Voitaisiinko vedota hesariin, ettei julkaisisi uutta galluppia, en enää jaksa kun unelmat tuhoutui ja itkettää ja kiukuttaa
Tärisen ja voin pahoin kun ajattelen tulevaa galluppia
17
198
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, kyllä minä vajoisin sinimustana psykoosiin pelkästä ajatuksesta kannatusmittauksista?
- Anonyymi
Perpanssina pelkäisin enemmän kallonmittausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän se vitsi jos sellaisesta voidaan puhua on se, että persut saa pelätä äärivassarien lisäksi teitä äärioikeistolaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vasarallako te antipersut ajattelitte jatkossakin persuille kallonmittauksia tehdä ?
- Anonyymi
Persut on jo loppunsa lähellä. Pitäisi, loikata kepuun
- Anonyymi
"Tärisen ja voin pahoin kun ajattelen tulevaa galluppia"
Etkö sinä vieläkään ole äärivihervassudemarina tottunut siihen, että teidän (vihreiden ja vassujen) kannatus on VAIN 5-7%. Ei siinä tärisemiset auta.- Anonyymi
Eikös persujen EU-, alue- ja kuntavaalien tulokset olleet tuota luokkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös persujen EU-, alue- ja kuntavaalien tulokset olleet tuota luokkaa?
Persun kohdalla on ymmärrettävä että hän tavaa vain Suomen uutiset julkaisua ja uskoo kaiken siinä valehdellun todeksi.
- Anonyymi
jos kansa ei halua perussuomalaisia niin aina löytyy vaihtoehtoja , sinimusta liike
- Anonyymi
Persut ovat jo menneet sinimustista oikealta ohi. Auttaako se?
- Anonyymi
Julkaisemme ihan kiusallakin.
- Anonyymi
Se pahin tapahtui, tiedän monta heikompaa persua ja toivon etteivät päädy epätoivoisiin henkilökhtaisiin ratkaisuihin.
- Anonyymi
Sleepy Sleepers: "Tärisin mä täysin"
https://www.youtube.com/watch?v=iv5MFkd6J1s - Anonyymi
Nou hätä. Seuraava kannatuskysely tehdään persujen puoluetoimistossa ja kannatuksen noususta tulee melkoinen jytky.
- Anonyymi
Pieniä on sinun oireet. Minulta tuli vessassa jytky, oksensin pihalla, koira kusi jalalle ja naapuri yritti lyödä (ohi meni). Tämmöistä on kriitikon elämä. Vasuritkin huutaa-. Pitäisi varmaan keksiä joku uusi päähänpinttymä. Olisiko vihreissä tilaa ylijäämähipille?
- Anonyymi
Sdp pelastaa maailman, mustanaamio ratsastaa Herolla ja Tarzan ulisee puussa.
- Anonyymi
Persu ei leikkaa köyhiltä
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204