liftarihenkilö

Anonyymi-ap

Hei sinä liftari jonka poimin tänään kyytiin outokummusta, olit mielenkiintoinen ihminen. Sanoit olevasi mikkelistä. Olis joskus mukava tavata uudelleen. Minusta ei tarvi tuntomerkkejä laitella, tiedät kyllä kuljettajan.

13

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mjoo

Ihmettelin jo päivällä, että miksi tämä hieno aloitus ei nouki ketään mukaansa, vaan jää roikkumaan tyhjän päälle.

En keksi selitystä tähän epäonnistumiseen, sillä minusta esitys on mallikas, epärealistisen koominen ja surrealistinen, samalla kun se on inhimillinen.

Eli yritän tässä ilmaista, että olen varsin tyytyväinen luomukseesi.

Oikeasti

(hihitystä)

• Anonyymi

Tällä kummulla on vaikea kenenkään liftailla!

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

.. ja olen ajatellut sinua paljon tänään. Kerro sinä mitä ajattelet tästä?

White Lies - Am I really going to die

https://youtu.be/co1LNXyI0-4?si=PV7TiC8ABwP7TN1l

Tiedän 🤭

Hirvittävä hyökkäys aamusarvien pöytään, mutta ei minuakaan olisi paljon ajatulksiltani säästetty 😅😀

Hyvää Yötä 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Hieman väsynyt rumpali, mutta ihan inspiroiva basisti.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Hieman väsynyt rumpali, mutta ihan inspiroiva basisti.

(hihitystä)

No niinpä.

Miksi sinut haluaa tappaa toisella kädellä ja rakastaa toisella tavalla.

Saat vastata ihan omilla käsillä.

:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niinpä.

Miksi sinut haluaa tappaa toisella kädellä ja rakastaa toisella tavalla.

Saat vastata ihan omilla käsillä.

:)

Mjoo

En osaa vastata.

Kuitenkin tuo teema on mielenkiintoinen, vaikkakin varsin matala kahlata. Ehkä se on myös aika kulunut.

Mun pitää tuumailla asiaa.

(reps)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

En osaa vastata.

Kuitenkin tuo teema on mielenkiintoinen, vaikkakin varsin matala kahlata. Ehkä se on myös aika kulunut.

Mun pitää tuumailla asiaa.

(reps)

Enemmän musiikki kiinnitin huomioni kuvaan. Se oli löytämälläni soittolistalla ja mielenkiintoinen kaiken muun soitetun helinän keskellä.

En itsekään osannut vastata 🤭

• Liftarihenkilö

Maistuu niin paperilomakkeella. Oletteko henkilö? Ruksatkaa paremmin teitä kuvaava vaihtoehdoista 1) kyllä 2) ei
        Kuinka monta kääpiönkokoista alaikäistä henkilöä asuu kotitaloudessanne? Entä kellarissanne?

Miksei yhtä hyvin liftarijappervokki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hah, tuo elävästi mieleen hetken muutama vuosi takaperin kun rikoin vähäsen itseäni ja paikalle saapui kolme ensiapuajoneuvoa henkilöstöineen, istuin keuhkot pihisten nojatuolissa katsellen toisilleen tiuskivia ryhmittymiä joilla oli suuria erimielisyyksiä siitä kenen toimivalta-alueeseen potilas kuuluu. Vain muksujen synttäreillä on olkkarissa ollut niin paljon populaa kuin silloin 😂.

Vieressä kaiken keskipisteessä ja...unohdettuna 😁, poliittinen asemointi oli etusijalla...muistivat sitten lopulta rikkinäisenkin olemassaolon, morfiinia jee ja kyyti sinne jonnekin ihmisen kera joka oli kovin huolestunut siitä että unimaailma alkaa houkuttelemaan liikaa matkan varrella 🙂. Paluulipun saamiseen meni pari päivää
        - sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hah, tuo elävästi mieleen hetken muutama vuosi takaperin kun rikoin vähäsen itseäni ja paikalle saapui kolme ensiapuajoneuvoa henkilöstöineen, istuin keuhkot pihisten nojatuolissa katsellen toisilleen tiuskivia ryhmittymiä joilla oli suuria erimielisyyksiä siitä kenen toimivalta-alueeseen potilas kuuluu. Vain muksujen synttäreillä on olkkarissa ollut niin paljon populaa kuin silloin 😂.

Vieressä kaiken keskipisteessä ja...unohdettuna 😁, poliittinen asemointi oli etusijalla...muistivat sitten lopulta rikkinäisenkin olemassaolon, morfiinia jee ja kyyti sinne jonnekin ihmisen kera joka oli kovin huolestunut siitä että unimaailma alkaa houkuttelemaan liikaa matkan varrella 🙂. Paluulipun saamiseen meni pari päivää
        - sivusta

Niin tilanteeseen sopiva 😂 Ja aika kamala tilanne!!
        Sinulla on ollut melkoinen reissu ja kuljetusmatka 😀

Muistan miten läpsivät naamaan, kun uni meinasi tulla kesken kirurgisen toimenpiteen johtuen morfiinista. Se oli sentään suunniteltua. Valuin koko ajan tuolllta alas ja lopulta pyysivät että vedän housut alas, jotta pysyn siinä pystyssä kiinni nahkoineni.

Juu, ei kiitos näitä enempää lisää 😅

• Anonyymi

Näin tämän aloituksen aamulla ja nyt innostuneena odotin, onko tullut romanssi. Oi se olisi niin romanttista seurata.
      Tänään oli hesarissa testi intohimoisen rakkauden määrästä suhteessa. Sain 76/136. Mulla sellainen of-off.suhde. Valitettavasti maksumuurin takana etten voi tähän laittaa.

• Anonyymi

Moneenko osaan jaamme tämän? 😀 Nyt on yksi osuus varattu sinulle ja minulla on jokunen 😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8053
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5657
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5003
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4943
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3727
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2508
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe