapuoleen, tämän jälkeen mies ottaa sauvan ja työntää sen vittuun, oih, oih. On niin totaalisen täysinäinen olotila ja orgasmia tulee vartalo vapisten. kokeiltu on
- tiedon haluinen
oliko anaali kipeä
- ja tavanomainen
hieroin vesisuihkua pillussa .teki tosi hyvää
- sex hullu
oon pannu 2 miehen kaa yht aikaa että meinas taju lähtee suorastaan taivaalist
- kuhannus
hienoa.
- Siis mä
Viime yönä... dildo ja mies yhtä aikaa sisälläni.
Kun siellä oli pelkkä dildo, mies nuoli pilluani ja mä NIIN tulin!! - anustappi69
vanha kunnon pystypora!
- lusifer
mikä vitun pystypora
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395120Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738