Orpon-Purran sinimustan hallituksen suhmurointi kulisseissa järkyttää. Tässä yksi esimerkki.
https://yle.fi/a/74-20162701
Orpon-Purran hallituksen suhmurointi järkyttää
4
61
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko jollekin muka yllätys? Istuvan hallituksen todellinen pääministeri on EK:n toimitusjohtaja Jyri Häkämies (kok).
"Elinkeinoelämä on saanut jo lähes kaiken haluamansa – Nyt Ilkka Oksala kertoo, mitä EK hamuaa seuraavaksi"
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011214649.html
Ja Purra hoveineen siunaa kaiken.- Anonyymi
Hallapurrat syyttävät edelleen jatkuvasti, että Soini teki kaikkensa, että sai pysyä hallituksessa ja ministerinä mahdollisimman pitkään. Hillotolppa ja ministerinsalkku ratkaisivat. Nyt Purra hoveineen toimii täysin samoin. Miksi se ei persujen mielestä olekaan NYT moitittavaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallapurrat syyttävät edelleen jatkuvasti, että Soini teki kaikkensa, että sai pysyä hallituksessa ja ministerinä mahdollisimman pitkään. Hillotolppa ja ministerinsalkku ratkaisivat. Nyt Purra hoveineen toimii täysin samoin. Miksi se ei persujen mielestä olekaan NYT moitittavaa?
Hehe . Soinilta puolueen kaappasivat äärioikeisto natsit . Ja hyvin Riikka ajaa saksineen Halla-ahon ja puolueen äärioikeisto missioo .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole huoleti: siitä tulee moitittavaa heti, kun persujen puheenjohtaja vaihtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204